Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 25 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Begin volgende week een up! Sorry, zat even in de clinch, klinsj, klinschscj of hoe je het ook schrijft haha, laten we het houden op: ik zat even in de knoop met alles. School, vrienden, alles, maar ik kan weer verder!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Aflevering 1
Week 11

Afbeelding
Sarah gierde van het lachen toen Zoë op de stoel ging zitten. Ik kom even dat miljoen ophalen, had Zoë zojuist hardop gezegd. Wat dacht ze wel niet? Dat miljoen hoorde bij Sarah, niet bij dat groentje dat net kwam kijken. 'Welkom, Zoë,' zei de Stem. 'Jij hebt de opdracht ontvangen om contactpunten te verdelen over de andere miljonairs om te laten blijken met wie jij het het best kunt vinden en wie je totaal niet ziet zitten. Laten we van start gaan. Wie schenk jij de hoofdprijs van vanavond, namelijk 150 contactpunten?'

Afbeelding
'Ik heb gekozen voor.. Sarah. Ik houd van de stijl van Sarah, zowel qua kleding als dit spel,' antwoordde Zoë. 'Zeker bedankt,' zei Sarah vriendelijk terug. 'Zoë, wie ontvangt vanavond 100 contactpunten?'

Afbeelding
'Jack krijgt ze. Naast een goede speltactiek zie ik ook nog andere pluspunten,' zei ze met een knipoog. Weer zakte de sympathie van Sarah voor Zoë omlaag. Dit kon ze niet echt waarderen. Jack was haar liefje, of liever gezegd: marionet. 'Zoë, ik wil graag van je weten wie er 50 contactpunten ontvangt.'

Afbeelding
'Nou, Stem, dat is Rory,' antwoordde ze met een lieve glimlach richting Rory. 'Dankjewel, schone meid,' zei Rory lief terug. 'Je hebt nog twee miljonairs geen contactpunten geschonken,' zei de Stem. 'Wie krijgt de laatste 25 contactpunten en wie geef jij geen enkele contactpunt?'

Afbeelding
'Louise, jij krijgt ze. Sorry, Steven, voor jou heb ik niets over.' 'Bedankt, Zoë, dan is bij deze de eliminatieronde afgelopen, maar bij het zwembad wachten flessen champagne en muziek om de entree van Zoë goed te vieren! Ik wens jullie een fijne avond, miljonairs.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie