Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 24 van 38

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Mikese schreef: Oh jezus, wat ben jij oplettend vandaag zeg! Eerst die grote fout in het Lost in the Jungle topic en nu weer hier! Om de 1 of andere reden ben ik Elza nog niet vergeten volgens mij..
Natuurlijk ben ik oplettend! Ik let echt wel op mijn karakters. (A)
Ookal is de een dood, en de ander weg. :sweatdrop


Zoë is Dave? :?
Ik twijfel, hoor. :P Ik denk dat Dave Rory is. Geen idee waarom. :P
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.2 online!

Eliminatieronde
Week 10

Afbeelding
'Welkom, miljonairs. Dit is de tiende eliminatieronde en daarbij een extra spannende zoals jullie weten. Ik heb besloten dat jullie je contactpunten gewoon krijgen, maar omdat we met slechts vijf miljonairs zijn en een week vol verandering hebben gemaakt heb ik besloten dat er niemand geëlimineerd kan worden vanavond. Hier volgen jullie contactpunten.

Rory, jij ontvangt 150 contactpunten, omdat je de winnaar bent.

Op een tweede plek was Elza gekomen, die 100 contactpunten zou krijgen. Deze contactpunten en de rest van haar contactpunten, zullen in de volgende eliminatieronde verdeeld worden op de manier dat Elza dat graag ziet.

Steven, een derde plek voor jou. Dat betekent 75 contactpunten erbij!

Dan hebben we Sarah op de vierde plek en dat wordt beloond met maar liefst 50 contactpunten.

Louise, jij krijgt 25 contactpunten, eigenlijk stond je in de gevarenzone.

En Jack tot slot, jij bent laatste geworden. Geen contactpunten voor jou, helaas.

Dan volgt nu de uitleg van het spel. Jullie hebben vandaag een stemkastje met daarop een vinkje en een kruisje, deze gebruiken we nu nog niet. Daaronder zien jullie de kleuren volgende kleuren: blauw, geel, groen, rood en paars. Zonder bij elkaar te kijken of te overleggen kiezen jullie zo een kleur. Het is de bedoeling om dezelfde kleur te krijgen. Hier volgen de mogelijk 'prijzen':
Iedereen kiest een verschillende kleur - Jullie verliezen allemaal al je contactpunten.
Twee van jullie kiezen eenzelfde kleur - Jullie verliezen allemaal de helft van je contactpunten.
Drie van jullie kiezen eenzelfde kleur. - Jullie verliezen allemaal een kwart van je contactpunten.
Vier van jullie kiezen eenzelfde kleur - De vier met dezelfde kleur verdelen alle contactpunten van de miljonair die een andere kleur koos.
Jullie kiezen allemaal dezelfde kleur. - Jullie winnen 2000 contactpunten, deze mogen jullie verdelen.

Ik begrijp dat dit niet in één keer lukt, dus jullie krijgen drie ronden de kans.'

Afbeelding
'Dit is de eerste ronde. Maak een keuze.' De miljonairs pakten hun stemkastje en drukten allemaal op een kleur. 'Hier volgt de uitslag..'

Afbeelding
'Jullie kozen allemaal een verschillende kleur, ongelooflijk. Dit zou betekenen dat jullie al je contactpunten verliezen, maar gelukkig is er nog een tweede ronde.'

Afbeelding
'Kies opnieuw.' Weer kozen de miljonairs hun kleur. Steven wist niet goed of hij van kleur moest wisselen of juist dezelfde kleur moest behouden. Stel je voor dat iedereen zou wisselen en ze weer allemaal iets anders kozen.. 'Hier volgt de uitslag..'

Afbeelding
'Een hele verbetering! Drie van jullie kozen rood, twee kozen er voor blauw. Dit zou betekenen dat jullie allemaal een kwart van jullie contactpunten verliezen, maar er is voor jullie nog een laatste kans om te switchen van kleur. Succes.'

Afbeelding
'Kies voor een laatste keer.' De miljonairs kozen weer een kleur. Het was duidelijk welke kleur ze moesten kiezen, maar zou iedereen er wel voordeel bij hebben om 2000 contactpunten te winnen?

Afbeelding
'Perfect! Vijf keer rood! Jullie winnen 2000 contactpunten, maar..'

Afbeelding
'Jullie gaan nu op het stemkastje gebruik maken van het vinkje en het kruis. Als jullie het geld eerlijk willen delen klik je op het vinkje. Wil je niet delen, dan klik je op het kruis. Let op: Als iedereen delen kiest, wordt het geld eerlijk gedeeld. Als iedereen kiest om niet te delen zijn jullie het geld kwijt, alles! Kiest het ene deel voor delen en het andere deel voor niet delen, dan wordt het geld verdeeld onder de mensen die kozen voor niet delen.'

Afbeelding
'Maak een keuze.' De miljonairs kozen. 'Hier volgt de uitslag..'

Afbeelding
'Drie van jullie hebben gekozen om niet te delen. Dit betekent dat het geld in ieder geval niet eerlijk gedeeld wordt. Stel dat de andere twee ook kozen om het geld niet te delen, dan krijgt niemand iets. Besloten zij om te delen of één van hen dan wordt het geld gedeeld onder de miljonairs die kozen voor het kruis. Laten we kijken wat de vierde miljonair deed..'

Afbeelding
Op het scherm verschenen vier grote, rode kruizen. 'Vier keer niet delen. Als er zo nog een kruis verschijnt op het scherm krijgt niemand vanavond contactpunten. Verschijnt er een groen vinkje, dan betekent dit dat zij die kozen voor het kruis de contactpunten delen. Dit zou betekenen dat zij allemaal 500 contactpunten krijgen.' De miljonairs zaten op het puntje van de bank.

Afbeelding
'Vijf rode kruizen, geen contactpunten, voor niemand,' zei de Stem. 'Nee..' fluisterde Rory.

Afbeelding
De miljonairs wisten niet dat er ondertussen iemand voor de poort stond.

Afbeelding
De poort opende en de persoon stapte binnen.

Afbeelding
Ze liep de trap op..

Afbeelding
De villa binnen en zag de miljonairs. Louise schrok en haar mond viel open.

Afbeelding
Zonder iets te zeggen ging ze voor de groep staan. De miljonairs keken verbaasd naar haar. Wie was dit? 'Hallo miljonairs, ik zou zeggen geniet nog even van dit leventje, want ik ben hier om het miljoen op te halen. Mijn naam is Zoë en ik ben jullie nieuwe concurrente.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie