Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 21 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 9.2 online!

Eliminatieronde
Week 9

Afbeelding
'Welkom kandidaten,' begon de Stem zoals gewoonlijk. 'Dit is de negende eliminatieronde. Drie keer slaagden jullie erin om iemand weg te stemmen. Hoe het vandaag verloopt zullen we nu zien.'

Afbeelding
'Ik zal beginnen met het uitdelen van de contactpunten. Op een tweede plek is deze week iemand geëindigd die het spel steeds beter leert te spelen, het publiek waardeert dat wel, Elza, vandaar 125 contactpunten voor jou!'

'100 contactpunten zijn voor een miljonair die het minder goed doet dan vorige weken, maar nog steeds hoog eindigt! Gefeliciteerd, Steven!'

'Ook jij bent veilig en als cadeau krijg je daar 75 contactpunten bij.. Sarah!' Sarah kreeg een lach op haar gezicht. Ze was erg bang voor de gevarenzone, ze wist wel dat Jack veilig was en haar kon redden, maar ook dat er een paar ongebruikte blockers in het spel waren die deze of volgende week ingezet moesten worden.

'We hebben nog vier miljonairs over. Drie van jullie waren het minst populair, jij hoort daar bij, Jack. Jij bent zelfs op één miljonair na de minst populaire miljonair op het moment en krijgt 25 contactpunten. Omdat dit je eerste eliminatieronde is ben je toch veilig. De andere miljonairs mogen opstaan.'

Afbeelding
Katie, Louise en Rory deden wat hen gezegd werd. Louise voelde de bui al hangen, al weken stond ze in die nare gevarenzone. Rory was al vaak de populairste geweest en Katie steeg elke week hoger in de populariteitspolls. 'De winnaar van de populariteitspoll is geworden..'

Afbeelding
'Louise!' 'Wat?! Nee, echt?' riep ze enthousiast en gilde daarna keihard. 'Ongelooflijk!' Rory en Katie maakten ondertussen oogcontact. Ze hadden net afgesproken om een complot te gaan vormen en nu konden ze elkaar niet redden.

Afbeelding
'Katie en Rory, jullie kennen de procedure. De andere miljonairs gaan nu kiezen wie er op de rode stoel moet gaan zitten. De meerderheid zal gelden, echter zijn er een aantal blockers ingezet..'

Afbeelding
'Jack en Sarah, jullie mogen deze week niet meestemmen.'

Afbeelding
'De drie miljonairs die deze week de dienst uitmaken zijn dus.. Steven, Elza en Louise.' Sarah keek boos naar het trio. Wat waren ze slim..

'Steven, jij mag beginnen.' 'Ik vind dit een lastige keuze, jongens, ik zit al negen weken met jullie in dit huis en mag jullie allebei erg graag. Toch heb ik gekozen voor jou, Katie. Puur omdat jij minder goed scoort bij het publiek, dit lijkt me dan de eerlijkste oplossing, anders kan ik niet kiezen.'

'Elza, het is jouw beurt.' 'Ja.. ik vind jullie ook leuk enzo, maar ik heb ook gekozen voor jou, Katie. Sorry, alsjeblieft vat het niet persoonlijk op?'

'Tot slot ben jij aan de beurt, Louise.' 'Ik had Katie niet op de rode stoel gezet, maar juist Rory. Met Katie heb ik meer een klik en Rory speelt het spel heel anders dan mij en ik weet niet in hoeverre hij te vertrouwen is en hoe gevaarlijk hij misschien wel is.'

Afbeelding
'Bedankt voor jullie stemmen. Met twee van de drie tegenstemmen is de rode stoel voor jou, Katie. Laten we gaan stemmen.'

Afbeelding
'Meid, we hebben een leuke tijd gehad met elkaar hier en ik vind je echt een moordwijf, maar ik moet dit spel ook spelen. Ik speel om te winnen en nu ga ik jou daarom wegstemmen, hoeveel me dat ook spijt en hoe graag ik je ook wil laten blijven.' Katie was enigszins verbaasd om de tegenstem van Louise, maar ze waren de laatste tijd ook erg uit elkaar gegroeid, zeker nadat Katie meer met Sarah om ging.

Afbeelding
'Ik vind het ook erg lastig, Katie. We hebben nooit echt een klik gehad en voor mij zou het daarom makkelijker zijn om je weg te stemmen. Ik heb wel het idee dat ik me bij de mensen die hier vanaf de eerste dag zijn meer op m'n gemak voel, maar waar ik me nog het meest op m'n gemak voel is thuis. Ik ga hetzelfde als vorige week doen, ik wil naar huis, maar wel als winnaar. Daarom moet ik je toch laten vertrekken, Katie. Het spijt me echt, ik hoop dat je het begrijpt.'

Afbeelding
Toen was het de beurt aan Steven. Hij en Katie konden het goed met elkaar vinden, maar Steven had een paar keer het spreekwoordelijke mes in de rug van haar gestoken. Katie was daarom erg benieuwd naar zijn stem. 'Lieve, lieve vriendin,' begon hij. 'In het begin konden we het erg goed met elkaar vinden, toen weer even niet en daarna werden we weer maatjes. Ik vind je een ontzettend knappe, mooie vrouw. Ik zou bijna hetero worden als ik je zie! Maar om eerlijk te zijn; er zijn de laatste dagen veel afspraken gemaakt en jij hebt die volgens mij ook wel, complotten ook wel genoemd.' Katie keek betreurd naar Steven. 'Steven, echt? Kies jij vriendschap of het spel?' 'In dit geval kies ik voor het spel, maar ook voor jou. Ik vind het fijn dat je weer naar Lars kan, dat lijkt me ook beter, je bent de oude Katie niet meer, snap je?' 'Dus je stemt me weg?' vroeg Katie met een snik in haar stem. 'Ja,' antwoordde hij zachtjes.

Afbeelding
Katie stond voorzichtig op. Dat was het dan, dacht ze, het einde van mijn avontuur. Ze was dolblij dat ze Lars weer kon zijn, maar ze was liever in het spel gebleven. Ze keek nog ietwat afwezig naar de grond. Dit, alles om haar heen, was verleden tijd.

Afbeelding
Steven stapte op haar af om haar te omhelzen. 'Alsjeblieft, Steven, even niet,' zei Katie en Steven stapte weer achteruit.

Afbeelding
'Nou, Saar, dat was het dan,' zei Katie. 'Je hebt het goed gespeeld, meid, het spijt me voor je dat het zo moet aflopen,' fluisterde Sarah terug. 'Helaas, we hebben ons best gedaan.'

Afbeelding
Rory veegde snel een paar tranen weg. Niet alleen was Katie handig voor z'n tactiek, ook had hij een leuke band met haar. Hij kon niet geloven dat ze nu de villa ging verlaten.

Afbeelding
Buiten regende het, het was een koude, natte avond. Iedereen was toch meegegaan om afscheid te nemen van Katie.

Afbeelding
'Lieverds,' begon Katie, 'het is heel verdrietig allemaal, maar ik wil ook dat jullie weten dat ik een supertoffe tijd gehad heb hier. En niet te vergeten een paar hele leuke mensen ontmoet heb. Ik wens jullie het beste,' zei ze en bij die laatste zin kwamen de tranen. Steven stapte weer op haar af en troostte haar. 'Het is goed zo,' zei Katie tegen Steven. 'Je was een sterke speler, Kate,' antwoordde Steven, 'en vooral een leuke speler, je bent echt een schat.'

Afbeelding
De limousine reed voor en Katie stapte in. Daarna sloot de poort van de villa zich weer.

Afbeelding
Met een ontevreden gevoel zat Katie in de limousine, haar spel was nog niet afgelopen, deze had ze niet aan zien komen. Waar ging het toch mis? Haar plan met Rory leek zo perfect, Louise en Sarah scoorden zo slecht bij het publiek, die waren gemakkelijk weg te spelen, hoe kon het dan dat zij nu in de limousine zat? Toen besefte ze pas dat ze bijna weer bij Lars kon zijn en dat zorgde voor een klein geluksgevoel.

Afbeelding
Toen verdween de limousine uit het zicht, in de regen. Weer vertrok een miljonair uit luxe en kreeg ze haar vrijheid terug.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Neeeee! Katie! :cry
Nu word het oorlog tussen twee kampen: Louise + Steven + Elza tegen Sarah en Jack.
En omdat het de schuld van Louise, Steven en Elza is dat Katie weg is ben ik nu voor Sarah en Jack. :mad
Ik ben wel benieuwd wat Rory nu gaat doen.
R.I.P. #teamKatie

#teamSarah #teamJack #teamRory
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Aflevering 1
Week 10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het vertrek van Katie was de avond voor deze dag ingeslagen als een bom bij sommigen. Rory kon er niet van slapen en ook Sarah vond het erg dat ze moest vertrekken, al leek zij iets sneller over de teleurstelling heen. Ook Steven baalde van zijn actie, maar wist dat het goed was geweest zo, ook hij was hier voor de hoofdprijs. Nu zaten ze weer verzameld bij de tv op verzoek van de Stem. Wat was er aan de hand?

Afbeelding
'Lieve miljonairs, gisteren hebben we afscheid moeten nemen van Katie. Weer een stap dichterbij de overwinning, goed gedaan. Nu zitten we hier omdat er een aantal contactpunten ingezet zijn. Dit zal gevolgen hebben voor anderen. De eerste aankoop die gedaan is is.. 'Zwijg!' Dit houdt in dat een miljonair een andere miljonair het zwijgen oplegt tot de volgende eliminatieronde. De miljonair die de gehele week niet meer mag spreken is..'

Afbeelding
'Sarah. Elk woord dat je vanaf nu uitspreek kost je 10 contactpunten. Ik wens je veel succes.' Sarah leek even te schrikken, maar ze hield ook wel van deze uitdaging. Iemand wilde haar veel contactpunten afhandig maken, maar ze zou ervoor zorgen dat dat niet ging lukken.

Afbeelding
'Er is ook nog een andere mededeling en deze zal veel grotere gevolgen hebben. Katie is gisteren vertrokken, maar de limousine staat nu weer voor de deur. Één van jullie zal hier in moeten stappen.' Geschokt keken de miljonairs elkaar aan. 'Steven heeft de Russian Roulette gekocht en dat houdt in dat ik zo willekeurig iemand van jullie uit ga kiezen die de villa onmiddelijk moet verlaten. Steven is hierbij zelf veilig. De miljonair die de villa gaat verlaten is..'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.1 online!

Ah, damn! Katie is eruit. Wat jammer zeg. Wel een goede tactiek van Louise, Elza en Steven. Dan nu het onthullende woord:

Ik zat achter Katie.

Ik heb het echt heel leuk gevonden om deel te nemen aan dit spel. Ik heb er in ieder geval veel langer ingezeten dan de eerste de Gouden Kooi editie. Hoewel ik al de eerste weken voor mijn vertrek vreesde. :sweatdrop

Maar opeens werd Katie erg populair, dat was echt heel gaaf. Bedankt voor iedereen die op haar gestemd heeft. En Mike bedankt voor het organiseren van dit spel! Ik zal het blijven volgen. :)
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.1 online!

Steven heeft een Russian Roulette aangevraagd! :O Spannend! :swing Kies jij dan zelf iemand die eruit gaat, of geef je iedere kandidaat een cijfer, en vraag je aan iemand in je omgeving, (of via een site) welk getal. Of doe je het anders? :?

Ik hoop toch een beetje dat Louise en Elza er ook in blijven! (A) Want dan gaan de complotten nog goed :D
#TeamSteven #TeamLouise #TeamElza
Gebruikersavatar
Rosa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
256
Lid geworden op:
za 17 sep 2011, 20:32

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.1 online!

Alles weer bijgelezen. ;)
Die jack vetrouw ik niet helemaal. :sleep
Jammer dat katie eruit is ook al was ze niet mijn favoriet
Wohah! De Russian Roulette??!! Spannend!! :scared

Valt me wel op dat het snel gaat allemaal. Nu nog maar 6 kanidaten :o
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 10.1 online!

Aflevering 2
Week 10

Afbeelding
'De miljonair die de villa gaat verlaten en geen kans meer heeft op de hoofdprijs is geworden..'

Afbeelding
'Elza. Jij moet helaas nu afscheid nemen en vertrekken.'

Afbeelding
'Oh, hemel, Elza, dat was niet de bedoeling!' zei Steven gelijk. 'Het geeft niet, Steven, zo loopt het spel. Het was in ieder geval een goede poging.' Elza lachte naar Steven. 'Er zijn ergere dingen in de wereld en daarnaast kan ik lekker naar huis nu. Ik ben zo blij dat ik jullie heb mogen leren kennen.'

Afbeelding
'Win dit spelletje voor me, lieverds,' zei Elza tegen haar ex-bondgenoten. 'Jullie kunnen het, ik wens jullie het meeste succes van de wereld.' 'Aah, dankjewel. Je bent een schat, ik ga je missen,' zei Louise en ze omhelsde haar vriendin.

Afbeelding
'Tijd om te gaan dan maar..' zei Elza als afscheid. Toen stapte Rory nog even op haar af om afscheid te nemen en deed dat op geheel eigen wijze. 'Deze heb je nog tegoed,' zei hij en Elza zoende terug. De andere miljonairs keken verbaasd toe.

Afbeelding
'Ik ga je missen, Rory,' fluisterde Elza. Rory lachte terug en toen was het dan echt tijd om te vertrekken voor Elza.

Afbeelding
Elza nam plaats in de comfortabele limousine. Het was een heerlijke dag en ze voelde zich goed. Maar toch voelde het raar dat ze zo opeens uit het spel gerukt werd waar ze al tien weken mee bezig was. Onverwacht en ongewenst, maar Elza kon er mee leven. Nu kon ze terug naar huis en weer lekker haarzelf zijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie