Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 10 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.2 online

Dank jullie wel allemaal!

De eerste posts zijn allemaal weer up to date!
Er zijn nu een aantal miljonairs die een hoop te weeg kunnen brengen met hun contactpunten deze week of de volgende eliminatieronde.

Ook staat er vanaf nu wie wat gekocht heeft van zijn contactpunten, dus als je benieuwd bent wie de blocker gekocht heeft en daarmee ;'schuld' heeft aan het vertrek van Joshua..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.2 online

Aflevering 3
Week 5

Afbeelding
'Sensation Pink is begonnen!' brulde Catherine. Sommige miljonairs schrokken van de manier waarop ze dat deed. Catherine had eerst de hele middag lopen klagen over de keuze van het publiek. Zij hadden namelijk het thema van het feest mogen kiezen en toen de Stem vertelde dat het Sensation Pink was, was ze alles behalve blij.. En nu.. nu stond ze los te gaan alsof ze het thema zelf bedacht had.

Afbeelding
Het feest was ontzettend leuk! Iedereen genoot met volle teugen. Er was muziek en alcohol, veel alcohol. Ze moesten wel zichzelf bedienen en in sommige gevallen was dit niet zo handig. Zo zetten zowel Catherine als Sarah en Steven zo een fles aan hun mond! Katie en Lars werden steeds verliefder en werden voor het eerst écht intiem en wel met iedereen erbij..

Afbeelding
Rory had helemaal niet deelgenomen aan het feest, hij had een griepje en kon er daarom helaas niet bij zijn. Ook Elza had weinig zin in het feestje en besloot haar eigen roze feest te organiseren in de liefdeskamer en haar roze pyjama. Nu Joshua weg was mocht ze deze namelijk nog een aantal dagen voor zichzelf houden. Ze genoot er met volle teugen van! Meer dan van alcohol, muziek of dansen.

Afbeelding
Op een gegeven moment stonden Katie en Lars wel erg intiem met elkaar in de villa. Ze begonnen te zoenen en onmiddelijk vlogen er allerlei ideetjes door Sarah's hoofd. Meer drank.. meer drank voor Lars, dacht ze waarna ze naar de bar liep om nog een sterk drankje voor Lars te mixen.

Afbeelding
Catherine en Steven hadden de tijd van hun leven. Beiden waren ze lekker gek, Catherine iets gekker dan Steven maar toch, hij kon om en met haar lachen. 'Steven, als je niet op mannen viel lagen wij vanavond naast elkaar!' riep ze naar hem. Steven lachte en knikte. 'Geef die fles eens door!!' riep Catherine dan weer door de hele kamer waardoor het net een ordinaire tienerparty begon te lijken.

Afbeelding
Toen Lars even naar het toilet was nam Sarah afscheid van de andere miljonairs en zei dat ze naar bed ging. Stiekem volgde ze Lars en sleurde hem mee naar buiten. Lars was niet dronken, maar had ook niet meer de gehele controle over zichzelf. Sarah fluisterde lieve woordjes in het oor van Lars en vertelde wat ze allemaal met hem zou doen als hij haar een kusje gaf.

Afbeelding
Boven vermaakten Louise, Levi, Steven en Catherine zich nog opperbest! Levi en Louise vonden Catherine af en toe best irritant, maar wisten dat ze het niet kwaad bedoelde. 'Dans met me, lekkere zebra van me!' joelde Catherine naar Louise. Louise lachte. 'Euh.. ik heb mijn zebrajurkje niet aan als je dat soms bedoelt?' Catherines mond viel open. 'Jij.. jij kan toveren.. Te gek, man!'

Afbeelding
Op het balkon kreeg Sarah haar beloofde kusje en ze hoefde er maar weinig voor te doen om dit een hele vrijpartij te laten worden. Alleen had Lars niet door dat iemand naar ze stond te kijken..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 5.2 online

Aflevering 4
Week 5

Afbeelding
In de vijandenslaapkamer heerste een rustig sfeertje. De spanning hing er altijd in de lucht, maar deze ochtend leek het mee te vallen totdat Sarah trots vertelde over haar verovering van de vorige avond.. Lars. 'Wat?!' riep Louise uit, maar Sarah liep de slaapkamer al uit. Louise volgde haar. 'Wat heb je gedaan?' 'Nounou.. wat heb ik gedaan? Lars deed meer zijn best,' grijnsde Sarah. 'Je weet toch dat hij wat met Katie heeft?' Met een kleine mompelend woord bevestigde Sarah dat ze dit wist. 'Maar weet Lars dat zelf ook?' vroeg ze zichzelf hardop af. Louise zag dat ze genoot van deze situatie. 'Wat ben jij een vreselijk kreng, zeg!' riep Louise. 'Ach, het is maar hoe je het noemen wilt, meid,' zei Sarah terwijl ze geen centimeter achteruit ging voor de agressieve houding van Louise.

Afbeelding
'Hotdogs? Als ontbijt?' zei Catherine hardop. Ze hoorde gegiechel achter zich. 'Dat is van Rory, misschien is hij toch niet zo ziek als hij zelf zei.' Catherine draaide zich om. 'Hee, Elza! Goedemorgen!' 'Goedemorgen, Catherine,' antwoordde Elza, 'Hoe was je feestje?' 'Zó leuk!' antwoordde ze. 'Iedereen hier is zo aardig, ik had dat echt niet verwacht.'

Afbeelding
Steven en Levi waren al een uur klaar om te gaan zwemmen, maar gingen nog steeds niet het water in, ze konden niet van elkaar af blijven. 'Dat dit spel me dit zou brengen,' zei Steven dankbaar.

Afbeelding
Katie zat eenzaam buiten achter de sportzaal. Daar zou ze niet snel gevonden worden. Steeds zag ze het beeld van Lars en Sarah voor zich. Toen Lars haar gisteren zag schrok hij en ging achter haar aan. Ze sloot zich op in de douche en ging later snel naar bed om te doen alsof ze sliep. Nu ontweek ze Lars al de hele ochtend. 'Katie! Katie! Ik wil je spreken! Het was niet wat het leek. Het spijt me!' waren teksten die ze Lars hoorde roepen. Hij liep langs het zwembad, door de sportzaal en weer naar binnen. Ondertussen vertrok een traan uit Katies oog naar beneden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie