Elisa, hoe laag schat je me wel niet in dat ik dáár geen begrip voor heb ;o
Neem de tijd ^^
Gwen's 100 kleine hooligans ~ 25/4/12 <<
701 berichten • Pagina 34 van 36

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Mededeling p. 67
Ik had hoofdstuk 23 nog helemaal niet gezien! Oh, wat heb ik voor huge discussie gemist helemaal? Nou, je moet lekker doen wat je zelf wil meid, neem de tijd, give some love, mensen zijn altijd veel belangrijker dan een virtueel wereldje dat heel vaak vast loopt (sims dus) en school bijvoorbeeld ook. Ik wil toch even zeggen dat je heel leuk en origineel schrijft en dat als je toch nog zin hebt, je de up maar lekker moet plaatsen want ze zijn het waard!
Until then, lekker genieten van alles dat belangrijker is!
Until then, lekker genieten van alles dat belangrijker is!

De echte wereld gaat uiteráárd voor op een dagboek op SN! Ik gun je net zoveel tijd als je nodig heb, en wacht geduldig op aangenamere tijden voor jou en je omgeving. Wat niet wegneemt dat ik dit een fantastisch dagboek met leuke ups vind uiteraard!

Jammer, dat je tijdelijk gaat stoppen maar neem de tijd ik heb er wel begrop voor
wooaww, ik d88 eerst dat gwenny met haar schoonzoon een kindjj zou gaan krijgen hahaaa,

wooaww, ik d88 eerst dat gwenny met haar schoonzoon een kindjj zou gaan krijgen hahaaa,

Zou je misschien de rest van je kinderen kunnen uploaden ofzo? 
v ik vind alle kinderen stiekem vreselijk knap, en met name de drielingen. Maar kan je ze dan op de uitwisseling zetten ofzo, dat is best simpel toch?
het is namelijk het makkelijkste voor mij om ze als sims file te downloaden. (:

v ik vind alle kinderen stiekem vreselijk knap, en met name de drielingen. Maar kan je ze dan op de uitwisseling zetten ofzo, dat is best simpel toch?

het is namelijk het makkelijkste voor mij om ze als sims file te downloaden. (:
Laatst gewijzigd door Dave. op wo 25 jan 2012, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Welkee? De kinderen na de eerste drieling? Ik wil het wel doen hoor, ik heb ze laatst ook al opgeslagen, en ook al de vamps 
Faal, ik zie nu dat ik de eerste drieling nog niet eens heb geupload.. Maar ze zullen er zo staan, in het 2e bericht op de 1e blz, behalve Kai, want die heb ik nog niet opgeslagen :3
Naja, op de uitwisseling doe ik eigenlijk niet, ik hou niet zo van die zooi met het startprogramma.. Nu zijn ze als sim files geupload, en je hoeft ze alleen maar in het met mapje SavedSims te plaatsen (het kan zijn dat je die nog moet aanmaken als je nooit een sim hebt opgeslagen..)

Faal, ik zie nu dat ik de eerste drieling nog niet eens heb geupload.. Maar ze zullen er zo staan, in het 2e bericht op de 1e blz, behalve Kai, want die heb ik nog niet opgeslagen :3
Naja, op de uitwisseling doe ik eigenlijk niet, ik hou niet zo van die zooi met het startprogramma.. Nu zijn ze als sim files geupload, en je hoeft ze alleen maar in het met mapje SavedSims te plaatsen (het kan zijn dat je die nog moet aanmaken als je nooit een sim hebt opgeslagen..)
Sorry voor PP 
Héél erg bedankt, ik heb ze in SavedSims gezet, wist niet dat ik dat moest doen namelijk!
Ik heb er nu 10 Fehn's, behalve Kai, want die is niet te downloaden, maar héél erg bedankt! Ik vind ze super knap allemaal!
En ik kwam Lennie nog tegen, Gwen is niet de enige die geteisterd wordt door een Lennieplaag...
Hij stalkt mijn huis...
(hier staat hij voor mijn huis...)

(hierzo stond hij binnen, en heb ik de hond hem laten aanvallen...)

(zo zag hij erna uit... het kost 500 euro om hem te vernieuwen, en ik heb niet eens gevraagd om Lennie!)

(en hier denkt de creep even vrolijk in mijn huis te liggen slapen!)

Het lijkt trouwens net of hij lacht, maar dat komt door die baard van 'm...

Héél erg bedankt, ik heb ze in SavedSims gezet, wist niet dat ik dat moest doen namelijk!
Ik heb er nu 10 Fehn's, behalve Kai, want die is niet te downloaden, maar héél erg bedankt! Ik vind ze super knap allemaal!
En ik kwam Lennie nog tegen, Gwen is niet de enige die geteisterd wordt door een Lennieplaag...
Hij stalkt mijn huis...
(hier staat hij voor mijn huis...)

(hierzo stond hij binnen, en heb ik de hond hem laten aanvallen...)

(zo zag hij erna uit... het kost 500 euro om hem te vernieuwen, en ik heb niet eens gevraagd om Lennie!)

(en hier denkt de creep even vrolijk in mijn huis te liggen slapen!)

Het lijkt trouwens net of hij lacht, maar dat komt door die baard van 'm...

IETS IN MIJ ZEGT DAT IK EEN TATTOO MOET NEMEN! WOECHEI!
Ik: Jij, een tattoo? Wat voor iets?
NIET ZO MOEILIJKE VRAGEN STELLEN, HOE MOET IK DAT NOU WEER WETEN!
Ik: ..

Goed, dus dit is de cafetaria..
Ik: Ewh, nee, dit is de schoonheidssalon..
SCHOONHEIDSSALON? IK ZEI TOCH CAFETARIA!
Ik: Je wilde toch een tattoo?
JA, DAAROM MOET IK NAAR DE CAFETARIA! DENK JE SERIEUS DAT HET HIER VEILIG IS? ZIE JE DIE KABOUTERS NIET?
Ik: Eh, nee, die zie ik niet, en bij de cafetaria hebben ze smurfenijs, dus is het daar ook niet bepaald veilig toch?
Tss, niemand begrijpt mij en mijn afschuwelijke problemen niet! IK WORD HIER GEWOON NIET BEGREPEN! WAT IS ER MIS MET IEDEREEN?!

Tattoozetmensje: Dus, wat word het?
Mmm, ik denk een tattoo!
Tattoozetmensje: .. Nee echt? *Sarcasme*
Echt waar! IK DACHT DAT HET PERSONEEL DAT WEL ZOU WETEN!

En hoe zie ik er uit? Geweldig als altijd natuurlijk! EN WAT IS ER MIS MET DAT TATTOOMENS?! IK KOM NAAR EEN TATTOËRDER OM EEN TATTOO TE KRIJGEN JA! IK WORD HIER NIET BEGREPEN, IK BEN TÉ GOED VOOR DEZE WERELD!
Ik: Zeker, zeker.. Eh, hij is eh.. Geweldig..

WAT?! LENNIE HEERST! NEE, LENNIE IS HET HOOFD VAN DAT TATTOOMENSJE BINNENGRDRONGEN EN HEEFT HAAR ERTOE GEDWONGEN OM ZO'N MISDAAD TE PLEGEN! NEE, GENADE, GENADE!
Ik: Tijd voor nog een bezoek aan de psycholoog? ..
VOOR DIE VROUW ÉN LENNIE WEL JA!
De Verjaardagen;

Lynnea is opgegroeid met de eigenschap Boekenwurm.

Valencia is opgegroeid met de eigenschap Charismatisch.
----------------------------------------------------------------
Yes, weer een update! Ik weet niet of ik weer vaak ga updaten, maar het is er in elk geval een! (:
En nog awesome foto's Dave! Ik ben vergeten te reageren, maar echt slecht dat Lennie zo gemeen is! o;
Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Eindelijk update! 25/2/12
jeej nieuwe up!

Echt geniaal bedacht van die tattoo

Je dagboek is super ik heb
gister tot 11 uur zitten lezen (tot ik in slaap viel)
En net het laatste+
Roze is geweldig net als Gwen!!!
+ik hoop dat dit lang genoeg is
gister tot 11 uur zitten lezen (tot ik in slaap viel)
En net het laatste+
Roze is geweldig net als Gwen!!!
+ik hoop dat dit lang genoeg is

Leuke up

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Eindelijk updat
sorry dat er een paar weken tussen deze en de laatste reactie zit. Ik vind dit dagboek echt geweldig!

Awhh, dankje! (:
Oke, ik moet echt gaan updaten -__-
Oke, ik moet echt gaan updaten -__-
^ stiekem wel, ja. we wachten met smart, maar we wachten wel, als dat nodig is! (;

Ik lees net dat je misschien wilt gaan stoppen. Echt niet doen dus! Ik had al een account aangemaakt op simsnieuws, maar ik deed er niks mee en zei dan ook niks. Toen ik je dagboek las, ben ik hem gelijk helemaal gaan lezen. Toen ik zag dat je ging stoppen dacht ik echt: Oke, dan moet ik toch in m'n eerste bericht even zeggen dat je echt niet mag stoppen (van mij dan he, je bepaalt het natuurlijk zelf). Want ik kijk haast iedere dag of er weer een nieuwe up is. Echt, je verhaal is ge-wel-dig!
Nananan, wat slecht van me
Ik had dit wel gelezen, maar ik was vergeten te reageren.. Of ik was te lui om mijn wachtwoord op te zoeken, kan ook, maar de eerste regel klinkt beter^^
Heb ik trouwens al een keer gezegd dat Gwennydenny best wel knap is? ;o Ze zou alleen echt knap zijn als ze niet de hele tijd rare gezichten trok, maar ach.
En ik wíst gewoon dat ze een Lennie kreeg
Hahha, awesome. En hij staat haar nog niet zo lelijk hoor ;o
Btw, die kinderen zijn ook mooi ;o

Heb ik trouwens al een keer gezegd dat Gwennydenny best wel knap is? ;o Ze zou alleen echt knap zijn als ze niet de hele tijd rare gezichten trok, maar ach.
En ik wíst gewoon dat ze een Lennie kreeg

Btw, die kinderen zijn ook mooi ;o

Hoofdstuk 25

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

GENADE! GENADE! HOE KUNNEN DE SIMTUBBIES NU STOPPEN NA SEIZOEN 39? HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN TINKIEWINKIE! ZE HADDEN HEM AL LANG ROZE MOETEN VERVEN! NEEE, VERF, EEUWIGE JEUGDTRAMA'S KEREN TERUG!

*zwaar getraumatiseerd*
Ik: Eh, leef je nog?
En jij bent?
Ik: Ben je me nu al vergeten?
Was dat maar zo.. NA ZOVEEL MAANDEN KOM JE TERUG EN DENK JE ZEKER DAT IK NOG MEER EIEREN VOOR JE GA LEGGEN?
Ik: Ewh, nee, eigenlijk verwacht ik dat je nog zo'n 88 kinderen krijgt..
Oh, nou, oke dan, als ik maar geen eieren hoef te leggen.. *gaat verder met zwaar getraumatiseerd zijn*

MORRIGAN, HET IS JOUW SCHULD DAT DE SIMTUBBIES STOPPEN! HEB JE WEER LENNIE'S KOEKJES GESTOLEN?
Morggian: Baaah
BEGRIJP DAN DAT JE DIE KOEKJES AAN MIJ HAD MOETEN GEVEN! NU KAN IK GEEN KOEKJES MEER ETEN! GEEN. KOEKJES. ETEN. EN OOK GEEN TELETUBBIES KIJKEN.. MIJN ENIGE PASSIES, NEEE! WAAROM IS LENNIE ZO WREED?

IK WIL MIJN KOEKJES TERUG! WE MOETEN ZE VAN LENNIE STELEN, EN DEZE KEER MAG IK ZE OPETEN!
De verjaardagen:

Mick is opgegroeid met de eigenschap Onaangepast. De eigenschappen Goed en Overenthousiast had hij al.

Morrigan is opgegroeid met de eigenschap Diva. De eigenschappen Makkelijk Onder De Indruk en Genie had ze al.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Update, yeeey :3
Dat ik over de teletubbies praat komt door Marlinde, haar schuld :3
Er is trouwens geen geboorte update geweest van de tweeling, maar ik weet echt niet meer waar die foto's zijn gebleven omdat ze heel lang geleden zijn gemaakt :c

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

GENADE! GENADE! HOE KUNNEN DE SIMTUBBIES NU STOPPEN NA SEIZOEN 39? HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN TINKIEWINKIE! ZE HADDEN HEM AL LANG ROZE MOETEN VERVEN! NEEE, VERF, EEUWIGE JEUGDTRAMA'S KEREN TERUG!

*zwaar getraumatiseerd*
Ik: Eh, leef je nog?
En jij bent?
Ik: Ben je me nu al vergeten?
Was dat maar zo.. NA ZOVEEL MAANDEN KOM JE TERUG EN DENK JE ZEKER DAT IK NOG MEER EIEREN VOOR JE GA LEGGEN?
Ik: Ewh, nee, eigenlijk verwacht ik dat je nog zo'n 88 kinderen krijgt..
Oh, nou, oke dan, als ik maar geen eieren hoef te leggen.. *gaat verder met zwaar getraumatiseerd zijn*

MORRIGAN, HET IS JOUW SCHULD DAT DE SIMTUBBIES STOPPEN! HEB JE WEER LENNIE'S KOEKJES GESTOLEN?
Morggian: Baaah
BEGRIJP DAN DAT JE DIE KOEKJES AAN MIJ HAD MOETEN GEVEN! NU KAN IK GEEN KOEKJES MEER ETEN! GEEN. KOEKJES. ETEN. EN OOK GEEN TELETUBBIES KIJKEN.. MIJN ENIGE PASSIES, NEEE! WAAROM IS LENNIE ZO WREED?

IK WIL MIJN KOEKJES TERUG! WE MOETEN ZE VAN LENNIE STELEN, EN DEZE KEER MAG IK ZE OPETEN!
De verjaardagen:

Mick is opgegroeid met de eigenschap Onaangepast. De eigenschappen Goed en Overenthousiast had hij al.

Morrigan is opgegroeid met de eigenschap Diva. De eigenschappen Makkelijk Onder De Indruk en Genie had ze al.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Update, yeeey :3
Dat ik over de teletubbies praat komt door Marlinde, haar schuld :3
Er is trouwens geen geboorte update geweest van de tweeling, maar ik weet echt niet meer waar die foto's zijn gebleven omdat ze heel lang geleden zijn gemaakt :c

Zwaar awesome

Wauw, prachtig