Ten eerste allemaal nog bedankt voor jullie reacties.
Ten tweede heb ik nu even een mededeling. Ik heb namelijk afgelopen week met een wedstrijd buiten SimsNieuws mee gedaan (om precies te zijn van
TheSimSupply), en daarbij kon je dus de Sims 3 70's 80's & 90's accessoires via Origin winnen. In het kort gezegd was het daarbij de bedoeling om een zo mooi of uniek mogelijk huis te maken op een 10x10 kavel. Aangezien er al een hoop mooie inzendingen waren (er waren ook al ruim 80 inzendingen) en aangezien ik via toch alternatieve manieren aan mijn Sims spellen kom, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ook mee te doen, aangezien ik toch niets dacht te gaan winnen met zo'n concurrentie. En dan kan ik wel gaan vertellen wat er is gebeurd, maar dat lijkt me eigenlijk vrij duidelijk omdat ik deze post plaats, want ik heb dus gewonnen!
Maar goed; Ik ga dat accessoires pakket dus weggeven en dit is dus mijn vraag: Wie wil er De Sims 3 70's 80's & 90's accessoires en heeft er een Origin account? Mocht je kans willen maken op dit pakket dan moet je hier in dit topic om uiterlijk 11.00 een post plaatsen met daarin je Origin account naam, zodat ik daarna even willekeurig er een naam uit kan kiezen die ik dan vervolgens opstuur naar TheSimSupply.
Edit: En de winaar is ... Simmie99! Helaas was zij de enige en ik snap dat de tijd ook een beetje kort was, maar ik wilde dit gewoon een beetje snel afhandelen. Hopelijk is niemand hier teleurgesteld in. Tot slot wens ik Simmie99 alvast veel plezier toe met haar nieuwe accessoirespakket!
Voor iedereen die trouwens nieuwsgierig is naar wat dan daadwerkelijk mijn huis is.
Dit is het album met de screens en
dit is de video waarin TheSimSupply de winnaars bekend maakt (Mijn huis is overigens de eerste. (Let trouwens ook maar niet op mijn naam, want ik had maar even een willekeurige achternaam gekozen.))
Laatst gewijzigd door Rudy op zo 10 feb 2013, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.