Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Verhaal Voortgang

Dus, ik speel met mijn familie,(duuh), maar mijn zus wil ook op de sims eens spelen, maar ik wil niet dat ze op mijn famile zit.

Mijn vraag dus: Als ik een nieuwe Save begin (dus nieuwe familie) en daar dus fam. maak voor mijn zus, kan het dan dat mijn familie ook verder loopt? Dus dat mijn fam kinderen krijgen ofsu? Terwijl ik dat niet gedaan heb?

Alvast bedankt.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Verhaal Voortgang

Ik heb wel 10 saves op dit moment en bijna allemaal in een andere wereld en als je met de 1 speelt dan blijven je andere saves stilstaan op het moment waar je ze gesaved hebt. ;)
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

HET HANDIGSTE IS OM GEWOON EEN NIEUWE WERELD AAN TE MAKEN EN DAAR JE FAMILLIE IN TE ZETTEN. DAN LOPEN JE SAVES VAN DE ANDERE WERELD WAAR JIJ IN SPEELT NIET DOOR.

(HET IS CAPSLOCKDAG)
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Maar als zij de opties aanpast, worden die ook voor jouw buurt aangepast ;) Let daar dus even op als je weer gaat spelen, misschien dat zij de leeftijd wel heeft aangepast :) Of vraag het even.

Maar dit kan inderdaad, jouw wereld blijft zoals hij is :)

Weergave- en sorteeropties