Dus, ik speel met mijn familie,(duuh), maar mijn zus wil ook op de sims eens spelen, maar ik wil niet dat ze op mijn famile zit.
Mijn vraag dus: Als ik een nieuwe Save begin (dus nieuwe familie) en daar dus fam. maak voor mijn zus, kan het dan dat mijn familie ook verder loopt? Dus dat mijn fam kinderen krijgen ofsu? Terwijl ik dat niet gedaan heb?
Ik heb wel 10 saves op dit moment en bijna allemaal in een andere wereld en als je met de 1 speelt dan blijven je andere saves stilstaan op het moment waar je ze gesaved hebt.
HET HANDIGSTE IS OM GEWOON EEN NIEUWE WERELD AAN TE MAKEN EN DAAR JE FAMILLIE IN TE ZETTEN. DAN LOPEN JE SAVES VAN DE ANDERE WERELD WAAR JIJ IN SPEELT NIET DOOR.
Als je in een andere wereld speelt als je zus, zal je spel nooit vooruitgaan. Als je wel in dezelfde wereld speelt, dan kunnen je sims alleen maar doodgaan/kinderen krijgen/enz. als je in je opties Verouderen en Verhaalvooruitgang aan hebt staan.
Maar als zij de opties aanpast, worden die ook voor jouw buurt aangepast Let daar dus even op als je weer gaat spelen, misschien dat zij de leeftijd wel heeft aangepast Of vraag het even.
Maar dit kan inderdaad, jouw wereld blijft zoals hij is