Favo merken? Ahum? Kleding, dan denk ik? Ik vind g-star wel vet, en het zit meestal lekker. En superdry heeft leuke shirts. En verder? Adidas, vind ik ook leuk, en zit ook lekker. Of gewoon H&M, simpel. Ik heb gelukkig geen kleedgeld.
Wat is leuk haar voor jongens?! Ehm, is dat niet iets voor meisjes om over te praten? Goed, ik vind een kuif leuk, maar dat heb ik zelf ook, dus vandaar. GEL? Eh, dan moet ik even mijn pot pakken... Schwarzkopf taft, power gel, titane. Die vierkante pot, sterkte 6. Daar zijn we gauw over uitgepraat.
Oke, dan wil ik even iets kwijt. Iets stoms soort van.
Ik zit in de klas met vier jongens, met mij erbij 5. Ik noem geen namen, maar eentje is soort van, soms heel aardig, maar soms is het ook de grootste sukkel die ik me bedenken kan. Een ander, is ook aardig, maar soms is hij zo vreselijk irritant en dan gaat die stoer doen en dan erger ik me geel en groen aan die kerel. Een andere jongen is heel erg aardig, maar hij woont zegmaar totaal niet bij mij in de buurt dus ik ga alleen op school met hem om, met de rest trouwens ook, maar soms met feesten wel en schoolfeesten of schoolprojectjes enzo, en de laatste is ook aardig, maar daar ga ik niet zo veel mee om. Maar ik vindt het zo stom, want ik heb niet echt een 'beste vriend' en niet dat je dat moet hebben maar soms voel ik me wel eens eenzaam. Maar gelukkig zitten er 22 meisjes in mijn klas die ook heel aardig zijn, en die vinden mij ook heel aardig dus dat komt mooi uit. Dus aandacht van hun hoef ik niet bang voor te zijn, want dat krijg ik wel. Niet dat ik aandacht wil ofzo, nou ik hoop dat jullie het begrijpen.
Oja, en volgensmij komt het dat we niet echt een gespreksonderwerp hebben omdat jongens hun gevoel minder makkelijk uiten als meisjes, en ik vindt dat ik dat net toch best goed gedaan heb, of niet?