Ik heb een super leuke foto gevonden van vroeger <3
En een filmpje waarop ik echt als een beginner rijdt. Maja, de pony waarop ik zat liep wel, mijn Spike <3
Zo jammer dat hij weg moest, heb altijd mezelf ervand e schuld gegeven, omdat ik had moeten opletten, want we vielen, ja, met paard en al. Dus dat is voor mij ook nog steeds wel een beetje een trauma :x
^^^ Dat is wel sneu, ik wist niet dat christenen zo streng waren. Ik ben gedoopt en heb communie gedaan en ga met kerst naar de kerk, geloof ik ben ik ook een christen, alleen wij zijn niet zo streng dan.
Wie van jullie wist dat Paul Turner van The Voice in We Will Rock You speelde? & die Charlie Lusken ook :3
En het blijkt dus dat wij die 2 ook hebben gezien, ik heb er niet echt opgelet, maar dat is toch geinig, me pa kwam het net laten zien c:
En zo tosti's eten, want we hebben ons gisteren al lekker vol zitten proppen x'D
Vandaag.., Ramen gewassen, gestofzogen, gedweilt, boodschappen gedaan.. Ik dacht dat zondag een rust dag was?? Maar goed, ondanks dat ik dit alles heb gedaan voel ik mij nog steeds beroert.... Morgen blijf ik mooi thuus!
wisten jullie dan Danjil van tvoh de broer is van iemand die ik ken? :3
lowl :3 er zit iemand bij mij op school die op tv had gezongen met Jeroen van der Boom ofzo en jessica(volgens mij) van X Factor :3 en nu Danjil :3
naja, ik speel Raymaaaaaaaaan 3 :3 en het is leuk, maarik kom nu niet verder :'3 en das stom :3
^Mijn advies, grote mond ^^ Ik heb een jaar lang een van mijn vriendinnen geholpen die enorm gepest werd en er niks van durfde te zeggen geholpen. Dissen, antwoorden, ze stoppen er uiteindelijk mee.
Een groot gedeelte is nog steeds bang om wat rots tegen haar te zeggen als ik er bij ben
-
Ik kon vannacht echt niet slapen, dat had ik gemerkt vandaag zeg -__- En iedereen is weer vrolijk vandaag zeg.. Je krijgt de zin om enorm hard 'Vandaag ben ik zo vrolijk' door te zingen, alleen kijken ze je dan wel heel vaag aan, denk ik
V Hmm, bij mij hielp het wel. Mijn vriendin probeerde het ook te negeren, maar nadat ze een keer in huilen uit was gebarsten gingen ze nog harder pesten..
Laatst gewijzigd door marlinde op ma 05 dec 2011, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
^^Mijn advies: Grote mond helpt niet, vinden ze alleen maar leuk. Lekker negeren en je ding blijven doen! Laat een paar dombo's je leven niet verpesten. neem dat aub van mij aan!
Net zoals Nina, ben ik vandaag thuis gebleven.. School bekijkt het maar even.. Ans is op!
ugh, vandaag lekker sinterklaasfeest gehad op school, fijn hoor.. Wel eerder uit, had dus continu rooster. Maar heb de hele dag maar aan 1 ding kunnen denken. ;s
mijn buikpijn..