Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 2 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 2 16/1/2012

Hoofstuk 3 Tussenupdate
Afbeelding
En mijn leven werd weer saai. Naar mijn werk gaan, spelen in clubs om geld te verdienen en mensen ontmoeten om te transformeren. Opeens kreeg ik een telefoontje, ik dacht dat niemand mijn nummer had dus ik was zo verbaasd dat ik vergat op te nemen.
Toen diegene nog een keer belde nam ik wel op. Het was mijn baas met de vraag of ik wat voor hem wilde doen, hij wilde dat ik naar een schrijver ging om een boek voor hem op te halen. Eerst wilde ik niet gaan maar toen hij zei dat hij me dan misschien mijn lang verwachte promotie zou geven ging ik dat boek toch maar voor hem halen. Misschien zou ik nog een interessant persoon tegenkomen...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
I know, een hele korte up maar vanavond staat misschien de tweede up al online met het tweede slachtoffer. In deze up staat al een hint wie het tweede slachtoffer zal zijn. Ik ben erg benieuwd wie jullie denken dat het is. Man/vrouw, en zoals ik al eerder heb gezegd, jullie zullen hem/haar zeker weten kennen :D
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 3 17/1/2012

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Als ik voor het huisje sta valt mijn mond open van verbazing. Wie woont er nou in een suikerspinnenhuisje? Als ik aanbel doet een vrouw open die er net zo roze uitziet als haar een huisje.
‘Hallo, ik ben Gwen Fehn. Als je bent gestuurd door Lenny, smurfen, badeendjes of een van hun kwade handlangers mag je hier niet komen.’
‘Ehm, ik ben gestuurd door mijn baas. Die halve gare.’
Afbeelding
Als in haar roze huis op de, tot mijn verbazing, witte bank zitten beginnen we een ongelofelijk interessant gesprek over de ijscowagen. Ze vertelt me over haar angsten en ik vertel haar over mijn baas en andere irritante dingen. Uiteindelijk krijg ik een idee. ‘Gwen, wat dacht je ervan om ook een vampier te worden. Je wordt sterker en ook veel ouder. Zo kan je jouw strijd tegen het kwaad doorzetten.'
Afbeelding
En toen beet ik haar, ze had heerlijk bloed en ik kon me nauwelijks inhouden om haar niet helemaal leeg te drinken. Dat zou zonde zijn, mijn leven zou namelijk een stuk beter zijn zonder ijscowagens.
Even twee losse screens...
Afbeelding
En deze screen vond ik gewoon geweldig, Gwen die haar tong uit spreekt.
Afbeelding
En dit is Gwen als vampier, haar ogen zijn echt cool!!
Afbeelding
Een paar dagen later ging ik weer naar Gwens roze huis. We gingen gezellig samen op de bank zitten en kletsen. Na een tijdje werd Gwen helemaal panisch.
‘OMG, teletubbies is al één minuut begonnen. Nu mis één minuut van het programma!’
Voordat ik nog iets kon zeggen legde Gwen haar vinger op haar mond. ‘Sst, ik moet dit kijken, het gaat om leven en dood!’
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had even niks te doen en zin om een update te maken. Ik hoop dat jullie de up leuk vinden, hadden jullie Gwen verwacht? :)
Heel erg bedankt Simsfreak, dat ik Gwen mocht gebruiken voor deze update.
Als iemand anders nog een leuke sim heeft, pm me maar even de sim :)
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 3 en 4 17/1/2012

^ dat is idd Gwen, met een ander kapsel en ogen want toen ik heb haar gedownload alleen ik had alleen dezelfde skin. Dus ik heb haar andere kleren en kapsel gegeven. En ik heb zelf ook bepaalde non-default ogen gedownload dus daarom ziet ze er anders uit
Edit: ik heb de beginpost aangepast. Onder het lijstje van aantal vampier die ze gecreeërd heeft staan de namen, als je daarop klikt zie je een foto.
Ik zet in de beginpost niet van elke vampier een foto want dan wordt die post wel heel lang :D
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 3 en 4 17/1/2012

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Toen ik laatst uitging kwam ik een erg aardige man tegen en ik had vanavond eens met hem afgesproken. Na een tijdje gaf hij me een prachtig bosje bloemen. Ik voelde allemaal tintelingen in mijn buik en had geen idee waarom ik die voelde.
Afbeelding
De avond werd heel erg gezellig, zo’n gezellige avond had ik in geen tijden meer gehad. We deden kussengevecht en hij had na afloop genoeg blauwe plekken ook al sloeg ik erg zacht, iniedergeval, ik dacht dat ik zacht sloeg.
Afbeelding
En ik was nog steeds bezig om 100 vampiers te creëren dus dat moest ook even gebeuren. Ik had nu al 3 mensen gebeten, ik was echt al héél ver. Oké, dat klonk dom, maar ik moet er nog even 97 mensen bijten.
En nog twee losse screens...
Afbeelding
Nog een mooie screen van haar.
Afbeelding
En zo ziet ze eruit in CAS, wel hoe vampieren er in de sims uit horen te zien.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie de up leuk vonden, foto's voor de volgend twee of drie update's zijn gemaakt, moet ze alleen nog schrijven :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 5 21/1/2012

Leuk hoor!

Hoe komt het dat ze in create a sim een andere huid heeft? En kom je daarin met testingcheatsenabled true? Want toen ik die invoerde en bij een vampier diegene wou veranderen in create a sim, was die knop er niet. (ik weet even niet hoe die heet, maar al druk je shift in en je drukt op je sim)
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 5 21/1/2012

Dankjullie voor de reacties
@ davevanleeuwen
Ik heb geen idee waarom ze in CAS een andere huid heeft maar dit was toen ze kleren ging aandoen. Als je een vampier aan wilt passen moet je op de spiegel klikken (uiterlijk veranderen) of andere kleren aandoen. Dan heb je bij je sim volgensmij drie bolletjes en als je daarop klikt staat er sim opslaan in depot bij. Dat heb ik gedaan bij elvira slayer. Als je later een sim wilt creëren kun je bij waar al die sims staan op die vampier die je hebt opgeslagen klikken en die helemaal veranderen zoals je maar wilt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie