Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 97 van 188

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Waar erger jij je aan?

Dat EA het updaten verplicht maakt om je aan te melden terwijl er geen update in mijn startprogamma verschijnt ><
Typisch EA -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Simmielove schreef:Dat EA het updaten verplicht maakt om je aan te melden terwijl er geen update in mijn startprogamma verschijnt ><
Typisch EA -.-
Dit. Nou heb ik al een tijdje problemen met het startprogramma, maar dit hebben ze wel erg slordig gedaan. En ik erger me er ook aan dat ze bij de release hadden verzekerd dat er geen cc van de ander naar je spel zou komen. En dat is nu juist wat er gebeurd. Het lijkt wel alsof ze het niet getest hebben.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Iemand die bfdskf dom doet en gaat zeggen; Jaah, jij kan wel lekker vwo doen, maar ik heb over 5 jaar een havo diploma.. Bah, zij denkt dat ze dat in 1 jaar gaat halen -.-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

De klitten die altijd in mijn haar zitten.

Hmm, zou wel leuk zijn, weer een kitten om me heen, maargoed, die zitten dan ook wel in mijn haar :3
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

^ Ik dacht even dat er stond: "De kittens die altijd in mijn haar zitten." :sweatdrop

Ik erger me er nu aan dat het nog te koud is om buiten te zitten. Maargoed, voor derest is het superweer, dus mij hoor je verder niet klagen. :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie