Bedankt voor alle reacties! Erg leuk allemaal! Deze up was echt veel werk inderdaad haha. Ik moet nog 3 stemmen binnen krijgen dan kan ik de eilandraad online zetten, maar eerst komt er nog een korte up over de levens in de kampen.
En daarna gaan we dus al gelijk afscheid nemen van 1 van de kandidaten..
Bedankt zeg!
Ik geef de twee dame's die nog moeten stemmen tot morgenavond 18.00. Inderdaad het zijn twee lady's, van één van de twee heb ik gek genoeg al bijna een week niets gehoord!
Moeilijk te zeggen wie weg moet.
Maar indien de laatste kandidaat zijn stem niet uitbrengt, zou die moeten verdwijnen vind ik.
Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de andere kandidaten die wel reeds hun stem hebben uitgebracht.
Wat ik wel nog mis is een berichtje met de verdeling van de kampen. Wie zit in kamp Noord, wie in kamp Zuid. Het zou leuk zijn om dit in een apart berichtje te hebben, zodat we niet altijd naar de renwedstrijd te kijken.
Je gaat pas weg als je twee eilandraden niet op tijd stemt, als je niet op tijd stemt stem ik voor die kandidaat en dat is nu ook moeilijk voor mij aangezien ik niet weet welke kandidaten het goed met elkaar kunnen vinden enzo.
En het is inderdaad niet erg handig om de kampen te onderscheiden nu omdat je dat helemaal uit moet puzzelen in die up, maar de tweede post waar alle kandidaten staan ingedeeld op mannen en vrouwen veranderd binnenkort in een indeling van kamp noord en kamp zuid! Tweede post dus even in de gaten houden!
Oeps dat stukje uit het reglement moet ik ergens overgeslaan hebben.
Maar je hebt gelijk.
Thanks om de beide kampen in een berichtje te zetten zodat we onmiddellijk kunnen volgen.
Alhoewel ik ze al op een papiertje geschreven had en aan het wachten ben om de eerste naam te kunnen schrappen.
Haha leuk dat je er zo in meedoet! Heb je ook een favoriet of dat nog niet? In de 2e post staan nu ook foto's bij de kandidaten en omdat ik daar een beetje druk mee ben geweest is er helaas geen tijd overgebleven om de up over the first day on the island online te zetten. Sorry.
Het is nog wat te vroeg voor een favorietje maar het is alsof je mijn gedachten kunt lezen want ik had het ideetje opgevat om bij de namen een pasfotootje te zetten zodat we weten hoe ze er uitzien.