Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 6 van 13

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 9e update online [5/09

ty iedereen :)
@Ceasar: okay dan is het goed ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die avond waren Lily en haar moeder in haar ouders kamer aan het praten, totdat ik binnen kwam. Ik liep naar haar toe en stelde voor om morgen vroeg te trouwen, door al het gedoe was het grote huwelijksfeest afgelast, ze vond het een geweldig idee en we pakte meteen al de kleren.

Afbeelding
We gingen daarna naar bed omdat we vroeg moesten opstaan.

Afbeelding
Die ochtend was Lily als eerste wakker en haalde de jurken uit de wasmachine en ging ze strijken.

Afbeelding
We waren aangekleed en gingen naar het prieeltje op het strand, we liep er naar toe en haar ouders gingen op de bank zitten. Ik pakte de ring en zei: "Lily, we hebben samen veel moeilijke tijden doorstaan. Toen we nog klein waren kon ik altijd bij je terecht. Uiteindelijk kwam ik zelfs bij je wonen! Dat was echt de beste dag van mijn leven dat ik bij mijn beste vriendin kwam te wonen. Ik was al een tijdje verliefd op jou gelukkig had jij dezelfde gevoelens voor mij. Bedankt voor al die goede zorg en hoop die je mij toen gaf."

Afbeelding
Ik schoof de ring om haar vinger en keek liefdevol naar Lily.

Afbeelding
Lily pakte ook de ring en vertelde toen: "Tanedra ik wist hoe afschuwelijk je ouders waren en je broers en zusjes. Ik kwam toen bij mij ouders met het idee dat jij bij ons kwam wonen en gelukkig was het gelukt. Toen we dachten dat jij was overleden bij die brand was ik ontroostbaar toen kwam jij opeens te voorschijn ik kon niet blijer zijn dan dat. Nu gaan we trouwen en blijven we aan elkaar zijde staan." Ze schoof de ring om mijn vinger.

Afbeelding
We pakte elkaars handen vast en beloofde elkaar trouw en liefde.

Afbeelding
We kuste elkaar liefdevol we waren ontzettend blij en hoopte dat we die moeilijke tijd achter ons konden laten.

Afbeelding
Ze gaf me nog een kus en liep naar achter.

Afbeelding
Opeens tilde ze me op en liepen we naar de auto.

Afbeelding
Afbeelding
Ze tilde me naar binnen en gooide me op het bed en keek met een blij en duivels gezicht naar me, ik wist wat ze bedoelde.

Afbeelding
Ik keek blij naar haar en met dezelfde duivelse blik.

Afbeelding
Toen sprong ze opeens op me en we begonnen liefdevol te zoenen.

Afbeelding
We belandde in de zevende hemel en genoten van elkaar liefdevol en met hoop op de toekomst.

dt was de update van vandaag :)
ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

vorige update: 9. Liegen?
volgende update: 11. Zusje?

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 06 sep 2010, 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie