Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 11 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
In de avond ging Gina naar Mariska's kapperzaak om dode haar punten eraf te knippen. Het regende hard buiten.

Afbeelding
Na het knippen ging Gina nog even rustig zitten, opeens kwam Uzlem eraan waar ze totaal niet op stond te wachten.
"Hé, Gina! Dat is toevallig." zei Uzlem.

Afbeelding
"Had ik gezegd dat je erbij mocht zitten?" vroeg Gina een beetje boos.
"Waarom zo boos? Gina we kunnen toch normaal met elkaar omgaan...Ik ben je therapeut weet je dat nog? Op deze manier gaat het niet werken." zei Uzlem.
Gina wist er even niets op te zeggen.

Afbeelding
Op dat moment kwam Mariska aangelopen.
"Gina, dat is lang geleden!" zei Mariska verrast. Gina en Mariska gaven elkaar meteen een knuffel.
"Ja sorry ik had het zo druk de laatste tijd, ik ben zelfs niet naar je kleine komen kijken." vertelde Gina.

Afbeelding
Mariska keek naar Uzlem die op de bank zat.
"Hallo, volgens mij kennen wij elkaar nog niet." zei Mariska.
"En die hoef je ook niet te leren kennen." zei Gina meteen grof.
"Gina!" zei Uzlem boos. Maar Gina reageerde er niet op.
"Nouja, ze kan toch best aardig zijn?" vroeg Mariska.
"Alsof jij iemand aardig vindt!" zei een bekende stem achter haar. Het was Priya die ook in de kapperzaak aanwezig was.

Afbeelding
Mariska draaide zich om en keek recht in de boze ogen van Priya.
"Ehm, stalk jij mij soms? Wat doe je hier?" vroeg Mariska.
"Het is een kleine stad, Mariska. Dan kom je elkaar bijna overal tegen. Ik wil dat wij het HIER en NU goed maken!" zei Priya.
"Jij dwingt mij tot nergens toe." zei Mariska die zich niet dwingen door Priya. Uzlem kwam opeens erbij springen.
"Kom op dames, geen ruzie maken." zei Uzlem die zich ermee bemoeide. Priya besloot weg te gaan, ze had er even geen zin meer in. Ook Mariska liep boos weg.

Afbeelding
"Waarom bemoei jij je overal mee? Heb je soms niets beters te doen ofzo?" zei Gina boos.
Uzlem probeerde zich er niets van aan te trekken. Ze wilt misschien zelfs stoppen met de therapie als Gina zo doorgaat.

Afbeelding
In de avond werd Leyla gebeld door David. Leyla was ondertussen opgegroeid tot een volwassen vrouw.
"Ja, David. Ik kom heus wel nog een keer logeren. Maar ik ben een beetje moe...Dus ik ga zo naar bed, in mijn eigen huis!" zei Leyla.

Afbeelding
Een paar seconden daarna ging ze Julia opbellen.
"Hé, Julia. Met mij, zullen we zo de stad ingaan? Ik wil echt een beetje los zijn vanavond." zei Leyla.
"Gaat David niet mee?" vroeg Julia aan de lijn.
"Nee, hij is ziek!" zei Leyla. Waarom is Leyla aan het bedriegen? Wat is er aan de hand met haar?

Afbeelding
De volgende dag was Priya binnen geslopen in het huis van Mariska en Marco. Mariska was nu alleen thuis op dat moment en kwam Priya tegen.
"JIJ WEER, ik wordt hier nou echt doodmoe van! Ga weg of ik bel de politie." zei Mariska boos.
"Mariska, wij moeten het goed maken!" bleef Priya zeuren.

Afbeelding
Mariska bracht Priya naar buiten.
"Mijn huis uit, daar is de uitgang! Wegwezen!" zei Mariska boos. Priya wou van het trap aflopen...

Afbeelding
Opeens stapte ze mis...

Afbeelding
Priya begon te schreeuwen van de schrik...

Afbeelding
...Ze viel keihard van de trap af! Beneden viel ze op haar heupen tegen de harde grond aan...

Afbeelding
"Oh mijn god, Priya!" schreeuwde Mariska.
Mariska belde gelijk het alarmnummer op. Als de baby maar niet dood is...

-------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Dank jullie :D
Voor vandaag komt er even geen update, ik ben vandaag bezig geweest met mijn boek. Ik wil dat graag af hebben voor de herfstvakantie enzo...En dan ga ik het misschien uitgeven... :$
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Priya werd naar het ziekenhuis gebracht en was onder behandeling gekomen. Wax kreeg het nieuws te horen terwijl hij aan het wachten was in de wachtkamer. Paar minuten later kwam Tina naar binnen.
"Wat is er gebeurd?" vroeg ze bezorgd.

Afbeelding
"Priya is van de trap gevallen bij Marco's huis." zei Wax.
"Jezus, heeft de baby het overleefd?" vroeg Tina die erbij kwam zitten.
"Ja, gelukkig wel. Net aan zeiden de dokters."
"Wat moest ze eigenlijk bij Marco?" vroeg Tina verbaasd. Er viel even een stilte in de wachtkamer...
"Ze kwam daar voor Mariska. Ze wilt dat het goed komt tussen de families. Maar het zijn stomme mensen, Mariska en Marco zijn echt harteloos!" zei Wax boos.

Afbeelding
"Kom je vanmiddag gezellig langs?" vroeg Leyla die bij Julia op bezoek was.
"Ehm, ja hoor ik heb eind van de middag wel even tijd. Ik ga vanavond wel even naar John toe samen met Jessica. We gaan bespreken waar we gaan samenwonen." vertelde Julia terwijl ze haar eten in de koelkast deed.

Afbeelding
Op dat moment ging de telefoon af. Leyla keek er naar en zag dat Julia het negeerde.
"Moet je soms niet opnemen?" vroeg Leyla.
"Nee, ik werd vanmorgen ook al drie keer gebeld en als ik opnam werd er ook weer opgehangen!" zei Julia op een pissig toon.
"Dat is raar, misschien gewoon verkeerd verbonden geweest. Maargoed, ik zie je dus vanmiddag! Tot vanmiddag!" zei Leyla. Ze ging het huis verlaten en toen was Julia even alleen.

Afbeelding
Mariska voelde zich niet op haar gemak, en Marco merkte dat.
"Mariska, het was een ongeluk. Jij kon er ook niets aandoen dat Priya was gevallen!" zei Marco.
"Ja, maar je weet hoe Wax is. Hij wordt razend als hij dit hoort." zei Mariska bezorgd.
"Jij moet niet teveel stressen, richt je nou maar lekker op onze dochter. Ze heeft nu al je aandacht nodig." zei Marco om Mariska gerust te stellen.

Afbeelding
Ondertussen belde David naar Leyla toe.
"Met Leyla.." zei Leyla aan de lijn.
"Met jouw schatje! Leyla, kunnen wij vandaag afspreken ik mis je heel erg?" zei David.
"David, ik ben nog steeds ziek. Sorry, andere keer...Oké?" zei Leyla op een haastig toon.
Gina kwam ondertussen naar beneden en luisterde wat David allemaal zei.
"Oké, vooruit dan." zei David met een diepe zucht.

Afbeelding
David ging ophangen.
"Die Leyla neemt nu ook opeens veel afstand. Vind je niet?" bemoeide Gina zich ermee.
"Mam, ze is gewoon ziek. En hoe bedoel je met "ook", ben je weer in slechte bui vandaag?" vroeg David.
"Nee, schat. Niets hoor." zei Gina gelijk.
"Ik weet al wat ik ga doen, ik ga gewoon stiekem naar haar toe om haar te verrassen. Daar knapt ze vast wel van op." zei David.

Afbeelding
David liep het huis uit.
"Ik ben vanavond terug, mam!" riep David.
Gina reageerde niet...Ze zat teveel met haar gedachten bij Hans en Uzlem. De tranen sprongen in haar ogen, ze had er een slecht gevoel over.

Afbeelding
Priya was al inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis. Ze had niks gebroken of gekneust, alleen een grote blauwe plek op haar kont volgens de dokters. Ook de baby maakte het goed. Sinds ze thuis was keek ze de hele tijd boos naar de muur.
"Lieverd, wat is er nou? Wees blij dat alles in orde is." zei Wax.
"Maar ik loop gevaar!" zei Priya opeens.

Afbeelding
Wax stond op en liep naar zijn vrouw toe.
"Gevaar? Hoe bedoel je?" vroeg hij verbaasd. Priya keerde zich naar Wax toe.
"Jij hebt ook echt niks door hé, ik viel niet zomaar van de trap. Mariska DUWDE mij!" zei Priya.
"Duwde ze je?" vroeg Wax geschrokken.
"Ja, Wax. Het kind wou ze dood hebben! Snap je het nou?" zei Priya kwaad.

Afbeelding
Priya ging boos naar haar slaapkamer. Wax's boosheid kwam weer tot boven helemaal. Hij pakte zijn mobiel en belde iemand op.
"Ja, Mark. Met Wax Veldhuizen. Zeg, ik heb een klusje voor je." zei Wax.
"Wat is de opdracht, meneer?" vroeg Mark aan de lijn.
"Ik wil dat jij vanavond naar de familie Steen gaat. En jouw doel is Marco en Mariska. Ik wil dat hun vanavond doodgeschoten worden."

------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
David ging naar Leyla toe. Hij mist haar enorm en is heel bezorgd dat ze ziek is. Leyla schijnt zo ziek te zijn dat ze afstand wilt houden, maar David kan niet zonder haar.

Afbeelding
David kwam binnen, de deur stond op een kier. Hij schrok zich dood wie hij daar binnen ging aantreffen.
"Julia? Wat doe jij hier? Leyla, je was toch ziek?" vroeg hij verbaasd.

Afbeelding
Leyla was geschrokken en stond gelijk op. Julia keek naar David die nog steeds geschrokken was.
"Kom op, David. Ga even praten met haar." stelde Julia voor.
"Laat het mij uitleggen..." zei Leyla.
"NEE! Jij hebt tegen mij gelogen, ik wil je voorlopig niet meer zien! En bel mij ook niet meer!" zei David kwaad.
"David, praat niet zo tegen mij ik kan daar niet tegen!" zei Leyla boos.

Afbeelding
David draaide zich opeens om en rende naar de voordeur. Hij deed het open en rende naar buiten.
"David, waar ga je heen?" riep Leyla. Leyla ging hem achterna. David rende snel het trappetje af en ging zijn snelheid verhogen.
"David! Wacht, luister nou naar mij!" riep Leyla.

Afbeelding
"DAVID KOM TERUG!" riep Leyla. David keek half om maar rende door zonder te antwoorden.

Afbeelding
Op dat moment kwam Julia naar buiten en zag Leyla huilen.
"Heb ik hem zo erg gekwetst? Hij is gewoon weggelopen van mij!" zei Leyla. Julia ging haar troosten.
"Rustig maar lieverd, hij is gewoon overstuur nu. Als hij is bijgekomen komt hij echt wel terug bij je."

Afbeelding
Ondertussen ziet Jackson eindelijk zijn zoon terug. Kim keek toe hoe Jackson Rik stevig vasthield.
"Ooh, wij laten je nooit meer gaan. Echt ik beloof het." zei Jackson.

Afbeelding
Rik ging even naar de bank om een boekje te lezen.
"Hij is snel groot geworden." zei Jackson.
"Jazeker!" zei Kim. Het werd even stil toen...
"Ik ben zo blij dat hij weer terug bij ons is...of in elk geval bij jou." zei Jackson. Kim moest een beetje lachen door hem.

Afbeelding
David kwam thuis en trefte Tina aan voor de deur. Tina schrok van hem omdat hij enorm ging hijgen en zweten.
"Jezus, David. Wat is er met je gebeurd?" vroeg Tina bezorgd.
"Niets, ik was net even aan het hardlopen." zei David terwijl hij naar binnen ging. Tina ging hem volgen.
"Hardlopen zonder sportkleren aan te hebben? Dat is nieuw, hahaha!"

Afbeelding
David bleef stil de hele tijd. Tina merkte dat er meer aan de hand was met hem.
"Er is iets anders aan de hand met je." zei Tina. David bleef nog stil.
"Als je het niet wilt vertellen geeft dat niet." zei Tina om hem gerust te stellen. David besloot toch zijn hart te gaan luchten.
"Leyla loog tegen mij, ze verzon dat ze ziek was om mij te ontwijken. Ik werd boos en ik rende snel weg..." zei David.
"Aah, arme! Ik heb Leyla altijd een rot meisje gevonden. Wat zie jij vredesnaam in haar?" zei Tina.

Afbeelding
"Jij bent zo mooie en lieve jongen. Jij verdiend een beter iemand." zei Tina. David keek haar aan.
"Iemand...zoals ik." zei Tina.

Afbeelding
Toen Tina dat zei ging ze hem gelijk kussen. David was in de war en liet het allemaal gebeuren...Hij dacht toen even niet meer aan Leyla.

Afbeelding
Het begon avond te worden. Jessica was al onderweg naar John toe. Julia kwam wat later want zij moest zich nog op maken. Mike sliep bij een klasgenoot en Shanna en Eric waren ook de deur uit. Julia was dus alleen thuis. Opeens ging de telefoon en Julia ging het opnemen.
"Hallo?"
"........"
"Hallo? Wie ben jij? Als je zo blijft doorgaan bel ik de politie hoor!" zei Julia boos. Meteen ging ze ophangen.

Afbeelding
Toen Julia naar de keuken wou lopen viel opeens het licht uit. Ook in de andere kamers...
"Wat krijgen we nou?" dacht Julia. Opeens hoorde ze voetstappen buiten het huis...Iemand was bij haar huis!

Afbeelding
De persoon ging snel van het trappetje af en verdween in de tuin...

Afbeelding
Paar seconden later kwam Julia naar buiten. Er was niemand te zien...Toch wist ze zeker dat ze iemand hoorde lopen.
"Is daar iemand?" riep Julia. Geen antwoord...
Julia begon bang te worden en het leek haar verstandig nu gelijk weg te gaan. Ze ging snel naar John toe waar Jessica ook al is.

-----------------------------
Vanavond de cliffhanger van dit seizoen :D

Laatst gewijzigd door lam6 op za 21 aug 2010, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

lam6

CLIFFHANGER SEIZOEN 4!

Afbeelding
Wax gaat vanavond uit met zijn geliefde Priya. Hij stuurde nog even een sms naar de huurmoodenaar dat hij op moest schieten.
"Waar is Tina eigenlijk? Ze had allang thuis moeten zijn." zei Priya.
"Even niet storen!" zei Wax. Hij ging net zijn sms verzenden. Priya begon er raar van te kijken.
"Wat ben je van plan?" vroeg ze.

Afbeelding
Ondertussen was de huurmoordenaar al onderweg naar het huis van Mariska en Marco. Hij ging door de bossen van Droomzicht zodat hij niet gezien werd...

Afbeelding
Jackson is daar nog steeds op bezoek. Ze hadden geen idee wat voor drama zich zou afspelen zometeen...
"Wat hebben wij toch een hoop meegemaakt het afgelopen jaar." zei Jackson. Kim keek hem aan.
"Ja, je hebt gelijk. Het was een heftig jaar."

Afbeelding
Shanna was daar ook. Ze was in de tuin bezig. Sheila zag haar werken in de tuin.
"Mevrouw van Leeuwen, wat doet u nou? Het is toch veelste laat om nu nog te werken in de tuin?" vroeg Sheila.
"Ik ging Mariska even helpen vandaag in de tuin. En ik ben nog steeds bezig, maar geen zorgen ik ga zo wel naar huis." zei Shanna.

Afbeelding
Sheila ging weer naar binnen. Een paar minuten later kwam Jessica aan.
"Mam, het is toch veelste laat om nu nog wat aan de tuin te doen?" zei Jessica. Shanna ging stoppen met werken.
"Achja, je hebt gelijk." zei Shanna.

Afbeelding
Shanna gaf haar dochter een flinke knuffel.
"Ik ben zo blij dat het beter met je gaat nu. Je houdt je aan de afspraken volgens de dokter en de kans dat je Aids krijgt wordt steeds kleiner." zei Shanna.
"Ja, mam. Ik ben niet het kleine meisje meer van vroeger. Ik heb één ding geleerd van het leven: Het is hard!"

Afbeelding
"Heb je zin om even mee naar buiten te gaan? Lekker wandelen door de tuin?" stelde Jackson opeens voor.
"Ja, ik ben wel toe aan wat frisse lucht." zei Kim.

Afbeelding
Opeens was de huurmoordenaar eraan gekomen en ging zich verstoppen in de bosjes...

Afbeelding
Hij belde gelijk Wax op. Wax nam gelijk zijn mobiel op.
"Ja, ben je er al?" vroeg hij.
"Ja, ik wacht tot ze buiten komen dan knal ik ze af!" zei de huurmoordenaar.
Priya zat maar aandachtig mee te luisteren terwijl ze op de bank zat. Wat was Wax van plan?

Afbeelding
In één van de bovenkamers was er een groot moment uitgebroken. Toen Julia eraan kwam ging John meteen op zijn knie. Shurlien was ook hiervoor uitgenodigd.
"Ohjee, daar ga je het krijgen." zei Shurlien. Julia begon al zenuwachtig te worden...
"Julia, wil jij met mij trouwen?" vroeg John en liet de ring zien. Julia schreeuwde bijna.

Afbeelding
"Oh mijn god, wisten jullie dit allemaal?" vroeg Julia.
"Ja, het was een verrassing." zei Jessica.
"Ik wist het helaas ook..." zei Shurlien. Sheila begon er boos op te worden.
"Doe niet zo flauw!" zei ze tegen Shurlien.
"Maar, wat is jouw antwoord?" vroeg John. Julia ging lachen.
"Ja, natuurlijk! Ik wil dolgraag met je trouwen!" zei Julia.

Afbeelding
Jessica, Julia en John gingen meteen naar beneden.
"We moeten dit vertellen! Ik geloof dat ze ergens buiten rondlopen nu in de tuin." zei Julia.
Shurlien en Sheila bleven boven achter.
"Gelukkig ben ik nog niet gebonden aan een man." zei Shurlien met een gaap.
"Jij bent gewoon stinkend jaloers!" zei Sheila.

Afbeelding
Ondertussen was Marco op zoek naar zijn kleinzoon.
"Rik, ben je hier? het is bedtijd." riep Marco. Maar niemand was te bekennen.
Marco besloot maar om buiten verder te zoeken naar Rik. Hij speelt graag verstoppetjes.

Afbeelding
"Wax zullen wij zo gaan? Het wordt laat!" zeurde Priya.
"Er komt iemand naar buiten! Ik ga schieten!" zei de huurmoordenaar opeens door de lijn.
PANG.....
Het bleef doodstil aan de lijn.
"En...Heb je Marco of Mariska doodgeschoten?" vroeg Wax. Priya schrok zich rot toen ze het hoorde.
"WAX, WAT BEN JE AAN DOEN?" schreeuwde ze.

Afbeelding
De huurmoordenaar rende de tuin uit zodat hij niet gezien werd. Hij bleef staan buiten de muur.
"Wie heb jij doodgeschoten?" vroeg Wax nogmaals aan de lijn.
"Nou...eh...." de huurmoordenaar was opeens erg stil.
"Je hebt toch wel Mariska of Marco doodgeschoten?" vroeg Wax.

Afbeelding
"Toch niet de verkeerde. hé?" vroeg Wax.
Het bleef weer stil aan de lijn...
"WIE HEB JIJ DOODGESCHOTEN!!!!" zei Wax razend.

----------------------------------------------

Wie o wie is er nou vermoord? Zoals je hebt kunnen lezen is bijna iedereen wel naar buiten gegaan.
Dit was seizoen 4! Wat zou seizoen 5 voor ons brengen?
Gaan Julia en John trouwen?
Heeft Julia een stalker?
Komt het nog goed tussen David en Leyla?
Gaat Gina uitzoeken of haar man Hans verliefd is op Uzlem?
En wie gaat ons verlaten in het verhaal die nu zojuist vermoord is?

Je ziet het in seizoen 5 :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie