CLIFFHANGER SEIZOEN 4!

Wax gaat vanavond uit met zijn geliefde Priya. Hij stuurde nog even een sms naar de huurmoodenaar dat hij op moest schieten.
"Waar is Tina eigenlijk? Ze had allang thuis moeten zijn." zei Priya.
"Even niet storen!" zei Wax. Hij ging net zijn sms verzenden. Priya begon er raar van te kijken.
"Wat ben je van plan?" vroeg ze.

Ondertussen was de huurmoordenaar al onderweg naar het huis van Mariska en Marco. Hij ging door de bossen van Droomzicht zodat hij niet gezien werd...

Jackson is daar nog steeds op bezoek. Ze hadden geen idee wat voor drama zich zou afspelen zometeen...
"Wat hebben wij toch een hoop meegemaakt het afgelopen jaar." zei Jackson. Kim keek hem aan.
"Ja, je hebt gelijk. Het was een heftig jaar."

Shanna was daar ook. Ze was in de tuin bezig. Sheila zag haar werken in de tuin.
"Mevrouw van Leeuwen, wat doet u nou? Het is toch veelste laat om nu nog te werken in de tuin?" vroeg Sheila.
"Ik ging Mariska even helpen vandaag in de tuin. En ik ben nog steeds bezig, maar geen zorgen ik ga zo wel naar huis." zei Shanna.

Sheila ging weer naar binnen. Een paar minuten later kwam Jessica aan.
"Mam, het is toch veelste laat om nu nog wat aan de tuin te doen?" zei Jessica. Shanna ging stoppen met werken.
"Achja, je hebt gelijk." zei Shanna.

Shanna gaf haar dochter een flinke knuffel.
"Ik ben zo blij dat het beter met je gaat nu. Je houdt je aan de afspraken volgens de dokter en de kans dat je Aids krijgt wordt steeds kleiner." zei Shanna.
"Ja, mam. Ik ben niet het kleine meisje meer van vroeger. Ik heb één ding geleerd van het leven: Het is hard!"

"Heb je zin om even mee naar buiten te gaan? Lekker wandelen door de tuin?" stelde Jackson opeens voor.
"Ja, ik ben wel toe aan wat frisse lucht." zei Kim.

Opeens was de huurmoordenaar eraan gekomen en ging zich verstoppen in de bosjes...

Hij belde gelijk Wax op. Wax nam gelijk zijn mobiel op.
"Ja, ben je er al?" vroeg hij.
"Ja, ik wacht tot ze buiten komen dan knal ik ze af!" zei de huurmoordenaar.
Priya zat maar aandachtig mee te luisteren terwijl ze op de bank zat. Wat was Wax van plan?

In één van de bovenkamers was er een groot moment uitgebroken. Toen Julia eraan kwam ging John meteen op zijn knie. Shurlien was ook hiervoor uitgenodigd.
"Ohjee, daar ga je het krijgen." zei Shurlien. Julia begon al zenuwachtig te worden...
"Julia, wil jij met mij trouwen?" vroeg John en liet de ring zien. Julia schreeuwde bijna.

"Oh mijn god, wisten jullie dit allemaal?" vroeg Julia.
"Ja, het was een verrassing." zei Jessica.
"Ik wist het helaas ook..." zei Shurlien. Sheila begon er boos op te worden.
"Doe niet zo flauw!" zei ze tegen Shurlien.
"Maar, wat is jouw antwoord?" vroeg John. Julia ging lachen.
"Ja, natuurlijk! Ik wil dolgraag met je trouwen!" zei Julia.

Jessica, Julia en John gingen meteen naar beneden.
"We moeten dit vertellen! Ik geloof dat ze ergens buiten rondlopen nu in de tuin." zei Julia.
Shurlien en Sheila bleven boven achter.
"Gelukkig ben ik nog niet gebonden aan een man." zei Shurlien met een gaap.
"Jij bent gewoon stinkend jaloers!" zei Sheila.

Ondertussen was Marco op zoek naar zijn kleinzoon.
"Rik, ben je hier? het is bedtijd." riep Marco. Maar niemand was te bekennen.
Marco besloot maar om buiten verder te zoeken naar Rik. Hij speelt graag verstoppetjes.

"Wax zullen wij zo gaan? Het wordt laat!" zeurde Priya.
"Er komt iemand naar buiten! Ik ga schieten!" zei de huurmoordenaar opeens door de lijn.
PANG.....
Het bleef doodstil aan de lijn.
"En...Heb je Marco of Mariska doodgeschoten?" vroeg Wax. Priya schrok zich rot toen ze het hoorde.
"WAX, WAT BEN JE AAN DOEN?" schreeuwde ze.

De huurmoordenaar rende de tuin uit zodat hij niet gezien werd. Hij bleef staan buiten de muur.
"Wie heb jij doodgeschoten?" vroeg Wax nogmaals aan de lijn.
"Nou...eh...." de huurmoordenaar was opeens erg stil.
"Je hebt toch wel Mariska of Marco doodgeschoten?" vroeg Wax.

"Toch niet de verkeerde. hé?" vroeg Wax.
Het bleef weer stil aan de lijn...
"WIE HEB JIJ DOODGESCHOTEN!!!!" zei Wax razend.
----------------------------------------------
Wie o wie is er nou vermoord? Zoals je hebt kunnen lezen is bijna iedereen wel naar buiten gegaan.
Dit was seizoen 4! Wat zou seizoen 5 voor ons brengen?
Gaan Julia en John trouwen?
Heeft Julia een stalker?
Komt het nog goed tussen David en Leyla?
Gaat Gina uitzoeken of haar man Hans verliefd is op Uzlem?
En wie gaat ons verlaten in het verhaal die nu zojuist vermoord is?
Je ziet het in seizoen 5