Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 15 van 25

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Het was weer avond, Marica was langs gekomen om eventjes naar de club te gaan waar ze elke avond heen gaat, en ik ben nog wakker. Marica zal nu wel weer eruit zijn dus ik kan ook wel even ergens heen gaan. Ik snak naar een maaltijd bij het kleine eetcafe daar.

Voordat ik ging, dacht ik nog even na over het gesprek met amanda. Doordat ze er even over kon praten zal het wel beter met haar gaan.

Ik ging de tunnels zelf ook in en zag dat het licht nog aan was. Zeker vergeten uit te zetten.

Toen ik een eindje liep zag ik een gat in het plafond, en Marica een paar kinderen aanspreken. Wat is hier in dit dorp toch aan de hand?!

Ik liep er maar naartoe..

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik zag de burgemeester op ons af komen. Hij zou dit mooi even kunnen oplossen, die kinderen hoorde hier niet! Ik mocht naar de club, en kwam terug. Maar deze kinderen konden echt niet zomaar er vandoor gaan, wie weet kwamen ze dan achter de tunnels! En dat betekende geen clubs meer.
Grrrr....
"Burgemeester, kunt u deze kinderen weer terugsturen?"

~Marica
Afbeelding
Terug!
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

De burgemeester en een rare vrouw, genaamd Marica stonden tegen ons te praten.
Ik bedacht iets om ze weg te krijgen.
"O my god! Zie ik daar achter om de hoek nou een hele berg geld liggen?" Zei ik heel geloofwaardig.
Ik knipoogde naar Irene en Katja.
Marica en burgemeester John rende naar 'de berg geld'.
Goedgelovige volwassenen..
Wij sprongen het gat in en rende snel weg, we legde een plaat op het gat en weg waren we!

-Elena-
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Maritttt schreef:De burgemeester en een rare vrouw, genaamd Marica stonden tegen ons te praten.
Ik bedacht iets om ze weg te krijgen.
"O my god! Zie ik daar achter om de hoek nou een hele berg geld liggen?" Zei ik heel geloofwaardig.
Ik knipoogde naar Irene en Katja.
Marica en burgemeester John rende naar 'de berg geld'.
Goedgelovige volwassenen..
Wij sprongen het gat in en rende snel weg, we legde een plaat op het gat en weg waren we!

-Elena-
Wil je AUB niet proberen uit het dorp te ontsnappen. Neem die mededeling even serieus.
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik zag ze wegrennen, en rende heel hard naar ze toe op mijn hakken. Ik was altijd veel sneller, en sterker dan anderen, dus ik was er zo. Ik greep tutje bij haar enkel en trok haar naar beneden. Daarna sjeesde ik omhoog en greep ik de goedzak en puistenkop in de kladden. Ik nam ze mee naar beneden, waar ze eens wat uit te leggen hadden.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Hoe durfde ze me zo tegen te spreken?
Ik ontplofte bijna, maar ik trilde wel heel erg. Ik had geen zin nog een rechtzaak.
Ik nam voorzichtig een hap lucht.
Ja, goedzo. Adem in, en adem weer uit.
Ik ging aan de andere kant van de meisjes staan zodat John ( ik weet eindelijk z'n naam) en ik ze hadden ingesloten.
"We kunnen dit simpel doen, of moeilijk." zei ik. "Jullie kunnen kiezen, maar ik kom er uiteindelijk wel achter wat jullie van plan zijn, jullie gaan in ieder geval niet het dorp uit."
Ik keek woest naar de meisjes, ze keken eindelijk bang. Man, dat heeft lang geduurd.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Mastvlag

Ik bracht de kinderen via de gang in mijn huis naar hun huizen, proberend om te zorgen dat ze er niet al te veel over in zouden zitten.

Hierna ging ik terug de gang in. Het licht was uit, dus Marica zal nu wel weg zijn.
Even later zat ik in het eetcafe, en net toen ik een lekkere soep bestelde, hoorde ik daar op de radio dat er een plotselinge bomaanslag op ons dorp is gepleegd! Geen doden, maar flink wat van het dorp is verwoest, en alle electriciteit is uitgevallen, samen met gas en water.
Er was hier om de hoek een club, en ik dacht dat Marica daar wel kon zijn. Ik liep er naar toe en zag haar, half-dronken dansen. Ik rende naar haar toe, en vertelde het nieuws.

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mastvlag

Ik rende met marica terug naar het dorp, terwijl we opeens die kinderen weer tegen kwamen.
"Jullie weer?!"
Ik wou het niet, maar ik moest ze nu wel onder politietoezicht zetten totdat de grenzen van het dorp weer open gaan.

John
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hoofdstuk 5

Marica had hier geen zin meer in, ze liep weg, clubben!
Maar toen ze aankwam zag ze iemand staan die ze kende. Wat zou die hier nou doen? Ze trok zich er niks van aan en liep de club in, om vervolgens de hele nacht te zuipen, dansen en hoofden stoten.
Toen ze weer naar huis wilde zag ze die persoon nog steeds bij de clubingang staan. What the heck?! Maar voordat ze de persoon kon vragen wat die hier deed, voelde ze een pijnlijke naald in haar arm. O shit. Gif! Wie---Ze keek om en zag nog iemand die ze kende, w-wat?! Terwijl de ene persoon haar armen vasthield, spoot de andere het gif in Marica's arm. Even later sloot ze haar ogen.

Eternal.

Na een minuut of 5, veranderde Marica in glitters en sterren, die de lucht in vlogen. De personen die het gif in haar hadden gespoten, keken geschokken. Magie?!!
Ze renden snel weg, naar een veilige plek, zodat ze niet zouden worden opgepakt.

Marica/JustMyLife (???) is dood. En haar dood beinvloedt het hele verhaal.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten