Ik heb vandaag een cijferlijst van school gekregen. En wat zie ik: net iets minder dan de helft van mijn cijfers is onvoldoende(onder de 5,5). Ik weet dus wat mij te doen staat in de herfstvakantie.
O ja, ik moet niet vergeten om mijn windows vista up te graden naar windows 7.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben echt super blij de downloads die ik had gedownload doen het nu in sims 3 want ik kwam ergens achter de download die het wel deed stond daar ook dus zette ik de rest van de downloads daar ook neer en ja hoor de downloads doen het WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat vinden jullie van mijn ava? het enige van mij zelf wat aan die ava klopt is mijn oogkleur en mijn haar verder klopt er niet veel van er hoort nog een bril bij en nog wat dingen en de huidskleur diets donkerder volgens mij : : : : wat vinden jullie ervan?
Ik vind 'm wel leuk alleen hij kijkt een beetje emotieloos Niet om je te pesten hoor
Als je je sims een eigenschap toewijst, trekt die meestal wel een leuk gezicht en daar maak ik dan een screen van. Alleen dat moet je dan wel met print screenie doen of met een ander programmaatje bv fraps. Maar prtsc is denk ik het makkelijkste
Kan bij mij niet als ik ze karakter eigenschappen geef
Ik bedoelde ook dat je de screen maakt tijdens het geven van een karaktereigenschap, want dan kijken ze zo leuk