Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 21 van 101

plykier1
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat Wil Je Kwijt.

:( Ik heb vandaag een cijferlijst van school gekregen. En wat zie ik: net iets minder dan de helft van mijn cijfers is onvoldoende(onder de 5,5). Ik weet dus wat mij te doen staat in de herfstvakantie. :(

O ja, ik moet niet vergeten om mijn windows vista up te graden naar windows 7.
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben echt super blij de downloads die ik had gedownload doen het nu in sims 3 want ik kwam ergens achter de download die het wel deed stond daar ook dus zette ik de rest van de downloads daar ook neer en ja hoor de downloads doen het WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :love :love :love :love :woot :woot :woot :woot
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

wat vinden jullie van mijn ava? het enige van mij zelf wat aan die ava klopt is mijn oogkleur en mijn haar verder klopt er niet veel van er hoort nog een bril bij en nog wat dingen en de huidskleur diets donkerder volgens mij :oops: :oops: :oops: :oops: wat vinden jullie ervan?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik vind 'm wel leuk alleen hij kijkt een beetje emotieloos :huh Niet om je te pesten hoor :wink
Als je je sims een eigenschap toewijst, trekt die meestal wel een leuk gezicht en daar maak ik dan een screen van. Alleen dat moet je dan wel met print screenie doen of met een ander programmaatje bv fraps. Maar prtsc is denk ik het makkelijkste :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
o0simsfreak0o

ik kijk vaak genoeg ook wel emotieloos :lol: dus lijkt die daar wel weer op :lol:
en ik heb geen zin om hem opnieuw te maken zeg maar :lol:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Xelles
Beheerder Beheerder

Zemm schreef:Alleen dat moet je dan wel met print screenie doen of met een ander programmaatje bv fraps. Maar prtsc is denk ik het makkelijkste :wink
Waarom zo moeilijk ? :rolleyes

Je kan ook gewoon op C drukken dan maak je ook een screen en die wordt nog automatisch voor je opgeslagen ook...
Afbeelding
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Kan bij mij niet als ik ze karakter eigenschappen geef :tongue
Ik bedoelde ook dat je de screen maakt tijdens het geven van een karaktereigenschap, want dan kijken ze zo leuk :lol
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Gesloten