Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 2 van 2

Marinaatjuh
Mest analist Mest analist

Re: Het verhaal van Kay Pebble

Deel 4

Afbeelding
Ik moet slapen maar ik doe echt geen oog dicht. Zou Sterre wel kunnen slapen? Ik moet telkens maar aan mijn ouders denken en hoe het nu verder moet. Misschien blijf ik wel tot mijn 18e bij Sterre wonen! Aan de ene kant vind ik het leuk, lekker bij mijn beste vriendin. Maar geen ouders... Geen ouders die er altijd voor je zijn, geen ouders die je overal mee helpen, geen ouders die je opwachten. Ik kijk naar buiten. Ik kijk naar de maan. Ik word nogal slaperig ervan dus ik ga op bed liggen en langzaam val ik in slaap.

Ik doe mijn ogen open. Ik kijk op mijn mobiel. Half 11. Mooie tijd om op te staan. Ik kleed me aan en loop mijn kamer uit. Ik bots tegen Sterre op. "Oh sorry!" zeg ik. Sterre lacht. "Geeft niks hoor." zegt ze. Ik geef haar een knuffel. "Zullen we gaan douchen?" vraagt Sterre. "Oke!" zeg ik. Ik ga terug naar mijn kamer en pak shampoo en badschuim. Ik struikel over iets hards. Het is Sterre's Nintendo. Die heeft ze zeker weer eens rond laten slingeren. Ik loop naar de douche en zie dat Sterre al aan het douchen is. "Ik wacht wel even. zeg ik. Ik zal eerst mijn tanden wel even poetsen."
Afbeelding
Als Sterre klaar is, ben ik aan de beurt. Daarna gaan we in de tuin eten. Het is stil buiten. Ik hoor geen vogels. Maar gelukkig zijn we hard aan het kletsen. We kletsen over vanalles; school, computers, natuur, het kabinet, kleding. Na het eten gaan we naar de schoonheidssalon. Anne wil een tatoeage laten zetten.

We zitten in de wachtruimte. We moeten even wachten. Daar komt de tatoeërder aan. Het is een oud vrouwtje met een skeletachtig jurkje aan. We gaan naar binnen. Anne verteld dat ze een stoere tatoeage op haar arm wil. Na een tijdje stond er een hele stoere tatoeage op haar arm.
Afbeelding

Wordt vervolgd

Laatst gewijzigd door Marinaatjuh op zo 01 aug 2010, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Marinaatjuh

Re: Het verhaal van Kay Pebble - Deel 5 binnenkort!

Deel 5

Hier zit ik dan. 17 jaar, en ik woon nog steeds bij mijn beste vriendin Sterre. Sterre kreeg op haar 15e een dochter, vraag me niet waarom. Sterre's moeder zette Sterre en mij uit huis toen ze hoorde dat ze zwanger was. Dat had ik persoonlijk niet van Sterre's moeder verwacht. We gingen uiteindelijk in een klein huisje met een huiskamer en een slaapkamer wonen. Elke dag kwam een oppas voor Amy (haar dochter). Want wij moesten natuurlijk gewoon naar school. Hoe we dit alles voor elkaar hebben gekregen? Een goede vriendin van Sterre's moeder wilde ons graag helpen. Zonder haar was het écht niet gelukt. En zo zit ik hier nu, 17 jaar. Ik wil graag een eigen huisje, privacy. Dat heb ik bij Sterre niet. Sterre snapt het wel, ookal vindt ze het wel jammer.

Afbeelding
De oppas is net weg. Ik ben net uit school. Wat een gedoe altijd! Ik pak Amy op. Ze is nu 2 jaar. Ik denk aan de jongen die ik zag op school. Hij is nieuw in Twinbrook, en ik vind hem super leuk. Ik loop het huis in en ik kom Sterre meteen tegen. Nee hè. Ik hoor het in Keulen al donderen. Sterre kijkt me boos aan en zegt dan: "Hoi..." "Hoi. zeg ik. Wat is er met JOU aan de hand?" "Gewoon een beetje moe. Het is niet niks om een kind van 2 jaar op te voeden. Vooral nu." Ik begrijp haar wel. Ik zet Amy op de grond en Amy loopt een beetje rond.
Afbeelding
'S middags, in de stad, kom ik hem tegen. Die jongen. Ik weet zijn naam niet maar hij is super knap vind ik! Ik word helemaal verlegen als ik hem zie. Hij gaat naar binnen in het restaurant. Ik volg hem op een afstandje. Hij zit aan de bar zie ik. Ik heb zoveel zin om erbij te komen zitten! Ik denk even na, en loop dan recht op de bar af en ik ga naast hem zitten. Ik zie in mijn ooghoeken dat hij naar mij gluurt. Ik kijk snel de andere kant op. Ik bestel een cola. "Hoi, ik ben Dave." zegt hij ineens. Ik schrik er een beetje van. Hij zegt iets tegen me! "Ik ben Kay." stamel ik. Dat klonk natuurlijk weer eens hartstikke dom.
Afbeelding
Ik bloos. Hij is zo leuk. "Jij zit bij mij op school, toch?" zegt Dave. "Ja, dat klopt." We kletsen een beetje en 's avonds ga ik weer naar huis. Ik kan niet slapen. Morgen fietsen we samen naar school. We kunnen het goed met elkaar vinden. Ik lig nog een beetje na te denken en dan val ik gelukkig in slaap.

Ik word wakker van Amy's gehuil. Ik zucht eens diep. Ik stap mijn bed uit en pak Amy op. Ik zet haar op de grond neer en geef haar een flesje. Sterre zou dit eigenlijk moeten doen... Ik wind me ineens heel erg op over Sterre. Mij alles zeker een beetje laten doen. Nou als Amy huilt blijf ik gewoon in bed liggen. Dan mag zij het een keertje doen. Ik hoor een piep geluidje. Het is Sterre's telefoon. Sterre ligt nog in bed en ze zal het vast fijn vinden als ik haar vertel dat ze een sms'je heeft gekregen. Ik pak haar telefoon en ik kijk op het schermpje. 'Nee sorry, ik fiets al met Kay mee. Die woont toch bij je?' Afzender: Dave. Ze kent Dave? Ja zeg! Zo maak ik echt geen een kans! Dit gaat nog moeilijk worden. Ik wil geen oorlog met mijn beste vriendin!
Afbeelding
Ik kijk op de klok en het is kwart voor 7. Tijd om te gaan! We ontmoeten elkaar in het park. Dave was er al. Voordat we vertrekken kijken we elkaar aan en ineens weet ik het: Ik ben verliefd. We vertrekken. We kletsen gezellig bij en op school gaan we allebei onze eigen kant op.
Afbeelding

Wordt vervolgd
AfbeeldingAfbeelding
Marinaatjuh

Re: Het verhaal van Kay Pebble - NIEUW: Deel 5!

Deel 6
Sterre en ik zitten op de bank in de huiskamer. Het is stil. "Die jongen hè, die blonde." zegt Sterre opeens. "Dave bedoel je?" zeg ik. "Ja die. Ik vind hem leuk." Ik schrik. Wat als Sterre verliefd op hem wordt! Dan kan ik er wel naar fluiten! Ik ben veel dikker dan Sterre, en jongens kijken eerder naar het uiterlijk, toch? "Uhm, ja dat is hij ook." stamel ik. "Hij is zo aardig en zo knap en zo lief. Ik denk dat ik verliefd ben." zegt ze verlegen. Nee hè! Nu kan ik er écht naar fluiten. "Nee joh." zeg ik. Dat was niet zo slim om te zeggen. "Wat heb jij ineens?" vraagt ze. "Gewoon een beetje buikpijn." zeg ik. Ik lach zenuwachtig.
Afbeelding

De volgende dag sta ik om kwart over 6 op. Gelukkig, Amy slaapt nog. Sterre komt naar me toe. "Je hebt een sms'je van Dave." zegt ze. Ik pak mijn mobiel uit haar hand en lees het berichtje. 'Vanmiddag gelijk uit school.' "Ja hij komt mee hierheen na school." zeg ik. "Oeh hartstikke bedankt! Je bent de beste!" zegt Sterre blij. Ik kijk haar verbaasd aan. "Hij komt voor MIJ hoor?" zeg ik op een 'snap-je-dat-niet' toon. "Ow, wat komt hij doen?" vraagt Sterre minder vrolijk. "Wat denk je zelf." zeg ik. Sterre zegt niets, loopt naar haar slaapkamer en gaat zich omkleden.
Afbeelding

Eenmaal uit school fietsen Dave en ik samen naar huis. Eenmaal thuis aangekomen roep ik Sterre. Er komt geen antwoord. Ze is er niet. "Zullen we gamen?" vraagt Dave. "Oke." zeg ik. Na 1½ uur gamen begon het saai te worden. "Ik haal wel even wat drinken." zeg ik. Ik loop naar het 'keukentje' en schenk cola in. Ik geef Dave een glas cola en samen drinken we het op. Ondertussen denk ik aan Sterre. Is ze niet boos? Of is ze bij vrienden? Ze heeft Amy meegenomen dus ze zal niet lang meer wegblijven denk ik. We zetten de glazen weg en kletsen nog even door. Ik kijk Dave aan, precies op het moment dat hij mij ook aankijkt. Zijn lippen komen steeds dichter bij de mijne... Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik voel me het gelukkigste meisje van de hele wereld. We zoenen nog even door. Opeens gaat de deur open en staat Sterre met Amy in haar armen in de deuropening. Sterre kijkt geschokt. Dave en ik stoppen met zoenen. Ik weet niet waar ik kijken moet. Ik kijk maar naar de grond.
Afbeelding

Wordt vervolgd.

De volgende keer in Het verhaal van Kay Pebble:
Krijgen Kay en Sterre knallende ruzie
En wat gaat Kay doen?

Een korte update, maar het is een update! ;-)
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie