Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

90 berichten • Pagina 4 van 5

Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Fictieve Landen

Menno434 schreef:
Kelvin schreef:
Menno434 schreef:Leuk! Misschien kom ik wel, als er tenminste veel activiteit is. :)!
Die komt er van zelf wel. Let maar op!
Dat valt dus nogal tegen; er gebeurd haast niet. Er was een poosje terug veel activiteit en nu bijna niks meer. De oprichter van de site, Pierlot (dat ben jij, neem ik aan) doet zelf ook erg weinig qua artikelen aanmaken, dat valt me nogal tegen. :flapper
Ik weet niet altijd wat voor een artikel. Daarnaast wil ik niet te veel incomplete artikelen.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Kelvin

Appelsmoothie schreef:ik heb me ook geregistreerd. Als Appelsmoothie :)
Leuk! De site zit momenteel in een groeispurt.
Menno434
Snackventer Snackventer

Appelsmoothie schreef:al snap ik er nog niet veel van, maar ik ga me er morgen even in verdiepen :P
Het ziet er leuk uit zo. Er zijn nu al 190 artikelen en best een paar goeie gebruikers. Het ziet er leuk uit, ik vind de fictieve landjes Horigheim en Kajunda erg leuk en ook de Raadsstaten en dan die landjes en die volkjes die er wonen vind ik leuk bedacht. Wat een fantasie! :thumbsup
Menno434
Snackventer Snackventer

Kelvin schreef:
Menno434 schreef:
Kelvin schreef:
Menno434 schreef:Leuk! Misschien kom ik wel, als er tenminste veel activiteit is. :)!
Die komt er van zelf wel. Let maar op!
Dat valt dus nogal tegen; er gebeurd haast niet. Er was een poosje terug veel activiteit en nu bijna niks meer. De oprichter van de site, Pierlot (dat ben jij, neem ik aan) doet zelf ook erg weinig qua artikelen aanmaken, dat valt me nogal tegen. :flapper
Ik weet niet altijd wat voor een artikel. Daarnaast wil ik niet te veel incomplete artikelen.
Ik zie niet veel incomplete artikelen hoor! Wel een paar korte artikeltjes, maar er zitten een paar hele leuke artikeltjes bij.
Dit is bijvoorbeeld een hele leuke:
http://fictievelanden.wikia.com/wiki/He ... lse_Hondje

Het Orakelse Hondje, hoe kómen ze erop! :applaus
Kelvin

Alleen krijg ik soms gevoel dat ene bepaalde gebruiker van de wiki meerdere accounts heeft en gebruikt... Dit zie je vooral aan het feit dat sommige account qua schrijfstijl heel erg op elkaar lijken.
Menno434
Snackventer Snackventer

Kelvin schreef:Alleen krijg ik soms gevoel dat ene bepaalde gebruiker van de wiki meerdere accounts heeft en gebruikt... Dit zie je vooral aan het feit dat sommige account qua schrijfstijl heel erg op elkaar lijken.
Da's vreemd, maar het hoeft geen probleem te zijn. Pas als ze vandalisme gaan plegen zou ik ingrijpen of als ze de accounts voor slechte zaken gaan gebruiken (zoals de boel bedriegen). Als iemand de boel verstiert kun je die toch blokkeren?
Kelvin

Menno434 schreef:Nou leuk dat het zo goed gaat met je eigen site! Succes!
Bedantkt!
Kelvin

Iemand zat aan een paar artikelen te prutsen waaronder de hoofdpagina ik heb het he ongedaan gemaakt
Menno434
Snackventer Snackventer

Kelvin schreef:Iemand zat aan een paar artikelen te prutsen waaronder de hoofdpagina ik heb het he ongedaan gemaakt
Dat is vervelend. Ik zie dat de activiteit al weer tot een minimum is gezakt en je zelf ook de site verlaten hebt. Jammer, het zag er eerst veelbelovend uit. :thumbdn
Menno434
Snackventer Snackventer

Kelvin schreef:De site is op weg naar de 300 artikels. Dit word mooi!
Goed zo! Je zult er wel je handen vol aan hebben. :applaus

Weergave- en sorteeropties

Gesloten