Ik weet niet altijd wat voor een artikel. Daarnaast wil ik niet te veel incomplete artikelen.Menno434 schreef:Dat valt dus nogal tegen; er gebeurd haast niet. Er was een poosje terug veel activiteit en nu bijna niks meer. De oprichter van de site, Pierlot (dat ben jij, neem ik aan) doet zelf ook erg weinig qua artikelen aanmaken, dat valt me nogal tegen.Kelvin schreef:Die komt er van zelf wel. Let maar op!Menno434 schreef:Leuk! Misschien kom ik wel, als er tenminste veel activiteit is.!
Fictieve Landen
90 berichten • Pagina 4 van 5
Re: Fictieve Landen
Wat plaatjes

ik heb me ook geregistreerd. Als Appelsmoothie

Leuk! De site zit momenteel in een groeispurt.Appelsmoothie schreef:ik heb me ook geregistreerd. Als Appelsmoothie

al snap ik er nog niet veel van, maar ik ga me er morgen even in verdiepen

Het ziet er leuk uit zo. Er zijn nu al 190 artikelen en best een paar goeie gebruikers. Het ziet er leuk uit, ik vind de fictieve landjes Horigheim en Kajunda erg leuk en ook de Raadsstaten en dan die landjes en die volkjes die er wonen vind ik leuk bedacht. Wat een fantasie!Appelsmoothie schreef:al snap ik er nog niet veel van, maar ik ga me er morgen even in verdiepen

Ik zie niet veel incomplete artikelen hoor! Wel een paar korte artikeltjes, maar er zitten een paar hele leuke artikeltjes bij.Kelvin schreef:Ik weet niet altijd wat voor een artikel. Daarnaast wil ik niet te veel incomplete artikelen.Menno434 schreef:Dat valt dus nogal tegen; er gebeurd haast niet. Er was een poosje terug veel activiteit en nu bijna niks meer. De oprichter van de site, Pierlot (dat ben jij, neem ik aan) doet zelf ook erg weinig qua artikelen aanmaken, dat valt me nogal tegen.Kelvin schreef:Die komt er van zelf wel. Let maar op!Menno434 schreef:Leuk! Misschien kom ik wel, als er tenminste veel activiteit is.!
Dit is bijvoorbeeld een hele leuke:
http://fictievelanden.wikia.com/wiki/He ... lse_Hondje
Het Orakelse Hondje, hoe kómen ze erop! :applaus
Alleen krijg ik soms gevoel dat ene bepaalde gebruiker van de wiki meerdere accounts heeft en gebruikt... Dit zie je vooral aan het feit dat sommige account qua schrijfstijl heel erg op elkaar lijken.
Da's vreemd, maar het hoeft geen probleem te zijn. Pas als ze vandalisme gaan plegen zou ik ingrijpen of als ze de accounts voor slechte zaken gaan gebruiken (zoals de boel bedriegen). Als iemand de boel verstiert kun je die toch blokkeren?Kelvin schreef:Alleen krijg ik soms gevoel dat ene bepaalde gebruiker van de wiki meerdere accounts heeft en gebruikt... Dit zie je vooral aan het feit dat sommige account qua schrijfstijl heel erg op elkaar lijken.
Trouwens: hoe ga je ervoor zorgen dat de site nu ook echt goed BLIJFT lopen?

Er komen regelmatig nieuwe gebruikers bij en er zijn al weer 217 artikelen.
Nou leuk dat het zo goed gaat met je eigen site! Succes!
Bedantkt!Menno434 schreef:Nou leuk dat het zo goed gaat met je eigen site! Succes!
er staat nu pal op de site:
DEZE SITE...
IS ***!
hoort dat?
DEZE SITE...
IS ***!
hoort dat?

Iemand zat aan een paar artikelen te prutsen waaronder de hoofdpagina ik heb het he ongedaan gemaakt
Dat is vervelend. Ik zie dat de activiteit al weer tot een minimum is gezakt en je zelf ook de site verlaten hebt. Jammer, het zag er eerst veelbelovend uit.Kelvin schreef:Iemand zat aan een paar artikelen te prutsen waaronder de hoofdpagina ik heb het he ongedaan gemaakt

De site is op weg naar de 300 artikels. Dit word mooi!
Goed zo! Je zult er wel je handen vol aan hebben. :applausKelvin schreef:De site is op weg naar de 300 artikels. Dit word mooi!
Ik ben ff aan het denken hoe het verder moet met deze site.

Ziet er wl leuk uit