Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

75 berichten • Pagina 2 van 4

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: 10G Familie Fujii UPDATE 6

Wauww!! Wat een leuk verhaal!! Ik heb net alles ff gelezen, je update wel veel en snel... Leuk hoor!! En ja, nagels... Ik heb ook een paar nagel downloads... Ook voor op de tenen :) Die zijn super leuk... Maarjaa, ga zo door!! :thumbsup:
Yum

Sorry dat ik effe niet geupdate heb! Daarom komt er vandaag weer een update. Toevallig is de meivakantie net begonnnen, dussuh... :D

En heel erg bedankt Essel! Ik ben serieus gevleid :$
Waar kun je die voor de tenen vinden? Het weer word al zonnig (nouja niet vandaag) en mijn sims krijgen steeds zweetvoeten en willen in slippers lopen met een mooi kleurtje op hun tenen. :knuffel
Afbeelding
Essel

Ehm, ik heb een paar simmetjes gedownload van de uitwisseling... En daar zaten ze bij, maar dat is alweer een tijd geleden, en ik zou het echt niet weten welke het was... Sorry... :$

Maar je zouhet kunnen proberen op www.thesimsrescource.nl Daar hebben ze ook wel nagels... Ik weet natuurlijk neit of je daar al op hebt gekeken...

Heb je mijn verhaal al gelezen?Ik ben er vandaag mee begonnen...Maar hij staat bij de dagboeken... En ja, het is lekker meivakantie dus ik ga zeker updaten!! Leuk dat je weer een update plaatst vandaag :thumbsup
Yum

Echt SU-PER bedankt! :love :love :love

Het spijt me ook ontzettend dat ik me niet aan mijn belofte gehouden heb, dus ik zal gelijk update 7 plaatsen!

UPDATE 7: De weg een beetje kwijt
Afbeelding
Ik kon die nacht niet zo goed slapen, dus kwam ik gauw mijn bed uit en at ik twee pannenkoeken, die heel lekker smaakten. Ik was inderdaad een geboren kok...
Afbeelding
Nadat ik ze had opgegeten, ging ik het bord afwassen. Daarna merkte ik dat de kraan weer eens kapot was gegaan...maar we hebben het niet gemakkelijk, dus er is weinig aan te doen. Zou ik het eens zelf moeten proberen?
Afbeelding
Dat vraagt gewoon te veel inspanning en dat is niet goed voor de zwangerschap. Ik moet mezelf eens goed in de watten leggen en een lang bubbelbad nemen.
Afbeelding
Daarna keek ik uit het raam. Zou ik eens naar buiten gaan? Dat is goed voor de baby én mij...
Afbeelding
Ik besloot dat te doen nadat ik geslapen had.
Afbeelding
Maar Marty kwam bij me liggen.
Afbeelding
"Zullen we?" Zei hij opeens.
"Maar.."
Afbeelding
Hé Marty! Duw je zwangere vrouw niet zomaar onder de dekens! Nja...
Afbeelding
Nadat ik een bad genomen had die ochtend, besloot ik toch écht naar buiten te gaan.
Afbeelding
Sinds ik nu bolrond geworden ben, loop ik nogal raar en mijn rug doet echt heel erg pijn...
Afbeelding
Ik was wat watermeloenen gaan kopen...Ik had gehoord dat je, als je er drie eet, je meer kans zou krijgen op een meisje en dat wilde ik omdat ik niet wil dat de Fujii familie uitsterft.
Afbeelding
Dus ik at er drie achter elkaar op. Ik zat wel erg vol, maar het moet wel, anders kan ik mijn droom wel vergeten.
Afbeelding
Ik was nog even naar het theater gegaan voor wat entertainment en besloot naar huis te gaan. Een man knipoogde naar me alsof hij "Doe je best, baar een gezond kind." zei.
Afbeelding
Die avond kwam ik veilig thuis, maar.........midden in de nacht waren de vliezen gebroken.
Afbeelding
"M-MARTY...!! Uffgh...Marty! Bel het ziekenhuis....alsjeblieft..."
Afbeelding
"Waaah! Ja, dat zal ik gelijk doen! Zet nog even door! Doe je best! Waah!!" Hij was blijkbaar erg opgewonden...Nja.
Afbeelding
Daarna gingen we naar het ziekenhuis. Het deed zo'n pijn...
Afbeelding
Hixxo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 10G Familie Fujii UPDATE 7

Ixors schreef:Ik ben DOL op baby's! Super update vind ik :D Ik heb nu ook de nagels gedownload. Is het echt dat je van meloenen meer kans op een meisje hebt?
Ja, appel is meer kans op jongen

Kijken naar kinderkanaal vergroot je kans op 2/3 lingen.
Yum

Re: 10G Familie Fujii UPDATE 7

Essel schreef:Ben benieuwd naar de naam!! Laila+Marty en ???...

Laila? Bedoel je Mina? :flapper

Trouwens, ik ben nu al een stuk verder...Marty word al over 4 dagen oudere :blink

PS: Thx allemaal! :love
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie