Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 83 van 250

Bakie
Oplichter Oplichter

Re: Wat wil je kwijt.

Heb de hele dag vrij! Ben ziek! :(
Morgen moet ik wel even weg...naar de dokter wel te verstaan. Hoop dat ik iets voormn keel krijg want ik heb het idee dat de vulkanische as met glasdeeltjes allang neergedaald is en ik nu bij elke keer dat ik slik 100 miljoen triljard kleine glasdeeltjes doorslik :S
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Bakie schreef:Heb de hele dag vrij! Ben ziek! :(
Morgen moet ik wel even weg...naar de dokter wel te verstaan. Hoop dat ik iets voormn keel krijg want ik heb het idee dat de vulkanische as met glasdeeltjes allang neergedaald is en ik nu bij elke keer dat ik slik 100 miljoen triljard kleine glasdeeltjes doorslik :S
Nou eh, vulkanische as is net wat anders dan normale as, het bestaat eigenlijk uit microscopisch kleine steentjes.
Enne, als je die inademt vermengt het zich met het vocht in je longen..
Te veel inademen is zeker niet goed, want dan vormen de as en het vocht een soort dikke cementmortel.
Je verdrinkt dan letterlijk in beton, heel akelig allemaal :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

dit is pas erg :laugh
Games vertraagd door aswolk

AMSTERDAM - Australische gamers zullen inmiddels flink balen door de aswolk die Europa de laatste paar dagen heeft geteisterd. Dankzij de wolk is de lancering van enkele games in het continent uitgesteld.

Distributeur Mindscape, die in Australië de spellen van uitgever Konami behandelt, heeft tegenover gamesblog Kotaku laten weten dat enkele van haar spellen later dan gepland in de schappen zullen liggen. Het gaat specifiek om de titels Silent Hill: Shattered Memories, Puzzle Chronicles en Karaoke Revolution. Deze zouden allemaal deze week in de winkels liggen, maar konden door het vliegverbod niet naar het land verscheept worden.

Het is niet bekend of het wachten op de games zelf is, of bijvoorbeeld alleen op de verpakking. Mindscape heeft ondertussen gewaarschuwd dat Scene It? Twilight, GTi Club Supermini Festa en Sports Island - die allemaal volgende week uitkomen - ook vertraging kunnen oplopen als de verstoring nog langer aanhoudt, al lijkt die kans klein nu het vliegverkeer in Europa weer op gang komt.
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^LOL.... arme mensen in Australië XD... umm.. sorry maar ik kan heus wel leven zonder Karaoke Revolution. Ach joh, een weekje maakt niet uit, ik vond het pas erg toen De Sims 3 gewoon 4 maanden werd uitgesteld!
Afbeelding
Terug!
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ons forumspinnetje zal het vast wel volspammen :P
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

nou dit filmpje maakt houd denk ik de stemming erin [youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/duUqipWpON4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/duUqipWpON4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

astebest schreef:ja je moet in een melige stemming zijn maar ik wil je wel helpen zoeken ;)
GRAAG :applaus
Ben bang dat mn humor is verdwenen voel me :ziek :ziek :ziek
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik ga maar eens off: morgenavond komen Kyta en Xelles bij me eten en ik wilde dat Paashaas recept van Mevrouw Rimpelbil klaar maken voor ze.

Maar zie maar eens verse paashaas te krijgen hier in Amsterdam: als ik er bij de slager om vraag kijken ze me erg vreemd aan :?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten