Heb de hele dag vrij! Ben ziek!
Morgen moet ik wel even weg...naar de dokter wel te verstaan. Hoop dat ik iets voormn keel krijg want ik heb het idee dat de vulkanische as met glasdeeltjes allang neergedaald is en ik nu bij elke keer dat ik slik 100 miljoen triljard kleine glasdeeltjes doorslik
Bakie schreef:Heb de hele dag vrij! Ben ziek!
Morgen moet ik wel even weg...naar de dokter wel te verstaan. Hoop dat ik iets voormn keel krijg want ik heb het idee dat de vulkanische as met glasdeeltjes allang neergedaald is en ik nu bij elke keer dat ik slik 100 miljoen triljard kleine glasdeeltjes doorslik
Nou eh, vulkanische as is net wat anders dan normale as, het bestaat eigenlijk uit microscopisch kleine steentjes.
Enne, als je die inademt vermengt het zich met het vocht in je longen..
Te veel inademen is zeker niet goed, want dan vormen de as en het vocht een soort dikke cementmortel.
Je verdrinkt dan letterlijk in beton, heel akelig allemaal
AMSTERDAM - Australische gamers zullen inmiddels flink balen door de aswolk die Europa de laatste paar dagen heeft geteisterd. Dankzij de wolk is de lancering van enkele games in het continent uitgesteld.
Distributeur Mindscape, die in Australië de spellen van uitgever Konami behandelt, heeft tegenover gamesblog Kotaku laten weten dat enkele van haar spellen later dan gepland in de schappen zullen liggen. Het gaat specifiek om de titels Silent Hill: Shattered Memories, Puzzle Chronicles en Karaoke Revolution. Deze zouden allemaal deze week in de winkels liggen, maar konden door het vliegverbod niet naar het land verscheept worden.
Het is niet bekend of het wachten op de games zelf is, of bijvoorbeeld alleen op de verpakking. Mindscape heeft ondertussen gewaarschuwd dat Scene It? Twilight, GTi Club Supermini Festa en Sports Island - die allemaal volgende week uitkomen - ook vertraging kunnen oplopen als de verstoring nog langer aanhoudt, al lijkt die kans klein nu het vliegverkeer in Europa weer op gang komt.
^LOL.... arme mensen in Australië ... umm.. sorry maar ik kan heus wel leven zonder Karaoke Revolution. Ach joh, een weekje maakt niet uit, ik vond het pas erg toen De Sims 3 gewoon 4 maanden werd uitgesteld!
Mijn verhaal over het as inademen met glasstukjes was ook niet bepaald serieus bedoeld
Ik snap ook wel dat ik dat niet kan voelen, het is waarschijnlijk angina, maar kga morgenvroeg het even na laten kijken.
nou dit filmpje maakt houd denk ik de stemming erin [youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/duUqipWpON4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/duUqipWpON4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]