Zit ik vandaag gewoon school en ineens rijden er drie ambulances en een aantal politieauto's een wijk langs school in met volle sirenes. Even later in de pauze zien we ook een traumehelikopter landen in een veldje langs direct langs school. Blijkt het nu zo te zijn dat er een vrouw ter plekke is overleden ten gevolge van een ruzie. Politie denkt aan een misdrijf. En dit alles binnen 200m van waar ik zat.
^ Ohh, dat is erg! Zal vast wel een keer op het nieuws verschijnen
een dorp waar mijn school ook staat heeft een record behaalt, en weet je wat? in zoveel tijd bushokjes kapot maken.. ze gaan daar gewoon met hun hoofd door het glas heen, en telkens komen er weer nieuwe glazen in.. zo dom
Ik zat zojuist serieus te wenen toen ik een alinea van mijn eigen verhaal had geschreven Misschien komt het in combinatie met dit liedje op de achtergrond, maar....
(die liedjes beïnvloeden me echt, nu is het een vrolijk liedje en ik zit alweer te lachen )
v ik heb al sinds vandaag soort van vakantie
Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 15 dec 2014, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook ik heb twee weken vrij. En ik wil best nog een keer naar the Battle of the five armies. Er gebeurde echt veel in, je was er echt van begin af aan meteen in het verhaal.