Wat gebeurde er in deel 97?Lara houd een kort gesprek met Lily, die haar haar schijnt geknipt te hebben, en ze merkt meteen dat er iets met haar is, "het zal wel de verdwijning van Jaden zijn" denkt ze. Even later ziet ze de brief/uitnodiging van Jack in de brievenbus, ze wilt natuurlijk gaan en probeert George te overtuigen om mee te gaan, niet voor haar maar voor Lily. Dat lukt, en ze hebben het meteen deels bijgelegd...Ondertussen, probeert Lily haarzelf in het zwembad te verdrinken...Dat-gelukkig- niet lukt. Ze hoort van Lara over het trouwfeest van Jack....Maar waar zit Jaden nu? En hoort Emma iets midden in de nacht of is het enkel verbeelding?
hier is deel 98:

Het was vroeg in de ochtend, of eerder ergens midden in de nacht, toen Ashley de trap af stapte en in Justin's richting keek, die duidelijk zat te wachten. 'Ik heb het drankje gevonden!' riep ze enthousiast, Justin wou juist vragen waar ze zolang bleef maar alsof Ashley zijn gedachten kon lezen antwoordde ze al op de toen nog niet gestelde vraag. 'Sorry dat het zolang duurde, maar ik had het zo te zien eens in oude frisdrankblikjes gegoten...'

'Waarom dat?' Vroeg Justin terwijl hij naar haar toe wandelde. 'Geen idee...Maar goed, gaan we het nu drinken? Straks is het licht en begint alles te werken daar in dat hoofdkwartier, en zijn er zelfs beveiligingscamera's tot hier!' 'Oké...Ik heb nog steeds niet zo veel zin om in iemand anders te veranderen, maar goed.'

Ashley overhandigde Justin het drankje ' 1, 2,3!' Telde ze daarna af, en ze begonnen allebei te drinken, en als snel verscheen rare, groene, glitterende lucht rond hen...

Al had ze er nooit over geklaagd, Ashley moest toch even wennen toen ze in Leila was veranderd...En ze moest ook wennen aan Justin, die plots bijna 10 jaar ouder en zeker 10 keer lelijker was. 'Je...ziet er gevaarlijk uit.' Was het enigste wat ze kon zeggen.

'Jij ook, die boze blik maakt het nog erger. En ik voel me...Raar. En zullen we vertrekken? Hoe sneller deze klus geklaard is, hoe sneller ik terug in mezelf kan veranderen.'

En toen vertrokken ze, ze gingen een eindje met de auto maar toen ze de heuvel waar het hoofdkwartier lag naderden, kozen ze toch hun benen uit als vervoermiddel, wat niet iedereen leuk vond. 'Loop eens wat trager!' Beval Justin/ Michael 'Sorry, maar die Leila kan vreselijk snel lopen, en het is verleidelijk om dat te gebruiken.'

En ze stopt dan ook niet met het te gebruiken...

En ergens rond 5 uur zijn ze op de top van de heuvel...Hoe zal dit verlopen?

Opstaan! Opstaan!!! Hoorde Lily Lara roepen, en ze werd meteen wakker. 'Ohwja...Die trouw...9 uur opstaan is echt te vroeg...'Mompelde ze halfslapend, en ze kroop uit haar bed.

Na ze Lily had wakker geroepen, ging Lara meteen terug naar de keuken om wat te praten en knuffelen met...George! 'Sorry dat ik zo gemeen deed de laatste dagen.' Zei George die al klaar was. 'Ehh...Wat is er vannacht gebeurd?'(snapt iedereen het?) Vroeg Lily die haar ouders erg verliefd tegenover elkaar zag staan.

Lara merkte haar op.'Oh! Lily! Je hebt me gehoord! Ja ehh...Het gaat "wat beter" tussen ons.'Lily draaide met haar ogen, kon haar moeder niet gewoon zeggen dat George gewoon thuis had geslapen, niet op de bank, maar naast Lara in bed, en ze waarschijnlijk nog iets anders hadden gedaan als slapen? Lara zag dat Lily het doorhad en ze veranderde snel als onderwerp. 'Wat wil je eten?' Vroeg ze snel.

'Heb geen honger...'Mompelde Lily, dat haar ouders terug praten-en iets anders- vond ze leuk, maar het verbeterde niet de toestand met haar zelfbeeld. 'Oké! Kan je je al klaarmaken.' antwoordde Lara en ze begon haar eigen bord af te wassen. 'Wat is er toch met haar aan de hand...'Dacht ze en ze keek vanuit haar ooghoek nog naar Lily die wegliep, maar verder vergat ze het. Alles was goed tussen haar en George, en straks ging ze naar de trouw van haar halfbroer die ze al lang niet gezien had,nu Jaden nog terugvinden...

De tijd dat ze niet ontbeet had Lily inderdaad de tijd om haar klaar te maken, ze moesten er om halfeen 's middags zijn, dus ze hadden nu nog zo'n 3 uur om er te geraken. Lily keek in de spiegel naar haarzelf, iedereen zou een doodgewoon tienermeisje zijn, buiten dat ene gevleugelde detail dan. Maar zij zag een lelijk, dik, raar, debiel, dom kind dat niet waard was om te leven, en als zij een beetje beter had opgelet was Jaden er nog, en als zij niks had gezegd hadden haar ouders nooit ruzie gehad...

...En dat dacht ze de hele tijd. Plots bedacht ze haar dat haar ouders al veel meegemaakt hadden, toen zij nog jonger was of zelf nog niet geboren. En dus de kans dat ze wel ergens een goed scherp mes hadden liggen of een pistool groot was, ze liep naar de verdacht propere kamer van Lara en George en begon in elke kast of schuif te zoeken, ze keek achter spiegels en schilderijen, zocht onder tapijten, het bed en zetels...Tot ze eindelijk iets 'bruikbaars' vond onder een dun plankje in de kleerkast, een pistool dat Lara al enkele keren had gebruikt...Ze pakte het en stopte het in een klein tasje dat ze bij had. 'Hopelijk is er geen wapencontrole op die bruiloft...We beginnen al een bekende familie te worden.'

3 kwartier later stond Lara voor diezelfde kast. 'Wow, het is hier rommelig...'Dacht ze, maar ze stond er verder niet bij stil en ze trok een lange, lichtroze jurk aan die perfect bij haar paste.(geen cc deze keer, heb ik amper nog iets van)

Een rond kwart over 10 gingen ze naar buiten, waar de taxi die hen naar de andere kant van Roaring Heights zou brengen-wat toch wel een anderhalf uur kan duren- op hen wachtte.

Eenmaal op de trouwlocatie, waar ze naartoe gingen tijdens een flinke bui,(die ik snel in elkaar heb geflanst) aangekomen was Lara zenuwachtiger dan ooit, en ze was veel te nieuwsgierig naar hoe haar ruim 16 jaar jongere broer het zou stellen. 'Ik ga straks Jack terugzien...Jack...Mijn broer...Hoe zou het met hem zijn? Ik ben echt zo nieuwsgierig...'En daar stopte het niet.

Plots stond die jongere broer vlakbij haar. 'Lara..?' Vroeg hij stil.

'Jack!!!' Lara draaide haar om en knuffelde haar "broertje" plat. 'Ik heb je zo gemist!' Zei ze tegen hem terwijl er tranen van blijdschap uit haar ogen kwamen. 'Ik jou ook...Eigenlijk zijn jullie veel te vroeg, ik heb jullie vroeger laten komen om wat bij te praten, het is al 7 jaar geleden dat we elkaar zagen, en die laatste keer verliep niet zo goed...' (zie deel 83)Plots verzwakte Jack's stem, maar na enkele pijnlijk stille seconden hervatte hij wat hij was aan het zeggen. 'Laten we ergens gaan zitten.'

Lara, George en Lily volgden Jack die het er al goed had verkend...Één klein detail was Jack al meteen opgevallen: Lara en George hadden enkel Lily bij zich, en daar begon hij het gesprek mee. 'Waar is Jaden? En hoe is het met Justin? Of...?' Jack dacht dat er misschien iets gebeurd moest zijn, met hun familiegeschiedenis. Maar hij probeerde het toch voorzichtig te vragen...

...En Lara probeerde nog voorzichtiger te antwoorden, door het eigenlijke onderwerp te vermijden. 'Oh, ehh...Ja ehh...Jij en Justin kwamen goed overeen hè?...'Toen stopte ze even, nadenkend wat ze zou zeggen, en daar maakte George gebruik van. 'Justin is dood, al een dikke 5 jaar, en Jaden is sinds eergisteren verdwenen.'Zei hij zonder een beetje gevoel, of zo leek het toch.'George, waarom ze/..' 'We moeten eerlijk zijn Lara.'

'Oh...Het lijkt me beter als we er verder niet over praten...' En Jack was even stil, hij en Justin kwamen inderdaad een lange tijd goed overeen, Jack was ook maar een kleine 4 jaar ouder dan Justin. 'Lily, ik zie dat je een fee bent..?' Vervolgde hij het gesprek, en zo praatten ze nog enkele uren met z'n allen door, er was zoveel te vertellen. Wat Jack had meegemaakt met Emma, het verhaal dat Jessica Lara en George ooit vertelde, Lily die een fee is en het verhaal rond Elaira, de-wat zij natuurlijk nog steeds dachten- dochter Jenneyha van George, Lara's film en haar 2e "vadermogelijkheid"...

Na enkele uren bijpraten kwam mijn simself -die even brilloos was(krijg binnenkort toch lenzen) en een prachtig kleedje aan heeft- binnengelopen. 'Jack, de gasten komen, en Emma is klaar, ze ziet er trouwens prachtig uit.' Jack antwoordde met oké en gebaarde naar zijn Lara, George en Lily dat ze in de zaal mochten gaan zitten.

De eerste gasten die toekwamen waren Ethan en Tania (let niet op Ethan, tegen deel 99 heb ik hem zeker al een kleine make-over gegeven, met duidelijke toestemming van Froos

De volgende gasten die er toekwamen waren Bart de Leeuw en Anja Buiten van Athina(ik heb Anja een random kleedje en kapsel gegeven en Bart een random pak) (SP)

Daarna kwamen de zusjes Gwyneth en Sinéad Kobayne van Jo-anne toe! (SP)

Dan nog eens 2 zusjes: Clarissa en Chelsea Springs van Rudy! (SN)

En dan de simself van Koen (die echt een giganeus krijgt van mijn default skin) (SN)

Suzan Meir van simsmeid (SN)

Dan de simself van Eenhoorn, oftewel Leora. (SN)

En dan de simself van Margotieke, oftewel Margot! Die als laatste kwam, en het was ondertussen al een eindje in de namiddag.

Na ze werden verwelkomt ging het echt beginnen, en Emma kwam door die deur en ze wandelde naar voor op het tatatataaaaaaaaaa-muziekje, zonder vader aan haar arm weliswaar. Het gene wat het meest opviel was haar ravenszwarte haar bij de prachtige, lichtroze jurk die ze droeg...

...Waar ook haar aanstaande echtgenoot Jack zijn ogen niet af kon houden...
Dit was deel 98!