Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

735 berichten • Pagina 15 van 37

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Knoetiee's dingetjes! Lara Croft. 17/8/2014

ik heb de hoofdrolspeelster uit Tomb Raider nagemaakt, omdat ik de game nu vaak speel. (Alleen haar gezicht omdat de kleding er niet is..)

Lara Croft.

Afbeelding
Afbeelding

is het een beetje gelukt? alleen tomb raider is grafisch gezien iets (heel heel veel) beter. :sweatdrop
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Haar wenkbrauwen zouden ietsjes hoger moeten (van minder sombere blik enzo)
Maar erg goed gelukt :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698

alweer een nieuwe. :huh
ik had zin om Ellie na te maken. misschien weten sommige het niet maar ze is van de game: The Last Of Us. ;) ik erger me nu wel dat er geen kleurencirkel in zit.. :| en het is best lastig omdat ze bij sommige plaatjes er weer anders uit ziet dan weer andere plaatjes..

Ellie

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en ook bij deze game is zijn de graphics ietjes (heel heel veel) beter, hihi :sweatdrop
ik vraag me nu af waarom elk meisje in een actie game een staart heeft? xD

p.s sorry voor de pp.. :$ :$

eedit: Lara en Ellie lijken best op elkaar..
Afbeelding

v huh!? ja! dat is me niet eens opgevallen.. tja.. in een soort post-apocalyptische wereld kan alles :sweatdrop en TLOU heeft ook AMAZING graphics :wub

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 17 aug 2014, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001

Re: Knoetiee's dingetjes! Ellie, TLOU 17/8/2014

Omdat als je een staart in je haar hebt geen warm tapijt van lang haar in je nek hebt (ik weet er alles van xD) en je haar gewoon vanachter op je hoofd zit waardoor je je er niks van hoeft aan te trekken...Maar daar zal jij als jongen natuurlijk allemaal niks van snappen. een staart is gewoon makkelijk.
maar ehh....heeft ze op de eerste foto nu blauwe ogen en op de 2e groene???(de originele versie) en heb ik al gezegd hoe creepy realistisch dat eruit ziet :scared (weeral de originele versie)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Knoetiee's dingetjes! Ellie, TLOU 17/8/2014

En als je haar in een staart zit, heb je geen haar in je gezicht :P
Ik vind t wel meevallen met hoeveel ze op elkaar lijken, als je kijkt naar de 2e foto die je gepost heb van Ellie c:
Je bent goed opweg met d'r :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Rudy
Beheerder Beheerder

Re: Knoetiee's dingetjes! The story of blegh..18/8/2014

Ik had alleen toch wel verwacht dat je helemaal niets meer met de site in kwestie te maken zou willen hebben in plaats van er feitelijk reclame voor maken. :P

V Ik weet 't ja, vervelend dat het zo allemaal moet gaan. Ik zou het op den duur toch ook gewoon maar laten varen. Laat ze maar doen wat ze willen daar, maar wees zelf verstandiger en ga niet meer alles aanwakkeren. ;)

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 18 aug 2014, 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten