Het ging niet heel goed op het werk van Romeo (geheim agent, onderhandhaving niveau 10), het balkje stond op rood. Dit kwam vooral vanwege de rapporten, waar ik nooit zin in heb, dus ik probeerde het te compenseren met een extra goed niveau op de vaardigheid atletisch.

Lucie ging ondertussen uit eten met de lieve Abdel. Ze hadden een geweldige date, Lucie is helemaal in de wolken.

Issi ging ondertussen voor een ander soort vriend. Als paardenliefhebber had ze al wel eens bij een wedstrijd gekeken, maar nu was het toch echt tijd voor een eigen maatje.

Ze ging voor Clark, het allergoedkoopste paard, een standaardras. Hij is wel een genie en hij is snel, de meeste duurdere paarden hadden veel slechtere eigenschappen.
Helaas past hij niet op de kavel van de familie, dus daar heb ik een andere oplossing voor moeten vinden, die zien jullie zo wel.

Issi had de crimineel Clyde toch uitgenodigd om nog eens langs te komen. Ze kon er niet zo goed meer tegen haar tweelingzus steeds te zien met een leuk vriendje en zelf -als hopeloze romanticus- nog steeds single te zijn.

Ze hadden een super gezellige middag!

Issi liep alleen iets te hard van stapel. Clyde vond dat niet zo erg, maar Issi had er later wel spijt van. Er is gelukkig niets gebeurd, want Clyde moest naar zijn werk. Op het moment zelf nogal een raar einde...

maar wanneer Issi er na die tijd nog eens over nadenkt is ze blij dat het zo gegaan is. Ze weet eigenlijk niet eens hoe oud Clyde is, zo jong zag hij er toch ook niet meer uit.

Wat later op de dag wordt er met een groot gedeelte van de familie samen gegeten. Hier op de foto Stella en Evy.

En op deze foto ook nog Romeo, Issi en Jonah. Er wordt net opgeruimd.

Na het eten vraagt Evy aan haar grote zus Lucie om haar een slaapverhaaltje voor de lezen. Het wordt Moord in droomzicht (leuk kinderboek haha).
Met de butler gaat het niet zo goed, volgens mij is er een bug, want ze zijn na een dag ineens weg. Evy ging voor het gemak dus maar even in dit stapelbed slapen op de begane grond.

Jonah slaapt wel in zijn eigen stoere jongenskamer. Cutie!

Stella gaat voor een dutje in plaats van een hele nacht doorslapen.

Nona zat onder de vlooien en het was na een het een paar dagen te hebben aangezien echt tijd om haar een vlooienbad te geven!

Helaas voor Romeo had hij nu zelf ook last van vlooien. Goed excuus voor een relaxte badsessie.

Zelf door Lucie gevangen vis Bèrt is helaas overleden. Het scheelt dat hij en Lucie geen geweldige band hadden.

Issi probeert wel een goede band te krijgen met Clark. Hij heeft een eigen kavel in de buurt van de manege waar Issi regelmatig op bezoek probeert te gaan. Probeert...

Door het bezoek van vandaag loopt ze wel de verjaardag mis van Jonah!

Hij wordt een tienerjongen. Dun, blond, blank en met blauwe ogen. Eigenlijk een soort Stella in mannelijke vorm. Ik vind hem er wel leuk uitzien

[url=http://postimg.org/image/m73vt3ndf/full/]

Twee kiekjes van Roaring Heights. Ik vind de Amerikaanse sfeer van die specifieke jaren in de geschiedenis zo leuk om terug te zien!

Issi is nog niet gestopt met haar jacht op een vriendje. Hier komt ze een oud-klasgenoot tegen. Hij is een beetje sullig, maar tenminste wel degelijk en van haar leeftijd.

Jonah heeft besloten zich aan te melden voor de debatclub.

En Issi geniet van een hotdog. Echt Amerikaans, ik zei het al

Evy doet ballet als naschoolse activiteit en ze oefent thuis ook nog met haar eigen barre.

Ook Romeo is bezig met zijn hobby: de kok uithangen! Zijn kookvaardigheid is dan ook maximaal.

Als laatste een foto van Jonah die een boek leest voor school. Hij doet heel serieus zijn best en laat bijbaantjes en kattenkwaad achterwege.
Ik heb al wat screens klaarliggen voor de volgende keer, ik kan alvast verklappen dat er wat minder leuks is gebeurd wat voor de familie aankwam als een groot verlies.
Als jullie trouwens nog tips hebben voor mijn foto's of mijn schrijfstijl, zeg het dan maar!