Oh oh... Aliens!!!! Als deze Teqeq maar niet mijn simmies komt ontvoeren, want dan dan dan... maak ik ruimtesnot van um! Grrrooommmmmmm! *Zei ze geweldadig..... en al stikkende in haar eigen sarcasme*
Ohh neee hij staat nu voor de deur!!! Bel 112!!! Hij komt mijn simmies halen!!! Neeeejjjj!!! (Dikke paniek nu bij mij....)
Potver, valt me daar de sims uit... Hele dag kwijt... Maar goed... Maar weer opnieuw dan... Ik moet overigens opdracht drie (geloof ik) laten passeren want mijn peuters zijn te jong voor vakantie en... Monte Vista leent zich niet echt om een vakantie achtige camping te maken... Ga het wel proberen maar ik denk dat het niet gaat lukken.
Melding voor 17:00 uur (Beetje laat maar was even vergeten dat ik die nog moest inleveren)
En het ochtend ritueel van lekker eten bij het opstaan is zoals altijd weer hetzelfde in huise Alegria
19:00 uur, online check:
We zijn inmiddels weer thuis, de kinderen spelen lekker met het poppenhuis en hebben geen idee van de verassing die ze te wachten staat.
21:16 Check in... Stream ligt er weer uit, kom er niet op schijnbaar. Speel even zonder stream. Roxy moet nog behoorlijk wennen aan het nieuwe huis met kinderen en alles. Argwanend kijkt ze naar de ochtend gebeurtenissen.
Dank jullie wel Ray en Froos... Ik moet de vierde opdracht nu nog voltooien, maar het blijft maar bagger weer en elke keer het weer resetten vind ik ook weer zoiets... Maar gaat goed komen... Even geduld dus
Roxy vind de kleine Petunia wel geinig. Petunia is nog altijd een tikkeltje bang van de enorme Roxy, maar ze draait beetje bij beetje wel wat bij. Ooit zullen deze twee oudjes de beste vriendinnen worden.
De hele familie gaat op pad naar het strand. Petunia zit voorin de taxi en vind het maar wat leuk. (Ik denk dat ze Roxy in de kofferbak hebben zitten want die zie ik even niet... Maar is wel mee)
Check in van 23:00 (beetje laat maar er gaat steeds iets mis dus schiet niet op... grrr)
Roxy... was te moe om lekker in het park te spelen. Ze had ook teveel honger en wilde te graag op iets kluiven, ze moest ook nog heel nodig plassen dus dat was eigenlijk loze tijd verspilt om met haar naar het strand te gaan. Petunia was nog erger en moest per teleportatie naar huis gebracht worden omdat die op het strand achterbleef zo moe bleek ze te zijn.
Check 0:00 uur... De kinderen spelen lekker met de blokken tafel Roxy ligt in het honden hok buiten te slapen en Petunia is op een bal aan het jagen, moeders is aan het chatten en paps leest een boek.