Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3111 berichten • Pagina 128 van 156

Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Shaan's Screens [ Monochrome 15-12-13]

Wauw! Ze zien er weer heel mooi uit. Vroeger maakte ik vooral landschapscreens :flapper Maar sinds ik jouw topic heb ontdekt doe ik ook steeds meer met Sims fotograferen en heb veel geleerd met het werken van licht en achtergronden uit je screens. Nogmaals mooie pics :D
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Shaan's Screens [ Monochrome 15-12-13]

Bedankt allemaal ;)

@ TotallyGeeked: Je bent niet de enige xD
@ Froos: Fijn dat je iets hebt aan mijn gerommel. Ik zou juist graag weer landschapscreens willen maken. :)

Carmen

Afbeelding
Afbeelding

Harumi

Afbeelding

Jade
Door de kleuren (eigenlijk ook wel de sim zelf) zijn deze screens best wel gaan lijken op die van Victor.

Afbeelding
Afbeelding

Gina

Afbeelding
Afbeelding
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Shaan's Screens [Carmen, Harumi, Jade & Gina 18-12-13]

Bedankt voor de reacties :)

@ Lestis: Bij de meeste plaatjes is het inderdaad gewoon de muren veranderen, licht doen en daarna bewerken in Photoshop. Maar bij de laatste heb ik toevallig wel de kleur van de muur zelf nog bewerkt omdat ik het anders te saai vond. En bij alle plaatjes uit die post en de vorige (13 dec) heb ik een witte muur gebruikt wat ik normaal nooit doe. ;)

@ Victor: Dat zijn 3d wimpers van S-Club. Echt een must have download. Eerst wilde ik me er niet mee vermoeien maar nu ga ik ze op al mijn vrouwelijke sims gebruiken. XD

Random

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Shaan's Screens [Random Pictures 19-12-13]

Je bent echt zoo mega goed in awesome screens maken, je pakt altijd echt een mega goede pose en angle enzo, super awesome :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie