Thank you <3 Sims loopt steeds elke keer vast dus ik heb vandaag niet fatsoenlijk kunnen spelen. Geen screens sorry. Ik snap echt niet wat er aan de hand is. Hij valt gewoon elke keer uit.
Kon eindelijk even redelijk simsen. Dus hier is een preview:
Ik merk dat ik de laatste tijd ook heel veel plezier heb in huizen bouwen. Ik zo daarvoor een apart screentopic kunnen oprichten (is dat verplicht?), maar omdat ik heel veel wissel tussen screens en huizen houd ik het liever op één forum, als dat kan natuurlijk. Laat me even weten wat je er van vindt. Tips/reacties/ideeën/andere dingen zijn welkom!
Deze week komt er geen up. Ma 1 so, di 1, wo 2, do 0, vr 1.
En gelukkig heb ik er 2 kunnen verplaatsen want anders was het echt niet gelukt. Maar dat gaat hem dus niet worden. Sorry!
Mini-update. Ik heb een kamer gemaakt, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden :/
Het kleedje dat je hier zit staat niet op alle screens. Hij zit er wel in de kamer, maar ik had de screens al gemaakt en ik ben lui
Overzichtje:
Dat krant heb ik ook weggehaald. Jullie zien het uiteindelijk resultaat als het af is. Ik verander elke keer dingen omdat ik er niet tevreden over ben :/ Ik weet niet wat er niet mooi is. laat me ven weten wat jullie er van vinden. Mooi of niet?
He de krant verwijderd en er Ik wil inderdaad een boek of krant op de tafel leggen. maar zover ik weet kan dat alleen in-game. En ik heb even snel screens gemaakt om toch wel wat te laten zien .
Weer een mini-upje. Omdat ik de laatste tijd nog maar weinig kan simsen doe ik het per kamer apart. ik hoop morgen de slaapkamer af te hebben en van de woonkamer moet ik nog even screens maken.
Sinds ik de sims beestenbende heb ben ik gek op die papegaaien Ik hoopte de inrichting gister af te krijgen (jullie voelen hem al weer aankomen) wat me dus niet gelukt is. IK snap geen hok van natuurkunde en er zitten allemaal mensen met negens (nt-klas zit ik daar als ng/nt/em-, ik ben echt een gamma)in mijn klas en ik val daar altijd buiten. Ik wil echt heel graag een goed punt halen en dan gaat school gewoon voor. Gelukkig komt de kerstvakantie er langzaam aan. En dan heb ik genoeg tijd :3