Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 10 van 34

Bakie
Oplichter Oplichter

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Dat budget inderdaad...maargoed. Ben er ook achter gekomen (Misschien een tip voor andere), dat downloads vaak goedkoper zijn dan de meubels enzo in het spel zelf. Zo kun je toch alles wat luxe inrichten zonder al teveel geld te verprutsen :thumbsup

Ben benieuwd hoe het ondertussen met de familie gaat zo zonder eigen huis :P
Maar de burgemeester van Sunset Valley kennende zullen ze vast droog zitten xD
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Bakie schreef: Dat budget inderdaad...maargoed. Ben er ook achter gekomen (Misschien een tip voor andere), dat downloads vaak goedkoper zijn dan de meubels enzo in het spel zelf. Zo kun je toch alles wat luxe inrichten zonder al teveel geld te verprutsen :thumbsup
maar ik heb geen downloads. Alleen basis spullen en Store sets :cry
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Eigenlijk had ik gezegd om hier niets meer te zeggen, maar, volgens mij is het NIET toegestaan om de prijzen van meubilair aan te passen met TSRworkshop of zoiets! ;-)\

Gewoon dat dat duidelijk is. :thumbsup

Of mag dat wel.. :twisted

Laatst gewijzigd door Mastvlag op wo 31 mar 2010, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Omg, haha!
Volgende uitdaging: Bouw een huis voor Xelles, en doe het maar van karton, zoveel geld heeft ie niet. Maar, laat het er zo uitzien, dat het een gewoon huis lijkt!
:lol

@ Mastvlag

Dat vind ik wel een goeie. Ik vertrouw op jullie (heb ik volgens mij al eerder gezegd :) ) dat jullie niet de meubels gaan aanpassen in de TSR workshop, zodat je meer meubels kan plaatsen. Kijk, download je iets, dat is meestal in verhouding goedkoper en daar kan je ook niks aan doen. Maar het is niet leuk om alles te gaan aanpassen, ik hoop dat jullie ook zo eerlijk zijn om dat niet te doen.
En meestal kan je ook wel zien, als er echt veel dure meubels instaan, terwijl er een klein budget is, klopt dat ook niet.

En als je iets wat je zelf hebt gemaakt in TSR workshop in het huis plaats, verwacht ik wel dat het een redelijke prijs is.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik zit echt te popelen om mee te doen, MAAR ik kan voorlopig alleen bouwen op de iMac van mijn vriend! Omdat mijn laptop weg is, en dat gaat denk ik nog wel 2 weken duren.. Om de hoeveel weken komt er een nieuwe opdracht? Want als het om de twee weken bijv een nieuwe is, kan ik gewon mee doen denk ik ?
En voor wanneer moet dan de eerste opdracht ingeleverd zijn?

EDIT: Oke dan schrijf ik mij in! Maarrrrrrr is het alleen deze opdracht of komen er daarna nog meer? Sorry voor al deze vragen :sweatdrop

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op wo 31 mar 2010, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Xelles
Beheerder Beheerder

Nina schreef:Omg, haha!
Volgende uitdaging: Bouw een huis voor Xelles, en doe het maar van karton, zoveel geld heeft ie niet. Maar, laat het er zo uitzien, dat het een gewoon huis lijkt!
Als je niet vergeet er een waterdichte laag als eis bij te zetten vind ik het prima. Zonder die waterdichte laag wordt het karton nogal papperig na een regenbui :sweatdrop
Afbeelding
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Xelles schreef:
Nina schreef:Omg, haha!
Als je niet vergeet er een waterdichte laag als eis bij te zetten vind ik het prima. Zonder die waterdichte laag wordt het karton nogal papperig na een regenbui :sweatdrop

wil je ook krantpapieren gordijnen en een bedje van gebruikt wc papier?? :P
Of is dat te duur ???? :lol :lol

On topic: Ik doe mee... Leukkkk
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Leuk, ik zet jullie erbij!

En met deze 31 deelnemers zijn de inschrijvingen gesloten!

Dat zijn er erg veel! Daarom zullen er deze keer ook wel een aantal afvallen, jammer genoeg. Maar anders gaat het zo lang duren!

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, en als je besluit om niet meer mee te doen (om wat voor reden dan ook) zeg het dan gewoon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie