Ik heb mijn werkhandschoenen en modderlaarsen al aan: ik ga ook maar een bouwen deze Paas dagen

679 berichten • Pagina 10 van 34
maar ik heb geen downloads. Alleen basis spullen en Store setsBakie schreef: Dat budget inderdaad...maargoed. Ben er ook achter gekomen (Misschien een tip voor andere), dat downloads vaak goedkoper zijn dan de meubels enzo in het spel zelf. Zo kun je toch alles wat luxe inrichten zonder al teveel geld te verprutsen![]()
Laatst gewijzigd door Mastvlag op wo 31 mar 2010, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgende uitdaging: Bouw een huis voor Xelles, en doe het maar van karton, zoveel geld heeft ie niet. Maar, laat het er zo uitzien, dat het een gewoon huis lijkt!
Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op wo 31 mar 2010, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je niet vergeet er een waterdichte laag als eis bij te zetten vind ik het prima. Zonder die waterdichte laag wordt het karton nogal papperig na een regenbuiNina schreef:Omg, haha!
Volgende uitdaging: Bouw een huis voor Xelles, en doe het maar van karton, zoveel geld heeft ie niet. Maar, laat het er zo uitzien, dat het een gewoon huis lijkt!![]()
Xelles schreef:Als je niet vergeet er een waterdichte laag als eis bij te zetten vind ik het prima. Zonder die waterdichte laag wordt het karton nogal papperig na een regenbuiNina schreef:Omg, haha!
Volgende uitdaging: Bouw een huis voor Xelles, en doe het maar van karton, zoveel geld heeft ie niet. Maar, laat het er zo uitzien, dat het een gewoon huis lijkt!![]()