Bedankt, voor de leuke reacties!
Welkom nieuwe volger!
Het is nu zomer in de game en dat betekent dat ik weer een nieuwe achtergrond ga gebruiken.
36. Verjaardag Rianne
Rianne zet de hapjes en drankjes klaar, want ze wordt eindelijk jongvolwassen.
Als de gasten er zijn kan het feest pas echt beginnen. Ethan vraagt haar ten dans.
Mitra en Lani praten nog even gezellig over de geweldige vakantie. Mitra vertelt dat zij en Charaf van plan zijn te verhuizen naar Island Paradiso. Lani vindt dit een geweldig plan en wilt dit eigenlijk ook wel doen, maar dat moet ze wel even overleggen met Ricardo.
Rianne speelt met Jasmijn een potje steen, papier en schaar. Alleen is Jasmijn haar elke keer te slim af en wint daardoor steeds het spelletje.
Cornell vindt het een tof feest en laat dit merken door de shaka bra move.
Dan is eindelijk het moment om de kaarsjes uit te blazen.
Lani, Mitra, Jasmijn, Ethan en Cornell moedigen haar aan.
Eindelijk is Rianne een grote meid geworden. Ricardo feliciteert zijn dochter als eerste.
Hij is erg trots op haar en vertelt dat aan Rianne. Rianne bedankt haar vader met een knuffel.
--------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden.
Er kan weer gestemd worden. Rianne gaat op eigen benen staan en ze wilt graag naar de universiteit.
Alleen wat voor opleiding gaat Rianne doen?
Uit de test kwamen deze drie opties: wetenschap en geneeskunde hoogste score. Daarna technologie en lichamelijke opvoeding.
Ik ga geen poll plaatsen, want ik heb een verrassing in de volgende update waarover ik een poll ga plaatsen. Dus als je mee wilt stemmen, zet je stem in je reactie. Je kunt stemmen zolang de poll die donderdag wordt geplaatst loopt.
Ik hoop dat iedereen het begrijpt.
Anders PM je me maar.
Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.