Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

339 berichten • Pagina 7 van 17

SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: SimsMeid screens {update 16-08-13}

Bedankt, voor de leuke reactie! :D

34. vakantie deel 4

Afbeelding

Ricardo en Charaf maken zich klaar om te gaan duiken. Ze controleren nog even hun spullen en dan springen in het water. Voor ze onder water duiken spreken ze nog even de gebaren af die ze in geval van nood gebruiken. (H)

Afbeelding

Als ze onder water zijn, ontmoet Ricardo een andere duiker.
Ondertussen vangt Charaf een inktvis en gaat hij de boel eens goed verkennen. :)

Afbeelding

Ricardo merkt dat Charaf is weg gezwommen. Hij gaat opzoek naar Charaf en ziet dan iets op de grond liggen. Als hij het opraapt, blijkt het een zee-egel te zijn. ;)

Afbeelding

Charaf vindt een grot. Hij besluit deze te verkennen, maar de grot lijkt een snelle doorgang te zijn naar het vaste land. Ricardo komt achter Charaf aan. Ze zijn weer aan wal. :laugh

noot: door bug kon ik helaas de grot niet verkennen :glare

Afbeelding

Als ze marshmallows aan het roosteren zijn vertellen ze elkaar wat ze beleefd hebben. De vrouwen hebben een leuke tijd gehad in het centrum. De mannen vertellen vooral over hun avonturen die ze onderwater hebben beleefd. Iedereen is onder de indruk van de ontmoeting met een zeemeersim. :knuffel

Afbeelding

De volgende dag gaan ze waterskiën. Morgen moeten ze alweer naar huis toe en zit de vakantie er op. Lani gaat als eerste waterskiën.

Afbeelding

Dan gaat Ricardo waterskiën.

Afbeelding

Daarna is Charaf aan de beurt om te waterskiën.

Afbeelding

Als laatste gaat Mitra waterskiën.

Afbeelding

Lani, Ricardo, Mitra en Charaf hebben heerlijk gewaterskied. Charaf brengt iedereen weer veilig naar de wal toe. Vanavond houden ze nog een feestje als afsluiting van hun geweldige vakantie. :D

Afbeelding

Mitra hangt nog even de was op. Dan kunnen de zwemkleding straks weer schoon in de koffers worden opgeborgen. (A)

-------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D
Ik zelf vind de foto's onderwater goed gelukt en ik heb ze niet eens bewerkt. :thumbsup
Binnenkort het laatste deel van de vakantie! ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: SimsMeid screens {update 21-08-13}

Bedankt, voor de leuke reactie! :D

35. Vakantie deel 5

Afbeelding

Ricardo maakt het kampvuur aan. Terwijl Lani de gasten uitnodigt. :)

Afbeelding

Nog wat hout op het vuur gooien. We willen natuurlijk een groot vuur. :fluit

Afbeelding

Het kampvuurfeest kan beginnen. :swing

Afbeelding

Mitra maakt samen met Charaf een sapvat handstand. Dit is ook een manier om te drinken. :P

Afbeelding

Charaf is erg trots dat hij zo sterk is en laat aan Mitra zijn spierballen zien. :flapper

Afbeelding

Charaf wordt overmoedig en gaat de vuurloop doen. Een gast kijkt hem angstig aan. Ze zal zich wel afvragen of hij dit wel moet doen. :S

Afbeelding

Maar gelukkig haalt Charaf het zonder dat hij zijn voeten verbrand. :laugh

Afbeelding

Charaf gooit een reageerbuis in het kampvuur en dit veroorzaakt vuurwerk. :thumbup

Afbeelding

Lani besluit om een kruid aan het vuur toe te voegen. Wat zal er gebeuren? :?

Afbeelding

Het vuur krijgt een prachtige rode gloed. :woot

Afbeelding

De gasten vermaken zich prima rond het kampvuur. ;)

Afbeelding

Lani, Ricardo en Mitra bespreken nog even na hoe geweldig de vakantie was. Ze willen hier eigenlijk wel voor altijd blijven. Island Paradiso is een prachtig eiland. :D

----------
Ik hoop dat jullie dit ook een geweldige vakantie vinden. :D
Wat zullen Lani en Ricardo in de volgende update beleven? Jullie zien het volgende week. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: SimsMeid screens {update 22-08-13}

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

Welkom nieuwe volger! :laugh

Het is nu zomer in de game en dat betekent dat ik weer een nieuwe achtergrond ga gebruiken. ;)

36. Verjaardag Rianne

Afbeelding

Rianne zet de hapjes en drankjes klaar, want ze wordt eindelijk jongvolwassen. :laugh

Afbeelding

Als de gasten er zijn kan het feest pas echt beginnen. Ethan vraagt haar ten dans. :swing

Afbeelding

Mitra en Lani praten nog even gezellig over de geweldige vakantie. Mitra vertelt dat zij en Charaf van plan zijn te verhuizen naar Island Paradiso. Lani vindt dit een geweldig plan en wilt dit eigenlijk ook wel doen, maar dat moet ze wel even overleggen met Ricardo. ;)

Afbeelding

Rianne speelt met Jasmijn een potje steen, papier en schaar. Alleen is Jasmijn haar elke keer te slim af en wint daardoor steeds het spelletje. :fluit

Afbeelding

Cornell vindt het een tof feest en laat dit merken door de shaka bra move. :thumbsup

Afbeelding

Dan is eindelijk het moment om de kaarsjes uit te blazen. (A)

Afbeelding

Lani, Mitra, Jasmijn, Ethan en Cornell moedigen haar aan. :gefeliciteerd

Afbeelding

Eindelijk is Rianne een grote meid geworden. Ricardo feliciteert zijn dochter als eerste. :D

Afbeelding

Hij is erg trots op haar en vertelt dat aan Rianne. Rianne bedankt haar vader met een knuffel. :knuffel

--------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. :D

Er kan weer gestemd worden. Rianne gaat op eigen benen staan en ze wilt graag naar de universiteit.
Alleen wat voor opleiding gaat Rianne doen? :?

Uit de test kwamen deze drie opties: wetenschap en geneeskunde hoogste score. Daarna technologie en lichamelijke opvoeding. :)

Ik ga geen poll plaatsen, want ik heb een verrassing in de volgende update waarover ik een poll ga plaatsen. Dus als je mee wilt stemmen, zet je stem in je reactie. Je kunt stemmen zolang de poll die donderdag wordt geplaatst loopt. ;)

Ik hoop dat iedereen het begrijpt. :sweatdrop
Anders PM je me maar. :D

Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: SimsMeid screens {update 27-08-13 + stemronde}

37. Rianne haar leven als jongvolwassen

Afbeelding

Als de gasten weg gaan, hebben Lani en Ricardo even tijd voor elkaar. :wub

Afbeelding

Maar wat gaan ze daar nu doen. :?

Afbeelding

De hooiberg gaat op en neer. Daar kun je de hooiberg ook voor gebruiken. :fluit

Afbeelding

Lani voelt zich de laatste tijd erg misselijk. Zal ze eindelijk weer zwanger zijn? :misselijk

Afbeelding

Het is tijd voor Rianne om haar diploma op te halen. :D

Afbeelding

Rianne is zo trots op haar prestatie dat ze haar diploma hoog in de lucht gooit. :thumbsup

Afbeelding

Lani is net als haar vader erg trots dat ze nu klaar is met school. Al hopen ze allebei dat Rianne nu een opleiding aan de universiteit gaat volgen. :knuffel

Afbeelding

Rianne heeft haar beroep gekozen. Ze wordt een professionele ruiter. ;)

Afbeelding

Natuurlijk moet ze dan ook gaan oefenen met Starlight. :laugh

Afbeelding

Starlight heeft de oefeningen erg goed gedaan en krijgt als een beloning een klopje op haar hals. (A)

------

Bedankt, voor het stemmen. :laugh

1 stem voor wetenschap en geneeskunde
geen stem voor technologie
geen stem voor lichamelijke opvoeding

Jullie kunnen tot de poll stopt stemmen op de opleiding van Rianne door je stem in je reactie te plaatsen. :)

Jullie raden het denk ik al wel Lani is zwanger van haar tweede kindje. ;)
Ik ga voor de namen een poll plaatsen. :swing

Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 19:18, 4 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: SimsMeid screens {update 29-08-13 + stemronde}

Bedankt, voor de leuke reactie en het stemmen! :D

Even wat anders. Al is het wel de bedoeling dat jullie vaker van ze gaan genieten. :laugh

38. Charaf en Mitra

Afbeelding

Charaf heeft de camping gekocht en heeft er een resort van gemaakt. :woot

Afbeelding

Mitra wordt oppas. :D

Afbeelding

Jasmijn gaat vissen. Ze vindt het geweldig in Island Paradiso. :laugh

Afbeelding

Jasmijn heeft een kleine vis gevangen. :S

Afbeelding

Ze is helemaal niet blij met haar vangst. :(

Afbeelding

Mitra kleedt zich om, want in Island Paradiso is de temperatuur heel anders dan in Appaloosa Plains. Dit is ook de reden dat ze verhuisd zijn. Ze willen in een warm klimaat leven, zoals gewend waren in Egypte. :)

Afbeelding

Ook Charaf kleedt zich om. Hij wilt een nieuwe look nu hij resort eigenaar is. :P

Afbeelding

Mitra is erg trots op haar man nu hij de eigenaar is van een resort. :knuffel

Afbeelding

Charaf, Mitra en Jasmijn gaan picknicken nu ze allebei nog een dag vrij hebben. Morgen moet Jasmijn naar haar nieuwe school. Begint Mitra haar eerste dag en gaat Charaf aan de slag in het resort. :fluit

Afbeelding

Jasmijn gaat nog even zwemmen in zee voordat ze naar bed moet. Ze is een echte waterrat. :D

-------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. :D

Vergeet niet op de naam van de baby stemmen. Ik verleng de poll, omdat Sebas alleen nog maar heeft gestemd. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid

Re: SimsMeid screens {update 03-09-13 + stemronde}

Door de drukte is het me niet gelukt om deze update eerder te plaatsen. :$

Heel erg bedankt voor het stemmen. :D
De baby is een jongen en dat betekent dat de baby de naam Leon of Lex krijgt. Ik heb het lot bepaalt met een dobbelsteen oneven Leon en even Lex. Ik heb een zes gegooid dus de jongen heet Lex. :thumbsup

@ Knukybu Je hebt misschien niet op de babynaam gestemd, maar Rianne gaat wel de opleiding wetenschap en gezondheidszorg dankzij jouw stem doen. ;)

39. Lani bevalt van haar tweede kind

Afbeelding

De kraan is kapot. Daarom gaat handige Rianne dit even repareren. :P

Afbeelding

Ricardo gaat boeken kopen in de boekwinkel. :)

Afbeelding

Ricardo wil wat meer weten over de kleine spruit die geboren gaat worden en leest daarom een boek over baby's. :laugh

Afbeelding

Lani wil zeker weten dat alles goed gaat en heeft daarom een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. ;)

Afbeelding

Gelukkig is alles goed. Daarom kan ze zich even lekker laten verwennen in het kuuroord. Ze heeft de laatste tijd nog al last van de rug. (A)

Afbeelding

Rianne is er eindelijk uit welke studie ze wilt gaan doen. Ze schrijft zich snel in voor de studie wetenschappen en gezondheidszorg. :D

Afbeelding

Ze gaat opzoek naar wat informatie over de universiteit, maar belandt via het zoeken ook op een andere website. :fluit

Afbeelding

Rianne vindt de website over Hidden Springs en daar ziet ze wel een heel mooi huis te koop staan. Ze droomt al weg om daar in de bossen te wonen. :wub

Afbeelding

Als Lani buiten met de honden aan het spelen is, beginnen de weeën. :O

Afbeelding

Na een normale bevalling houdt ze een lief baby jongetje in haar armen. Ze geeft hem de naam Lex. :woot

----------
Ik ben ook benieuwd wat jullie van mijn nieuw gebouwde huis in Hidden Springs vinden. :)

Ik heb de wereldbundel gekocht van de werelden Hidden Springs en Monte Vista. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op wo 16 okt 2013, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie