Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

80 berichten • Pagina 2 van 4

minermb
Man met de buit Man met de buit

Re: het leven van Bennie Wijs ~ hoofdstuk 2

grijzesimser schreef: ik ga het ook zo doen dat jullie soms mogen bedenken wat ik ga doen, dan vraag ik bevoorbeeld: gaat bennie de school in de fik steken (maar een voorbeeld :P ) of welke baan gaat hij nemen. los daarvan mogen jullie ook allemaal opdrachten verzinnen die helemaal niet met de vraag die ik dan stel te maken heb, bijvoorbeeld: laat door bennie alle huizen exploderen (ook maar een voorbeeld :D). ik zal soms een poll plaatsen, maar soms mogen jullie gewoon antwoorden. tot morgen!
Hadden jullie dit wel gelezen, want ik had bij de 1e up een vraag gesteld, maar niemand had hierop geantwoord. Of zal ik dit gewoon maar weglaten?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb

@bassie99: het maakt niet uit dat je het over het hoofd had gezien, ik dacht al wel dat mensen het niet gelezen hadden, dus zei ik het nog even

Morgen komt de 3e up en die gaat vooral over bennies nieuwe baan
Afbeelding
minermb

hier is dan de 3e up, waar een aantal bugs in zaten

Bennie zag dat het al weer 6 uur was, dus hij ging met de watertaxi naar huis, waarvan hij het bestaan nog niet vanaf wist :?
Afbeelding
Eenmaal thuis ging Bennie in de koelkast op etensjacht
Afbeelding
Uiteindelijk had Bennie een goed geslaagde vangst, ijsbrein a la mode
Afbeelding
Daarna ging hij onder de douche
Afbeelding
ook nog even de borden aflikken voordat bennie naar zijn werk ging, mmm wat vind Bennie dat lekker :drool
Afbeelding
Afbeelding
daarna ging bennie met de watertaxi naar de plek waar hij strandwacht moest zijn.
Afbeelding
toen Bennie aankwam zag hij dat de plek die hij moest overzien, niet echt een strand was. 'het ligt in ieder geval aan de zee', zei Bennie tegen zichzelf.
Afbeelding
Uiteindelijk kwam er toch iemand die hij moest redden, maar Bennie zag hem eerst over het hoofd
Afbeelding
uiteindelijk ging Bennie hem toch redden met zijn sexy onderbroek en sokken aan :D
Afbeelding
Afbeelding
'bedankt voor het redden, kijk eens hoe goed ik een levend standbeeld kan spelen' zei de man en hij nam een pose aan
Afbeelding
uiteindelijk kwamen er nog wat meer mensen naar het 'strand'
Afbeelding
die dag moest bennie noch twee mensen redden
Afbeelding
Afbeelding
uiteindelijk ging hij weer naar huis
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------
dit was de up
het was met die watertaxi best gek, want bennie zat op zijn speedboot en ik had hem terug naar huis laten gaan, maar toen ging hij met de speedboot naar het dichtstbijzijnde eiland en stapte daar af en nam toen de watertaxi :?

dat van dat 'strand' kwam omdat ik in wereld bewerken er per ongeluk een strand van had gemaakt denk ik. en die man bleef zo ook een tijdje staan

wat vonden jullie van de up, vinden jullie dat ik goeie foto's maak, want ik weet niet altijd precies vanuit welke hoek ik een screenshot moet maken

Laatst gewijzigd door minermb op di 30 jul 2013, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
minermb

Re: het leven van Bennie Wijs ~ hoofdstuk 3

hier is dan weer de vierde up

toen Bennie weer thuis kwam ging hij de krant lezen
op de voorpaging stond dikgedrukt:
Hobarts hoek failliet
hobarts hoek is failliet gegaan, daarom is hobarts hoek gesloopt en is er in plaats van het resort een pier gebouwd. De pier is tegelijkertijd geopend met aantal clubs en andere gebouwen.
Afbeelding
toen hij het gelezen had ging bennie trainen voor de tv, hij moest wel fit zijn voor zijn baan.
Afbeelding
uiteindelijk werd Bennie erg moe dus ging hij naar bed.
Afbeelding
Afbeelding
de volgende dag at bennie een lekker ijsje, ondanks dat het regende. :drool
Afbeelding
Bennie wou eigenlijk naar de pier, maar het regende dus hij ging sporten in de nieuwe sportzaak
Afbeelding
hij stond pas heel even op de lopende band maar viel gelijk.
Afbeelding
uiteindelijk stopte bennie met rennen, hij werd namelijk gebeld door zijn zogenaamde fitnesscoach, die zei dat hij heel goed moest sporten. Bennie wist dat wel dus hing hij weer op.
Afbeelding
er liep een man naar Bennie toe en ze begonnen een gesprek, hij bleek een tovenaar te zijn.
Afbeelding
het was gestopt met regenen dus Bennie zei gedag tegen zijn nieuwe vriend en ging naar de pier
Afbeelding

dit was dan weer de up.

wat vinden jullie trouwens van mijn avatar
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie