Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1310 berichten • Pagina 23 van 66

charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 167 pag 23)

vandaag 2 dagen. Morgen ga ik uit mijn werk naar Scheveningen en dan naar mijn ouders.

DAG 168

Afbeelding
Toen Calvin de volgende dag uit zijn werk kwam, was het voor Louise tijd om op te groeien tot kind.

Afbeelding

Afbeelding
Na de kaarsjes uitgeblazen te hebben zette hij haar op de grond en ze groeide op. Terwijl ze aan het opgroeien was kwam ik binnen.

Afbeelding
Zo zag ze eruit toen ze net was opgegroeid.

DAG 169

Afbeelding

Afbeelding
Louise ging na de make-over met haar pop spelen.

Afbeelding
Ikzelf ging verder aan mijn boek schrijven. Ik was nu dan wel duiker, ik wilde wel mijn levenswens halen.
charlotte

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 168 & 169 pag 23)

DAG 170

Afbeelding
Ik ging even zeilen. Ik had eens tijdens een zeiltocht een verborgen eiland gevonden.

Afbeelding
Ik ging er n u heen. Ik had er al een huisje op laten bouwen en ik had het met Calvin er over gehadd en we besloten daar op het eilandje te gaan wonen.
charlotte

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 170 pag 23)

Dank jullie wel. Welkom bij de Verhoeventjes, Lisa 5. Altijd leuk nieuwe volgers te krijgen. :swing

DAG 171

Afbeelding
We waren verhuisd. Na de verhuizing ging ik snorkelen. Ik vond weer wat schelpen die ik kon verkopen.

Afbeelding
Louise ging een theekransje doen met haar pop. Daarvoor haalde ze uit de koelkast sap.

Afbeelding
Toen gebeurde er iets bijzonders. Haar pop kwam tot leven en was nu een denkbeeldig vriendje geworden.
charlotte

Re: 365 dagen de Verhoeventjes (dag 171 pag 23)

^Ze heeft al de uitdaging voor die elixer, alleen ze heeft nog geen regenboogsteen gevonden.

DAG 172

Afbeelding
Ik was intussen gaan duiken om vissen te vangen.

Afbeelding
Toen ik weer thuis kwam ging ik naar de brievenbus en daar vond ik een paar exemplaren van boeken die ik had geschreven.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie