Ravenna is zwanger geworden. Dus ga ik vandaag een poll openen met de toekomstige babynamen.
Dag 189. De zon die gaat bijna onder. Dus hebben Ravenna en Blair besloten om te gaan werken in de tuin. Blair verzorgt de plantjes en Ravenna is bezig met de bijen.
Blair is nog steeds bezig om de plantjes te verzorgen. Terwijl Ravenna klaar is met de bijen probeer ze tegen de planten te praten.
Blair is nog steeds aan het werk. Ondertussen probeer Ravenna een hapje te eten, maar ze is opeens heel erg misselijk geworden. Ze heeft besloten om het bed op te zoeken.
Blair maakt zicht grote zorgen om Ravenna. Hij heeft haar opgezocht in de slaapkamer en probeert haar af te leiden.
Later op de avond zijn ze allebei in slaap gevallen.
Ravenna is opeens wakker geworden. Ze weet niet wat er aan de hand is, maar ze voelt iets bewegen in haar buik.
Blair is wakker geworden door het geluid, maar Ravenna is ondertussen naar beneden gegaan. Blair gaat per direct achter haar aan, want hij wilt weten wat er aan de hand is.
Ravenna probeert duidelijk te vertellen dat ze samen een kindje verwachten...
Blair kon zijn ogen en oren niet geloven. Hij probeert het met zijn eigen handen te voelen of het verhaal klopt..
Laatst gewijzigd door Ray op wo 24 jul 2013, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
De poll die heb ik online gezet. En jullie hebben 3 dagen de tijd om je stem uit te brengen aan een leuke naam. Hopelijk kunnen jullie een leuke naam uitzoeken voor de toekomstige baby. Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag! Alvast bedankt voor het stemmen.
Ik hoop dat jullie niet al te boos worden, haha. Maar ik heb geen update gemaakt voor vandaag. De slaapkamer was veel te warm en ik had geen zin om te computeren in die slaapkamer. Hopelijk kan ik het morgen inhalen.
Ik moet morgen vroeg naar mijn rijlessen, dus is er een kans dat ik morgen vroeg kan simsen. Ik kan niks beloven, maar oké!