Dank jullie wel
Helaas zijn er twee vrienden en collega's overleden van de man van de vriendin van mijn moeder (nog te volgen?). Wij passen op hun huis, maar nu komen ze voor de uitvaart eerder terug, dus wij gaan eerder weg. Voor dit project betekent dat wel meer ups

maar jammer van de vakantie
Vandaag de terugreis, maar ik heb gisteren al screens gemaakt, die plaats ik nu alvast.
Dag 78
Anna (rechts; voor) neemt Emilly (links; achter) mee op een duiktripje
Anna, links en Emilly, rechts
Samen verzamelen ze allemaal leuke dingetjes
Daarna relaxen ze nog even op het strand
En de volgende is een laaaaaange dag, maar ik wilde hem toch nog plaatsen
Dag 79
Het is alweer het einde van de middag en Evan bereidt een lol-momentje voor Emilly voor
Hij vraagt aan Matthew of hij wat verbeteringetjes wilt toepassen
Even later komt Emilly thuis en hoort geluiden uit de ‘tuin’ komen, dus ze rent er snel heen
Daar treft ze Evan aan, die zijn vriendin in zijn armen neemt
Maar daarna is het tijd voor een reisje naar een andere dimensie!
Alleen het terugkomen gaat niet helemaal zoals gepland
Daarna is het de beurt aan Emilly
Eeeen... Daar is ze weer!
Ze vertellen elkaar enthousiast over al hun belevenissen
Maar dan kijkt Evan zijn vriendin eens diep in haar ogen en neemt een besluit
Hij zakt door zijn knieën, met een verbaasde Emilly als gevolg
Hij rommeld wat in zijn broekzak
En haalt een prachtige ring tevoorschijn, die schitterd in het maanlicht
“Lieve Emilly, ik wil mijn leven met je delen en voor altijd bij elkaar blijven. Wil je met me trouwen?”
Ik denk dat dit haar antwoord wel duidelijk maakt
Emilly kan geen woord meer uitbrengen van blijdschap en kan alleen maar staren naar de prachtige ring om haar vinger
En vliegt daarna haar verloofde om de hals
Maar dat is nog niet alles, Emilly heeft ook nog een souvenir uit de andere dimensie meegenomen

Ik weet alleen nog niet wat ik hier mee ga doen, dus nog even geduld

In de volgende up studeren Evan en Emilly af en ik ben van plan om ze daar na meteen te laten trouwen en als huwelijksreis, gaan ze studeren en misschien dat ze later nog eens samen op reis gaan, maar dat zien we dan wel weer.