Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 5 van 10

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Supersize top model. Woensdag gaan we van start!

Oké, de uitslag...

Jullie hebben het allemaal heel goed gedaan! Dat moet ik wel even zeggen...

Ik geef wat commentaar op je ingeleverde foto, en dan word bepaalt wie de winnaar van deze opdracht is... Er word in deze ronde geen een model naar huis gestuurd... Iemand die zijn opdracht niet heeft ingeleverd, zal daarom ook niet direct gediskwalificeert worden in deze ronde... gebeurt het in de volgende ronde wel? Dan word je helaas naar huis gestuurd...
Essel

Nee, het gaat zeker niet stilvallen... Ik zal er zometeen het commentaar opzetten. Ik ben deze week te ziek geweest om er iets aan te doen. Ik denk dat ik deze hele afgelopen week. Intotaal een halfuurtje op de site heb gezeten... Duss, sorry. Ik weet volgende week de uitslag waarom ik zo ziek was... Blegh :sweatdrop
Essel

Nee, ik ben nog niet helemaal beter. Ik wilde nog ff een bericht posten dat de 2e opdracht dus uitgesteld zou worden!! Maar, dat ben ik helemaal vergeten! Sorry...

Maar ik zal en nu de uitslag opzetten, en dan de volgende opdracht!

Succes alvast!
Essel

(Nina, ik vind het wel een beetje jammer, dat je er nu geen rekening meehoud dat ik zien ben/was. Het is nog niet helemaal over, en ik krijg dinsdag de uitslag... Nou heel erg bedant voor het begrip van de anderen!!)

Oké, hier de uitslag!

Amory Taylor: Mooie foto. De eerste inzending was iets minder, maar de 2e maakt het weer helemaal goed!

Scarlett Stewart: Goede inzending, je zien duidelijk waarom je meedoet!

Magnolia Mahonie: Een beetje jammer, dat je de plumbob ziet, bij de eerste foto. Maar je hebt wel mooie foto's!

Keisha Roberts: Heel mooie foto gemaakt, ook bij jou zie je duidelijk waarom je meedoet!

Mandy Soleil: Geeft niks dat het donker was, je foto is namelijk heel goed gelukt! Alleen je vertelt niet echt duidelijk waarom je meedoet...

Oké, de winnaar van deze opdracht is....

Scarlett Stewart :bloemetje :thumbsup

Ik vind het wel een beetje jammer, dat er 2 foto's niet zijn ingezonden, maar omdat er niemand uitgestuurd word, worden ook Bette Call, en Tyra Rio niet naar huis gestuurd. Ze krijgen nog een 2e kans, dus doen ze gewoon mee met opdracht 2... Nou, hierbij maar gelijk de 2e opdracht dan hé?

Opdracht 2; Het is deze dagen nog niet zo lekker weer geweest, maar we willen een foto van je waar je laat zien, dat je zin in de zomer hebt! Misschien word het deze week wel mooi weer, en kan je lekker naar het strand om een mooie foto te maken!

De inleverdatum: Voor zondag 11 april 14:00...
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Oja, idd. jammer van de plumbob :$ ben er al zo aan gewend dat dat ding boven m'n simmies hangt, maar zal er beter op gaan letten ;-) . dank je voor het commentaar :)

En met die 2de opdracht kan ik wel wat, ik heb al een scene in m'n hoofd ;-) , nu nog uitwerken...

Enne, ik hoop dat je je snel weer beter voelt :bloemetje

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie