(Nina, ik vind het wel een beetje jammer, dat je er nu geen rekening meehoud dat ik zien ben/was. Het is nog niet helemaal over, en ik krijg dinsdag de uitslag... Nou heel erg bedant voor het begrip van de anderen!!)
Oké, hier de uitslag!
Amory Taylor: Mooie foto. De eerste inzending was iets minder, maar de 2e maakt het weer helemaal goed!
Scarlett Stewart: Goede inzending, je zien duidelijk waarom je meedoet!
Magnolia Mahonie: Een beetje jammer, dat je de plumbob ziet, bij de eerste foto. Maar je hebt wel mooie foto's!
Keisha Roberts: Heel mooie foto gemaakt, ook bij jou zie je duidelijk waarom je meedoet!
Mandy Soleil: Geeft niks dat het donker was, je foto is namelijk heel goed gelukt! Alleen je vertelt niet echt duidelijk waarom je meedoet...
Oké, de winnaar van deze opdracht is....
Scarlett Stewart :bloemetje
Ik vind het wel een beetje jammer, dat er 2 foto's niet zijn ingezonden, maar omdat er niemand uitgestuurd word, worden ook Bette Call, en Tyra Rio niet naar huis gestuurd. Ze krijgen nog een 2e kans, dus doen ze gewoon mee met opdracht 2... Nou, hierbij maar gelijk de 2e opdracht dan hé?
Opdracht 2; Het is deze dagen nog niet zo lekker weer geweest, maar we willen een foto van je waar je laat zien, dat je zin in de zomer hebt! Misschien word het deze week wel mooi weer, en kan je lekker naar het strand om een mooie foto te maken!
De inleverdatum: Voor zondag 11 april 14:00...