Wow! Dankjulliewel! Ik zou jullie nou willen knuffelen!

In schoolwerk zou ik inderdaad altijd wel een perfectionist blijven.. Mar dat wil iedereen wel goed doen, dus is technisch gezien iedereen wel een perfectionist maar dan in schoolwerk!

Ik voel me iniedergeval veel zelfverzekerder met betreft screens maken door jullie!

Ik zou melden waneer ik een mailtje van mycom krijg met het onderwerp 'Uw bestelling is verzonden!'
(Op de vorige pagina heb ik even uitgelegd wat er nou gaande is dat ik hem nu al een week te laat moet hebben..) Dus dat horen jullie nog wel van me!
Echt dankjewel!

Ps: Vandaag is maandprofijtje en ik heb 30 screens voor jullie klaar liggen! (Het zijn 2 halve dagen dus is dat een dubbele update! Als je begrijpt wat ik bedoel: 1 simsdag = 2 dagen)
Dan heb ik morgen nog een stukje van de nacht en een ochtend klaar liggen!

Anders werden het wel 45 screens!

)
Zoals je hebt kunnen zien heb ik mijn topic een andere naam gegeven, de nieuwe vaste naam is nu:
'365 daagjes met de 'Undinov'errs' door Markos (veranderd in 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos)
Vinden jullie deze naam leuk? Ja of nee.. Laat het me even (in een reactie) weten anders pas ik het weer aan!
V Je mag best je mening geven hoor! Ik vond de naam zelf ook niet helemaal passen dus is al
aangepast!

Als iedereen in bed ligt is Bo nog wakker.. Hij eet van zijn brokjes en gaat daarna naar buiten..

Bo is gister erg geschrokken van de inbreker en wil heel stoer het huis gaan beschermen.. Hij gaat op de bank liggen en wil de hele nacht wakker te blijven.. Lief geprobeerd maar..

Dit gaat Bo toch niet lukken! Hij is daar veel te lui voor!
Want na een half uurtje...

Valt Bo in slaap.. Heel leuk geprobeerd Bo!

Op een gegeven moment wordt Bo wakker.. Hij blaft een keer goed en gaat weer liggen..
'Laat me toch slapen! Altijd wordt ik akker gemaakt! Die stomme Sam toch Ik ben er echt klaar mee!' Blaft Bo nog een keer, en ja hoor, na een kwartiertje slaapt Bo weer..

Maar het is niet Sam.. Het is namelijk een inbreker! En wie ligt daar nou lekker te pitten op de bank.. BO! Wat een mislukte actie!

De inbreker loopt Lachend langs Bo af en denkt hier maar weer eens terug te komen, maar nu met een overvolle zak omdat hier geen alarm hing, HING ja.. Want Als hij binnenkomt.. Gata het alarm af.. En dat verwachte hij niet..

de inbreker raakt helemaal in paniek! 'Help! Wordt niet wakker hond! Ik ben zo bang voor honden! MAMMIE!!!' Uit zijn schrik voor honden en bang is dat Bo hem maar een aan zijn komt trekt (Wat hij toch nooit doet.) vergeet hij weg te rennen.. En wat gebeurd er dan.. Ja, de politie komt..

Het wordt een flink gevecht.. En Bo.. Oh, die merkt er niks van hoor! Die slaapt nog even lekker op de bank als een half uurtje geleden..

AND THE WINNER IS.. THE BURGLAR, Wat? De Inbreker! OH nee!

Nou, wat vind je hier nou van.. Hoort dit nou! Ik vind van niet hoor! Hij moet zich schamen!

De inbreker denkt maar even slim te zijn en rent snel weg.. Maar wat is ie eigenlijk dom.. Gavin rent er meteen achterna.. De inbreker merkt niets en Gavin tikt zachtjes op zijn schouder.. De inbreker draait zich om en Hij ziet Gavin taan 'Kieke Boe!' 'Waaa!' schreeuwt de inbreker die schrikt van Gavin

De inbreker probeert zich weer om te draaien en weg te rennen maar Gavin is eerder en springt recht op de inbreker af.. En daar begint het tweede gevecht!

Gavin is veel sterker en ligt dus voor!

AND THE WINNER IS GAVIN! Kijk zo hoort dat! 'Wil je hier niet meer langskomen AUB! En nu oprotten!' 'Oke! 'Mammie!!!' de inbreker rent snel weg en stapt in zijn autootje

Och, ja. En Bo... Die ligt daar nog wel even! Hij bedoelde het goed!

En Jacky is natuurlijk super trots op haar Ridder!

En zo te zien hangt de liefde nog steeds aardig goed in de lucht!

Ze heeft zelfs een kleine verrassing voor Gavin! Namelijk zijn lievelingsbloemen!

Natuurlijk is Gavin hartstikke blij met de bloemen! Dan horen ze Sam naar beneden gekomen! Samen gaan ze snel op de stoelen zitten en praten wat..
Sam maakt zijn laatste sommetjes af en vertrekt naar school!

Gavin en Jacky gaan maar eens even bij de kleintjes langs! Gavin haalt de altijd vrolijke Kayley maar eens uit bed! Ze is blij om papa weer te zien!

Na wat gespeeld en gek gedaan te hebben krijgen ze even praat les van mams en paps!

Bij Jacky lukt het nog niet echt.. Eens eventjes kijken hoe het bij Gavin gaat!

Maar bij gavin gaat het helaas net zo slecht als bij Jacky! Hopelijk leren ze het snel!

Nadat gedaan te hebben willen ze een stukje gaan wandelen.. Ze pakken de buggy's en vertrekken!

Bo is helemaal alleen thuis nu en als hij Sam thuis ziet komen is hij heel boos op hem! Hem wakker maken, hoe durft ie! Maar ondanks dat speelt Bo toch leuk mee met Sam!

Amber moest opeens heel nodig poepen dus gingen ze maar naar huis! Zo te zien lukt het haar wel!

Net toen Sam klaar was met douchen kreeg ik een berichtje dat het eindbal over 2 uur begint!

Sam rent naar beneden.. 'Mam, pap! Ik krijg net een berichtje via SimsBook dat het eindbal over 2 uur begint! helemaal vergeten! Gelukkig had ik al een outfit!' 'Nou gelukkig maar iniedergeval! Kleed je maar snel om dan!' Zegt Gavin die bijna moet lachen.. ze kijkt Jacky aan.. 'We vertellen het morgen wel!' zegt ze
(Dat krijg je ervan als je levensweg lang niet meer gespeeld hebt en hem er dan weer opzet..

)
Hoe zal het bal aflopen! En op wie wordt Sam opeens verliefd! Hoe is de reactie van Sam als ze vertellen dat ze gaan verhuizen? Je ziet het allemaal morgen!
Einde van deze up!
Laatst gewijzigd door markos op ma 01 jul 2013, 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.