Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

236 berichten • Pagina 10 van 12

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Tot aan de release: Iedere dag een screen!

@ Delano: Er was een stuk geschreven over deze uitbreiding waarin jou vragen beantwoord worden. Die kan je hier vinden...

Maar om je vragen kort te beantwoorden, duiken kan je alleen in de wereld die bij Exotisch Eiland zit, dat van die woonboten weet ik zelf niet zeker meer, maar geloof dat je die in elke wereld kon gebruiken, alleen kan je er niet van wereld naar wereld mee varen geloof ik... (Hou me ten goede, ik probeer hier slechts te herhalen wat ik gelezen heb tot zover he... Kan het dus mis hebben...) Resorts waren volgens mij beperkt tot de vakantie delen van de sims spelen...

Hoe dan ook, het antwoord is wat uitgebreider op de diverse punten te vinden waar info over de nieuwe uitbreiding te vinden is... Maar dacht, help je een beetje :)

@Rudy: Jah cool he? Ik heb daar dus echt heel lang op zitten hopen dat er dat type haar in kwam :D :swing
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Tot aan de release: Iedere dag een screen!

De screen van gisteren is er door het nieuwe teamlid er helemaal bij mij door heen geschoten! Sorry! Maar dan hebben jullie vandaag wel weer twee screens! :swing

Woensdag 19 juni:

Afbeelding
( De bekende Bikini )


Donderdag 20 juni:

Afbeelding

Zwemvest voor kindjes, stel je voor dat ze overboord vallen :scared (Waarschijnlijk niet mogelijk)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie