Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1909 berichten • Pagina 43 van 96

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 365 dagen Hurricane!

141 ~ 10 juni
Lyan heeft de hele familie opgeroepen om mee te gaan naar de bibliotheek.
Afbeelding
Hij moet namelijk iets belangrijks bespreken.
(Note: In deze auto zitten dus 8 Sims :sweatdrop )
Afbeelding
Aangekomen bij de bieb vertelt Lyan:
'Beste Liz, Labid, Lex, Levi, Lolly, Leah en Lana. We zijn al een tijdje in Lunar Lakes. Hoewel ik het hier te gek vind, heb ik toch heimwee gekregen naar onze planeet'
Afbeelding
Iedereen vraagt zich af wat er nu gaat komen.
Afbeelding
'Ik wil dus terug naar de aarde. Maar aangezien wij samen een familie zijn, vind ik dat iedereen mag beslissen'
Afbeelding
'Jullie krijgen een paar dagen de tijd om na te denken over wat jullie willen. Hier blijven of terug naar onze "thuisplaneet" '

~

Komende dagen krijgen jullie samenvattingen van de familie en wat zij denken van een eventuele verhuizing. We gaan van oud naar jong. Dus eerst Liz en als laatste Lana.
142 ~ 11 juni
Liz Hurricane-Springfield, gemaakt door Deetui
Afbeelding
Liz heeft haar leven perfect gemaakt zoals het is. Ze heeft een lieve man, een leuke baan en ze houdt van gitaarspelen. Ze is dan ook erg artistiek. Liz ontmoette haar man op een herfstfestival in Riverview en samen kregen ze 3 lieve kinderen. Ze houdt van haar kinderen en van haar man, al wordt het leven soms iets te gek. Maar ja, wat wil je, als lid van de familie Hurricane?
Afbeelding
Ze is alleen erg bang voor het idee dat haar kinderen zo snel ouder worden en dat ze haar kinderen toch echt moet gaan leren loslaten. Zelf wordt ze ook al een dagje ouder en ze twijfelt of het wel goed is voor de opvoeding van haar kinderen om steeds heen en weer te verhuizen.
Afbeelding
Wat zal Liz kiezen? Verhuizen of blijven?
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Verhuizen, en ik kan het weten XD Ik heb haar namelijk gecreerd! :P
Maar wat een leuk idee, dit! :D

Ik had alleen geen idee dat Liz het oudste was XD
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Bedankt voor alle reacties. :knuffel

Nr. 2 van het lijstje Hurricanes:

Dag 143 ~ 12 juni
Labid Hurricane, gemaakt door Slimpie Hugo
Afbeelding
Labid is de neef van Lyan. In hun kindertijd hebben ze samen veel lol beleefd, maar toen ze volwassen werden gingen ze beide hun eigen pad. Labid reisde langs allerlei verschillende buurten, op zoek naar zijn geluk. Dat vond hij toen hij op Lunar Lakes aankwam en zijn neef weer tegen kwam. Op een zwembadfeestje ontmoette Labid zijn geliefde: Lex. Samen met Lex is Labid erg gelukkig geworden en ze gaan zelfs trouwen! Labid houdt erg van computeren. Hij heeft een baan in de ordehandhaving en heeft hiervoor inzicht nodig. Hij houdt ook erg van schaken, het liefst op de computer.
Afbeelding
Labid wil graag samen met Lex gaan wonen. Ze moeten nog wel een geschikt huis vinden. Labid wil ook dat hun bruiloft zo vlekkeloos mogelijk gaat verlopen. Maar waar zullen Labid en Lex de meest sprookjesachtige bruiloft hebben? Op Lunar Lakes of ergens anders?
Afbeelding
Wat zal Labid kiezen? Verhuizen of blijven?

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op do 13 jun 2013, 11:03, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie