Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 2 van 10

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: The studs - Proloog

Studenten melden zich aan (deel 1)

Afbeelding
"Kom op, stel Froos niet teleur..." zeurde Froos die urenlang stond te spelen.
"Ik wil dat hoofdprijs winnen, heerlijke vakantie naar Ibiza...Met nieuwe chicks en kicks voor Froosje," Froos raakte helemaal overspannen.

Afbeelding
Het spel was opeens afgelopen...
"Hé, wat is dit man? Nu al afgelopen?"

Afbeelding
Froos ging oplezen wat hij gewonnen had als troostprijs, een vakantie naar Ibiza zat er in ieder geval niet in.
"Huh, een opleiding naar keuze? Man, mijn enige diploma is mijn zwemdiploma. Hoe moet ik dan gaan studeren?" Opeens kwam Froos op een idee.
"Nieuwe school + leerlingen = nieuwe Chicks?" Froos begon er opeens wel zin in te krijgen. Want daar had hij nog niet eerder aan gedacht.
"Ja, Froosje. Jij gaat studeren, is nog niet zo'n slecht idee. Nieuwe chicks zullen er vast bij zijn..."

Afbeelding
Ondertussen was iemand op kantoor met snode plannen bezig...

Afbeelding
"Geld omzetten naar zwart geld, check. Buurvrouw gechanteerd, check. En...o, wat is dat?" Deetui klikte op een link aan en kwam op een pagina met informatie over studies. Deetui weet dat hij gezocht wordt door de politie, maar als hij zich aanmeld als student, zullen ze hem daar niet snel zoeken...

Afbeelding
"Dit lijkt me nou de perfecte schuilplaats, tussen die domme studentjes en gewoon simpele proefwerken maken...HAHA! Niemand die mij door heeft. Ik wordt toch altijd jonger geschat," Deetui vond zijn plan geniaal en besloot zich aan te melden voor een opleiding.
"Niemand zal Deetui hier vinden, niemand! Whuhahaha!!"
"Deetui, heb jij je kleren al in de was gedaan?" Riep zijn moeder vanaf de trap. Deetui besefte dat het afgelopen was met dagdromen...Zijn mooie plannen voor de toekomst om topcrimineel te worden.
"Ja, zeikerd. Ik doe zo mijn kleren in de was," riep Deetui. Dat Deetui dagdroomde over een topcrimineel te zijn, wou niet zeggen dat de opleiding ook een droom was. Dus Deetui ging zich alsnog aanmelden...

Afbeelding
In een museum was er een wedstrijd begonnen. De bezoekers mochten beelden bekijken en vertellen wat ze ermee zouden doen. De winnaar met de meest logische antwoorden, zal een hoofdprijs winnen om een dagje astronaut te zijn. Één van de deelnemers was Hugo.
"Deze ding zal ik plaatsen in mijn studeerkamer, zodat het de sfeer oproept om beter te studeren," hiermee verdiende Hugo tien punten. Nu moest hij doorgaan naar de finale.

Afbeelding
"En, Hugo...Wat zal jij met deze ding doen?" Hugo zag dat het op een rendier leek, hij kreeg er een zwak voor.
"Ik zal het aaien..." zei Hugo.

Afbeelding
Helaas stond dat ding onder stroom...Hugo voelde zich een gebraden kippetje.
"Dat was dus niet het juiste antwoord, Hugo. Ga maar fijn studeren over hoe die dingen nou echt in elkaar zitten. Je krijgt een troostprijs om een studie uit te kiezen," zei de eigenaar. Hugo moest zuchten...Maar, beter iets dan niets! Hugo gaat dus weer studeren.

Afbeelding
"Ik vraag mij af wie deze machines gemaakt heeft, dat moet vast een geweldige uitvinding zijn geweest. Vooral voor de mensen in warme landen, die geen verkoeling hadden," Markos zat diep na te denken over de koelkasten die er stonden. Hij zocht naar een antwoord...

Afbeelding
Markos wilde het gaan vragen aan een winkelmedewerkster. Maar zij was druk in gesprek met een klant die bij de kassa stond.
De kassa...Markos's ogen vielen op naar de kassa. Ook een geweldige uitvinding! Zo'n machine die kan terug tellen, geld bewaren en codes invoeren.

Afbeelding
"Sorry, maar mag ik even de kassa onderzoeken? Ik ben zo benieuwd hoe dit ding werkt," zei Markos plotseling. De medewerkster was hier echter niet van gediend.
"Waarom? Wat wil je doen met de kassa?" Markos ging zijn reden uitleggen.
"Ik wil het onderzoeken, je staat tegenover zo'n geweldige uitvinding," zei Markos.
"Maak dat je wegkomt of ik bel de politie!" De klant die erbij stond, liep naar Markos toe om hem weg te halen.

Afbeelding
"Politie is niet nodig, ik denk dat deze man gewoon in de war is," zei de vrouw.
"Ik ben niet in de war, ik ben gewoon een onderzoeker!" Markos bleef ervan overtuigd dat hij de kassa moest onderzoeken.
"Aangenaam, ik ben Luna!" zei Luna vluchtig voordat Markos weer verkeerde dingen ging doen. Het trok Markos's aandacht direct.
"O, hoi!"
"Ik ben toevallig op weg naar een studentenhuis, kun je mij de weg wijzen?" Vroeg Luna.
"Markos weet alles, mevrouw Luna! Volgt u mij maar, door de bossen van deze oerwoud!" Luna begreep niet wat Markos nou bedoelde, maar toch volgde ze hem.

Afbeelding
"Neemt u plaats in mijn Limo!" Zei Markos.
"Dit is niet eens een Limo," zei Luna om Markos te corrigeren.
"Maar een Limo is toch een andere woord voor auto?" Vroeg Markos. Luna begon serieus te twijfelen aan Markos's verstand.
"Weet je wat, laat maar. Als dit een Limo voor jou is, dan is het een Limo! Breng mij maar nu naar dat studentenhuis," zei Luna ongeduldig.

Afbeelding
"Oja, ik was helemaal vergeten te vertellen. Ik ga ook studeren, hihihi! Toevallig hé, Lunaatje van me," zei Markos.
"Ik ben jouw Luna niet, en leuk voor je dat je ook gaat studeren. Naar welk studentenhuis moet je?" Markos moest even nadenken.
"Ik ben de naam kwijt, maar het is dat gebouw langs de waterkant hier vlakbij!" Luna begon zich te realiseren dat Markos haar huisgenoot is...
"O, god..." zei Luna.
"God sta ons bij, inderdaad! Voor onze weg naar het studentenhuis!" Markos had echter de auto nog niet gestart.
"Waarom rij je dan niet?" Vroeg Luna.
"Ik...Ik heb geen rijbewijs nog," gaf Markos toe. Luna begon verbaasd te worden.
"Van wie is deze auto dan?"
"Van mijn ex," antwoordde Markos. Luna schoot in de lach. Ze kon zich niet voorstellen dat Markos een vriendin had.
"En waar is je ex nu?" vroeg Luna.
"Vreemd gegaan, als dank voor onze relatie mocht ik deze auto hebben..." Luna geloofde haar oren niet. Waar was ze nu weer in beland? Ze hoopte dat de andere studenten mee zullen vallen.

----------------
Morgen deel 2! :)
markos

Re: The studs - Studenten melden zich aan (deel 1)

Wat een fantastische up zeg! Lach me echt kapot :lol
Froos is kei grappig en ik vind mij zelf ook een heel leuk typetje! :laugh
Je hebt het stuk voor stuk kei goed uitgedacht! Echt knap van je! :D
Heb zo veel zin in deel 2! :swing

V
Grrrr
Ga jou eens lekker pesten.. Haha! XD

Laatst gewijzigd door markos op zo 09 jun 2013, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Geweldige leuke intro! :D

Ik moet echt lachen om Hugo en Markos. :laugh

Maar Luna, Froos en Deetui zijn ook erg leuke typetjes. :)

Ik ben al benieuwd naar de rest en naar mijn personage. ;)
lam6

Studenten melden zich aan (deel 2)

Afbeelding
Jente was ook een medestudent dat zich had aangemeld, alleen met hele andere verwachtingen.
"Wat een bescheiden tuintje, ik had een villa verwacht," Jente liep snel naar binnen.

Afbeelding
"De hal ziet er niet slecht uit, past wel bij mijn smaak..."

Afbeelding
"Het ziet er echt niet slecht uit hier...Dit voldoet wel mijn verwachtingen. Nu maar hopen dat er ook leuke jongens bij zitten!"

Afbeelding
Jente besloot om de kamers te gaan doorzoeken...
"Huh, wat is dit voor een varkensstal?"

Afbeelding
"Het heeft niet eens een bed?!"

Afbeelding
Jente liep snel door naar de volgende kamer...En dit was haar ideale smaak.
"Dit wordt hem! Mijn eigen mooie kamertje!"

Afbeelding
Jente vond het belangrijk dat de badkamer goed eruit zag, dus ging ze daar naar zoeken. Toen ze het eindelijk gevonden had...
"GADVERDAMME! Openbare douches? Wie heeft dat bedacht ik wilde een grote badkuip voor mezelf!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Froos uit het wc hokje en zag Jente staan.
"Chickieeee, kom is even naar ome Froosje," Jente schrok zich wild van Froos, totaal niet haar type.
"Ieeel, ga weg! Engerd!"

Afbeelding
Ondertussen was Browny ook aangekomen. Op haar aanraden van haar ouders besloot ze nog maar een studie te volgen.
"Ziet er gezellig uit hier, ik had het erger verwacht..." Ze liep door naar de eerste deur.

Afbeelding
"Ah, dit moet een soort woonkamer voorstellen," Browny was zeer onder de indruk. Ze zag een deur staan aan haar linkerkant.
"Zou dat een slaapkamer zijn?"

Afbeelding
Toen ze de deur open deed, kwam ze in een sauna terecht. Ze trof een andere student aan die al binnen zat.
"Wie ben jij?" vroeg Simsmeid.
"Sorry, ik ben verkeerd geloof ik," zei Browny vluchtig.

Afbeelding
Ze liep snel weer uit de sauna...
"Hé, dat gaat zomaar niet! Ik was net ontspannen en dan kom jij binnen vallen, hoe durf je!" Simsmeid was duidelijk kwaad geworden. Browny negeerde haar en liep verder.

Afbeelding
"Nou, hopelijk zit hier wel een slaapkamer..."

Afbeelding
En inderdaad...Browny had de mooiste slaapkamer ontdekt.
"Oké, dit is echt van mij!"

Afbeelding
Ondertussen had Simsmeid zich weer aangekleed en kwam de sauna uit...Ook al was ze bezweet, het kon haar niets schelen. Haar moment was toch al verpest.
"Ik zal dat kind een lesje leren, waar is ze gebleven?"

Afbeelding
Opeens schrok ze van Jente en Froos, die voorbij gingen rennen. Jente was op de vlucht voor Froos, maar Froos achtervolgde haar.
"Chickieeee, wacht even!"
"LAAT MIJ MET RUST!" Schreeuwde Jente.

Afbeelding
Toen Jente de deur open deed, stond Hugo opeens voor haar. Die zich nog steeds niet had opgeknapt na dat ongelukje.
"Ah nee..." Jente deed haar hand voor haar gezicht. Ze voelde enorme spijt dat ze zich had aangemeld.
"Sorry, ik weet dat ik er niet uitzie," zei Hugo.
"Hé, het is mijn Chickie!" Zei Froos tegen Hugo.

Afbeelding
"Sorry, het spijt me. Ik zal mij meteen omkleden, oké. Weten jullie waar de badkamer is?"
"De badkamer, O god...De badkamer!" Jente begon spontaan misselijk te worden.
"Ja, die hebben we toch?" Vroeg Hugo.
"De badkamer is smerig, jullie zijn smerig...Ik wil hier weg!" Jente was duidelijk niet tevreden met wat ze tot nu toe aantrof, het ging tegen haar verwachtingen in.

Afbeelding
Deetui ging sluipen naar voordeur. Hij wilde altijd weleens ervaren hoe het was om een inbreker te zijn, ook al ging die niet eens inbreken.
"Hihi, whuhaha!" Deetui vond het leuk om er gemeen bij te lachen.
Op dat moment kwamen Luna en Markos aan, hij wilde nog niet gezien worden dus ging hij zich verstoppen.

Afbeelding
"Wist je dat lopen heel gezond is? Je valt dan best snel af als je het vaker doet," vertelde Markos.
"En ik ben al moe van het lopen, je zei maar dat het tien minuten lopen was, en we doen het al een halfuur!" Luna begon het al aardig zat te worden.
"Als je gewoon ging tanken hadden we niet zonder benzine gezeten!" Markos zag opeens Deetui achter het hek zitten.

Afbeelding
"Luna, ik denk dat we worden bekeken," zei Markos.
"Houdt je mond en kom gewoon mee naar binnen. De hele weg voelde je al door een vogel bekeken, omdat je dacht dat ze stiekem buitenaardse wezens waren. Nu zijn wij aangekomen en heb ik geen tijd voor jouw onzin!"

Afbeelding
Deetui volgde hun gauw mee naar binnen. Luna kwam als eerste de hal binnen en zag meteen dat de anderen er ook waren.
Simsmeid en Browny kregen ruzie, want Simsmeid zat er nog steeds mee wat er gebeurde in de sauna. Ondertussen probeerde Froos zijn versierpogingen te doen bij Jente, maar Jente duwde hem van zich af.

Afbeelding
Simsmeid en Browny begonnen uiteindelijk te vechten. Luna had het alweer gezien en liep snel terug naar buiten. Ze hoopte dat de andere mee zouden vallen, maar dat was blijkbaar niet het geval.

Afbeelding
Markos: "Ik durf niet te kijken...Ojee, vermoord elkaar niet alsjeblieft..."
Jente: "Sla die kreng! Goedzo! Jaaaaaa!"
Froos: "Chicks die vechten....Altijd spannend!"

Afbeelding
Deetui, die altijd zogenaamd hield van geweld en gemene streken, vond het toch wel eng.
"Ik wil terug naar mammie..."

Afbeelding
Hugo liep Luna achterna omdat hij zag dat ze overstuur werd.
"Gaat het wel goed?" Vroeg Hugo.
"IK WIL HIER WEG!" Schreeuwde Luna.
Maar helaas was dat al te laat, ze waren allemaal ingeschreven en zullen het dus voorlopig met elkaar moeten doen: Studeren, lol maken, hoewel dat laatste is nou niet het geval. Het zijn nog geen vrienden van elkaar...maar wel...The studs!

---------------
Komende week een update over Augustes 2000. :)
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Re: The studs - Studenten melden zich aan (deel 2)

Ik wil ook dat het al komende week is!
Echt super grappig. Ik vond mezelf wel een leuk personage, maar het was niet zo gezellig met SimsMeid :bored
En ik moest zo lachen om Froos en Jente. Ik heb er buikpijn van xD
Ik denk dat het wel even duurt voordat iedereen gekalmeerd is :fluit
Leuke up!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie