Studenten melden zich aan (deel 2)

Jente was ook een medestudent dat zich had aangemeld, alleen met hele andere verwachtingen.
"Wat een bescheiden tuintje, ik had een villa verwacht," Jente liep snel naar binnen.

"De hal ziet er niet slecht uit, past wel bij mijn smaak..."

"Het ziet er echt niet slecht uit hier...Dit voldoet wel mijn verwachtingen. Nu maar hopen dat er ook leuke jongens bij zitten!"

Jente besloot om de kamers te gaan doorzoeken...
"Huh, wat is dit voor een varkensstal?"

"Het heeft niet eens een bed?!"

Jente liep snel door naar de volgende kamer...En dit was haar ideale smaak.
"Dit wordt hem! Mijn eigen mooie kamertje!"

Jente vond het belangrijk dat de badkamer goed eruit zag, dus ging ze daar naar zoeken. Toen ze het eindelijk gevonden had...
"GADVERDAMME! Openbare douches? Wie heeft dat bedacht ik wilde een grote badkuip voor mezelf!"

Op dat moment kwam Froos uit het wc hokje en zag Jente staan.
"Chickieeee, kom is even naar ome Froosje," Jente schrok zich wild van Froos, totaal niet haar type.
"Ieeel, ga weg! Engerd!"

Ondertussen was Browny ook aangekomen. Op haar aanraden van haar ouders besloot ze nog maar een studie te volgen.
"Ziet er gezellig uit hier, ik had het erger verwacht..." Ze liep door naar de eerste deur.

"Ah, dit moet een soort woonkamer voorstellen," Browny was zeer onder de indruk. Ze zag een deur staan aan haar linkerkant.
"Zou dat een slaapkamer zijn?"

Toen ze de deur open deed, kwam ze in een sauna terecht. Ze trof een andere student aan die al binnen zat.
"Wie ben jij?" vroeg Simsmeid.
"Sorry, ik ben verkeerd geloof ik," zei Browny vluchtig.

Ze liep snel weer uit de sauna...
"Hé, dat gaat zomaar niet! Ik was net ontspannen en dan kom jij binnen vallen, hoe durf je!" Simsmeid was duidelijk kwaad geworden. Browny negeerde haar en liep verder.

"Nou, hopelijk zit hier wel een slaapkamer..."

En inderdaad...Browny had de mooiste slaapkamer ontdekt.
"Oké, dit is echt van mij!"

Ondertussen had Simsmeid zich weer aangekleed en kwam de sauna uit...Ook al was ze bezweet, het kon haar niets schelen. Haar moment was toch al verpest.
"Ik zal dat kind een lesje leren, waar is ze gebleven?"

Opeens schrok ze van Jente en Froos, die voorbij gingen rennen. Jente was op de vlucht voor Froos, maar Froos achtervolgde haar.
"Chickieeee, wacht even!"
"LAAT MIJ MET RUST!" Schreeuwde Jente.

Toen Jente de deur open deed, stond Hugo opeens voor haar. Die zich nog steeds niet had opgeknapt na dat ongelukje.
"Ah nee..." Jente deed haar hand voor haar gezicht. Ze voelde enorme spijt dat ze zich had aangemeld.
"Sorry, ik weet dat ik er niet uitzie," zei Hugo.
"Hé, het is mijn Chickie!" Zei Froos tegen Hugo.

"Sorry, het spijt me. Ik zal mij meteen omkleden, oké. Weten jullie waar de badkamer is?"
"De badkamer, O god...De badkamer!" Jente begon spontaan misselijk te worden.
"Ja, die hebben we toch?" Vroeg Hugo.
"De badkamer is smerig, jullie zijn smerig...Ik wil hier weg!" Jente was duidelijk niet tevreden met wat ze tot nu toe aantrof, het ging tegen haar verwachtingen in.

Deetui ging sluipen naar voordeur. Hij wilde altijd weleens ervaren hoe het was om een inbreker te zijn, ook al ging die niet eens inbreken.
"Hihi, whuhaha!" Deetui vond het leuk om er gemeen bij te lachen.
Op dat moment kwamen Luna en Markos aan, hij wilde nog niet gezien worden dus ging hij zich verstoppen.

"Wist je dat lopen heel gezond is? Je valt dan best snel af als je het vaker doet," vertelde Markos.
"En ik ben al moe van het lopen, je zei maar dat het tien minuten lopen was, en we doen het al een halfuur!" Luna begon het al aardig zat te worden.
"Als je gewoon ging tanken hadden we niet zonder benzine gezeten!" Markos zag opeens Deetui achter het hek zitten.

"Luna, ik denk dat we worden bekeken," zei Markos.
"Houdt je mond en kom gewoon mee naar binnen. De hele weg voelde je al door een vogel bekeken, omdat je dacht dat ze stiekem buitenaardse wezens waren. Nu zijn wij aangekomen en heb ik geen tijd voor jouw onzin!"

Deetui volgde hun gauw mee naar binnen. Luna kwam als eerste de hal binnen en zag meteen dat de anderen er ook waren.
Simsmeid en Browny kregen ruzie, want Simsmeid zat er nog steeds mee wat er gebeurde in de sauna. Ondertussen probeerde Froos zijn versierpogingen te doen bij Jente, maar Jente duwde hem van zich af.

Simsmeid en Browny begonnen uiteindelijk te vechten. Luna had het alweer gezien en liep snel terug naar buiten. Ze hoopte dat de andere mee zouden vallen, maar dat was blijkbaar niet het geval.

Markos: "Ik durf niet te kijken...Ojee, vermoord elkaar niet alsjeblieft..."
Jente: "Sla die kreng! Goedzo! Jaaaaaa!"
Froos: "Chicks die vechten....Altijd spannend!"

Deetui, die altijd zogenaamd hield van geweld en gemene streken, vond het toch wel eng.
"Ik wil terug naar mammie..."

Hugo liep Luna achterna omdat hij zag dat ze overstuur werd.
"Gaat het wel goed?" Vroeg Hugo.
"IK WIL HIER WEG!" Schreeuwde Luna.
Maar helaas was dat al te laat, ze waren allemaal ingeschreven en zullen het dus voorlopig met elkaar moeten doen: Studeren, lol maken, hoewel dat laatste is nou niet het geval. Het zijn nog geen vrienden van elkaar...maar wel...
The studs!
---------------
Komende week een update over Augustes 2000.