Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

10G van de familie Bovo - Update 4

Hoi,

Binnenkort ga ik een dagboek beginnen.
Ik had geen origineel idee dus ga ik een 10G familie beginnen.
Ik moet mijn beginsim nog maken.
De regels van een 10G kennen jullie wel he :)

Updates:
Inleiding

1. Mijn eerste beginnende vriendschap
2. Mijn baas
3. I'm in love
4. Zelda en ik

Generaties:
1. Veronique Bovo

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 02 apr 2010, 15:50, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Marit.

Re: 10G van de familie Bovo

Inleiding
Afbeelding
Hallo,
Ik ben Veronique Bovo.
Dit is mijn lege oppervlakte, hier moet mijn huisje op komen te staan.
Het is lekker aan zee, omdat dit mijn droom altijd al was.
Afbeelding
Dit is mijn huisje.
De oppervlakte was goedkoop genoeg om een heel huis met dak te kunnen bouwen.
Afbeelding
Dit is het van binnen.
Er staat een bed, een koelkast, een wc, een douche en een gitaar voor als ik me verveel.
De gitaar heb ik ook nodig als ik mijn droom wil waarmaken in de klassieke muziek.
Afbeelding
Marit.

1. Mijn eerste beginnende vriendschap

Afbeelding
Hallo, dit is het 1e hoofdstuk van mijn verhaal.
Ik ben hier gitaar aan het spelen omdat ik me een beetje verveel.
Ik ga eens kijken of ergens wat te doen valt.
Afbeelding
Met de taxi ga ik naar het stadspark, hopelijk zijn daar aardige mensen te vinden die me geen arm modepopje vinden.
Afbeelding
Zoveel mensen hier, maar 1 gezicht springt eruit.
Ze lijkt erg aardig ik ga haar eens begroeten.
"Hallo, ik ben Veronique Bovo. Ik ben nieuw in Sunset Valley."
"Hoi! Welkom in Sunset Valley." Zei ze.
"Bedankt." Antwoord ik.
Afbeelding
Aan haar gezicht te zien vind ze me heel aardig, net zoals ik haar heel aardig vind.
Misschien is dit het begin van een hele mooie vriendschap.
Dan opeens moet ze naar haar werk, ze werkt bij de muziek.
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan kijken of ik daar een baan kan krijgen.
Afbeelding
En daar ga ik dan, naar het sollicitatiegesprek.
IK hoop dat zo'n arm mens al ik er in de smaak valt.
Afbeelding
Jeej! Ik heb de baan! Ik begin als fan.
Ik moet nu wel goed aan mijn gitaarvaardigheden gaan werken, want anders krijg ik nooit promotie.

Dit was mijn eerste echte hoofdstuk van een dagboek.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als je tips hebt wil ik ze graag horen :)
Afbeelding
Marit.

2. Mijn baas

Afbeelding
Toen ik terug kwam van het werk heb ik me snel een botherham met jam gegeten op de wc.
Onder he eten was ik aan het denken over een leuke man waarmee ik en toekomst kan opbouwen. Ik wist wel een man, hij was knap en hield ook van muziek. Die man is mijn baas, Stiles McGraw. Zal toch wel niets worden hoewel..
Afbeelding
Met die gedachten ging ik nog even voor het slapen gaan aan mijn vaardigheden werken.
Yes! Niveau 1 gehaald, als het zo door gaat ben ik zo bij niveau 10.
Afbeelding
Toen ik niveau 1 had gehaald was ik wel al erg moe dus ik ging lekker slapen. Het bed is wel van slechte kwaliteit dus ik heb heb de hele nacht gesnurkt.
Afbeelding
Toen ik was opgestaan had ik wel weer honger, dus maar weer de koelkast in om wat eten te pakken.
Afbeelding
Alle borden in mijn huisje begonnen wel te stinken dus ik moest iets kopen waar ik af mee kon wassen. Ik heb nu wel bijna geen geld meer over, maar beter geen geld dan te leven in een stinkhuis.Afbeelding
Ook begon ik een beetje te stinken dus ging ik me even douchen.
Afbeelding
Ik ging weer naar het park toe, ik was van plan daar een man te vinden. Toen zag ik opeens dat ik weer dezelfde chauffeur had als gisteren, is hij een stalker ofzo?
Afbeelding
Nog niemand in het park te bekennen, het was ook nog wel erg vroeg. Ik zag wel een paar mooie vlinders en ik wou er natuurlijk eentje vangen en het lukte ook nog!
Afbeelding
Oh.. Er kwamen al was mensen. En raad eens wie ik daar zag, Stiles McGraw!

Nog bedankt voor de reacties :D
Afbeelding
Marit.

Re: 10G van de familie Bovo - Update 2

3. I'm in love

Afbeelding
Ik begon met Stiles te flirten en hij flirtte terug. Volgens mij zag hij me wel zitten. Na veel geflirt wou ik wat verdergaan..
Afbeelding
Maar.. Zo te zien wou hij het nog niet. Hij trok zich terug en daar was ik best wel verbaast over, omdat hij wel met zich liet flirten.
Afbeelding
Na mijn grote blunder moest ik naar mijn werk. Als ik daar te laat zou komen, heb ik mijn 2e blunder bij hem.
Afbeelding
Ik had geen promotie op mijn werk gemaakt. Toen ik thuis kwam was ik doodop. Gelukkig had ik al gegeten op mijn werk, dus kon ik naar mijn bedje toe.
Afbeelding
Toen ik opstond was ik met mijn gedachten bij Stiles en Zelda. Misschien weten jullie niet meer wie ze is, het was die vrouw die ik ontmoet had bij het park. Nadat ik een bordje cornflakes had gegeten ging ik eens bij Zelda op bezoek.
Afbeelding
Daar zat ik weer in de taxi, met WEER dezelfde chauffeur. Ik vind hem maar eng.
Afbeelding
Eenmaal bij Zelda aangekomen heb ik haar over mijn liefdesblunder verteld. Ze moest lachen, maar ze vond het ook zielig voor mij. Ik ging nog even naar binnen wat bij haar drinken en wow wat is ze rijk! Ook kwam ik erachter dat ze in de muziek werkt net zoals ik.
Afbeelding
Toen hoorde we opeens een toeter, ik keek op de klok. Zo laat al! We moesten naar ons werk.
Samen stapten we in de auto en reden naar de bios.
Afbeelding
Ik had promotie gekregen! JIPPIE! Ik ben zo blij. Ik dacht dat ik volgende week pas promotie zou krijgen naar mijn blunder, maar ik moet erover ophouden.
Afbeelding
Na gisteravond weer mijn behoeftes gedaan te hebben en vanmorgen ook weer ging ik naar Stiles toe, ik dacht niet meer aan je weet wel en ging vol moed naar mijn geliefde.
Afbeelding
Toen ik bij Stiles was aangekomen mocht ik direct naar binnen komen.
Ik gaf hem een amoureuze omhelzing en we praatte wat. Toen ik genoeg moed had verzameld probeerde ik het weer, hem zoenen. En wat denk je? HET LUKTE! Ook vroeg ik hem verkering en hij zei natuurlijk “ja”. Ik was nu al in de wolken.
Afbeelding
Maar de wolk werd groter en groter, want Stiles begon met me te vrijen. En voor ik het wist ging hij nog verder. Ik wist niet wat ik zag, voelde en hoorde. Ik dacht dat Stiles een verlegen man was.
Afbeelding
Voor ik het wist lag ik op bed zonder kleren en hij hetzelfde. En ja hoor, we hebben het gedaan. Ik vond wel dat het een beetje vroeg was, maar het was zo spannend! Stiles is wel het condoom vergeten.. Betekend dit de 2e generatie?
Afbeelding
Marit.

Re: 10G van de familie Bovo - Update 2

4. Zelda en ik

Afbeelding
Na onze spannende 2 uurtjes kuste ik hem gedag. Ik ging weer naar mijn favoriete plek in de stad, het park.
Afbeelding
Toen ik er was, ging ik bij de fontein gitaar spelen. Het was er heerlijk rustgevend.
Afbeelding
Toen ik geen zin meer had om gitaar te spelen belde ik Zelda om haar een paar dingen te vertellen. Ze zei dat ze kon komen dus wachtte ik even.
Afbeelding
Toen Zelda er was gaf ik haar een knuffel, om haar te bedanken dat ze gekomen was. Ze zei dat ze graag kwam, omdat ze mij zag als haar beste vrienden. Ik zei daarop dat ik dat hetzelfde zag.
Afbeelding
Ik vertelde haar dit: “Zelda, ik misschien weet je dit al, maar ik ben arm. Ik hoop dat je dit niet erg vind. Ik probeer geld te verdienen in de muziek en ook daar mijn droom waar te maken. Ik ben hier ook komen wonen om 10 generaties te stichten. Met de 10 generaties ben ik nu heel druk bezig, waarschijnlijk heb ik ook mijn man gevonden. Misschien weet je wel wie, Stiles McGraw. Ik heb hem zoiets 4 uur geleden voor de 1e keer gezoend. Ook heb ik heb verkering gevraagd waarop hij ‘Ja’ zei. Stiles werd daarna niet meer zo verlegen en begon met me de vrijen. Daarna duwde hij mij de trap op en hebben we het gedaan. Hij was het condoom vergeten, dus ik weet niet of ik nu zwanger ben.” Zelda antwoordde daarop: “ 1. Ik wist niet dat je arm was, maar ik vind dat helemaal niet erg. 2. Ik wist ook niet waarom je hier was, maar de rede vind ik geweldig! 3. Je bent al goed op weg voor je 10 generaties en Stiles is een geweldige man. 4. Ga je mee naar de Bistro, want ik heb honger. Ik trakteer!” Daar zei ik geen nee tegen.
Afbeelding
Ik had een geweldige jurk gekregen van Zelda, die haar niet meer paste. Ik mocht alvast naar binnen gaan, want Zelda was haar geld halen.
Afbeelding
We hadden heerlijk gegeten. Ik bedankte Zelda ervoor en gaf haar een afscheidsknuffel.
Afbeelding
Toen ik thuis kwam wou ik direct naar bed toe, maar toen ik erin wou stappen moest ik overgeven. Misschien had ik iets verkeerds gegeten of.. was ik toch zwanger. Ik ging weer lekker in mijn bedje liggen en viel in slaap.
Afbeelding
Opeens werd ik weer wakker en rende naar de wc, omdat ik weer moest overgeven. Ik werd er gek van. Zou het dan toch..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie