3. I'm in love

Ik begon met Stiles te flirten en hij flirtte terug. Volgens mij zag hij me wel zitten. Na veel geflirt wou ik wat verdergaan..

Maar.. Zo te zien wou hij het nog niet. Hij trok zich terug en daar was ik best wel verbaast over, omdat hij wel met zich liet flirten.

Na mijn grote blunder moest ik naar mijn werk. Als ik daar te laat zou komen, heb ik mijn 2e blunder bij hem.

Ik had geen promotie op mijn werk gemaakt. Toen ik thuis kwam was ik doodop. Gelukkig had ik al gegeten op mijn werk, dus kon ik naar mijn bedje toe.

Toen ik opstond was ik met mijn gedachten bij Stiles en Zelda. Misschien weten jullie niet meer wie ze is, het was die vrouw die ik ontmoet had bij het park. Nadat ik een bordje cornflakes had gegeten ging ik eens bij Zelda op bezoek.

Daar zat ik weer in de taxi, met WEER dezelfde chauffeur. Ik vind hem maar eng.

Eenmaal bij Zelda aangekomen heb ik haar over mijn liefdesblunder verteld. Ze moest lachen, maar ze vond het ook zielig voor mij. Ik ging nog even naar binnen wat bij haar drinken en wow wat is ze rijk! Ook kwam ik erachter dat ze in de muziek werkt net zoals ik.

Toen hoorde we opeens een toeter, ik keek op de klok. Zo laat al! We moesten naar ons werk.
Samen stapten we in de auto en reden naar de bios.

Ik had promotie gekregen! JIPPIE! Ik ben zo blij. Ik dacht dat ik volgende week pas promotie zou krijgen naar mijn blunder, maar ik moet erover ophouden.

Na gisteravond weer mijn behoeftes gedaan te hebben en vanmorgen ook weer ging ik naar Stiles toe, ik dacht niet meer aan je weet wel en ging vol moed naar mijn geliefde.

Toen ik bij Stiles was aangekomen mocht ik direct naar binnen komen.
Ik gaf hem een amoureuze omhelzing en we praatte wat. Toen ik genoeg moed had verzameld probeerde ik het weer, hem zoenen. En wat denk je? HET LUKTE! Ook vroeg ik hem verkering en hij zei natuurlijk “ja”. Ik was nu al in de wolken.

Maar de wolk werd groter en groter, want Stiles begon met me te vrijen. En voor ik het wist ging hij nog verder. Ik wist niet wat ik zag, voelde en hoorde. Ik dacht dat Stiles een verlegen man was.

Voor ik het wist lag ik op bed zonder kleren en hij hetzelfde. En ja hoor, we hebben het gedaan. Ik vond wel dat het een beetje vroeg was, maar het was zo spannend! Stiles is wel het condoom vergeten.. Betekend dit de 2e generatie?