Gouly was weer naar het strand gelopen en liep naar een man toe.
Wiesje zag dat hij stond te kreunen en stond op.
De man vertelde dat hij niet lekker werd, Wiesje pakte de scanner er maar bij.
Er stonden andere mannen bij die erg bang waren, maar Wiesje vertelde dat het niet erg was. Alleen moest de man de wel wat meer drinken met dit ''nog'' warme weer.
Wiesje en Loeh gingen in de auto naar huis en Darcey besloot om met de fiets te gaan.
Ik had vandaag zin om veel screens te plaatsen, want ik kon niet meer wachten tot morgen!
Volgens mij iets van 20 screens!
Dag 234
Ze waren weer thuis en Wiesje had wat last van haar buik.
Ze ging net als Loeh maar vroeg naar bed. Loeh ligt dat al in bed want hij moet de volgende dag werken.
Hoogste plateau!
Die nacht is de buik van Wiesje behoorlijk dik geworden en ze voelt het kindje al schoppen!
Toch maar even wafels maken, want Loeh is niet bepaalt goed in koken.
Loeh eet binnen en Wiesje en Darcey eten lekker nog even buiten.
De hobbelpaard even aaien.
Als Loeh op zijn werk is en Darcey gaat naar school. Gaat Wiesje maar eens de graffiti van de stoep afhalen.
Nog wat schoonmaken.
Dit keer heeft ze met haar zwangerschap een andere tik gekregen, de jeugdhoek kijken voor een minuutje.
Want Gouly wou aandacht.
Wiesje gaat met de auto naar het ziekenhuis.
Want ze wilt even medisch advies.
Ondertussen is Darcey weer thuis en maakt ze huiswerk.
Net toen ze uit het ziekenhuis kwam kwamen de weeën! Gelukkig staat ze dichtbij .
En maar weer het ziekenhuis in!
Loeh kwam vanuit zijn werk, op nog steeds blote voeten. Ik snap niet dat EA zo'n werkoutfit heeft gemaakt.
En daar is ze dan!
Een meisje: Chaya.
En nog een meisje: Charis.
En nog een meisje: Chana!!!
----------------------------------------------
Dit had ik dus niet gehoopt
Ik wou wel een tweeling, drieling was geen ramp geweest. Maar 3 meisjes Ik had echt zo gehoopt op een jongen maar helaas 4 meiden in huis!
Chaya: Virtuoos en Genie.
Charis: Artistiek en Dapper.
Chana: Atletisch en Vals.
Like it?
Heb ik weer zo'n drukke familie
En ik ga nu maar beginnen aan een nieuw huis, want dit is veel te klein!
En Darcey ging iets vragen. 'Mam, pap. Jullie zien denk ik ook wel dat dit te klein is, toch? En ik wil daarom voorstellen om een nieuw huis te kopen, ik heb zelf al een idee! Alleen de begane grond is er, de bovenverdieping moet nog worden ingericht en we hebben een tuin!!!! Super groot!'
Wiesje en Loeh keken elkaar wat verwarrend aan.
Ondertussen was Darcey bezig met joyrijden. Loeh en Wiesje zaten nog wat te babbelen over het voorstel van Darcey.