dag 30
De volgende morgen is Gavin al om 5 uur op omdat ze om 10 uur het vliegtuig moeten halen! Hij maakt een ontbijtje!´
Hij maakt Jacky wakker en Jacky kan niet wachten! Bij het eten heeft ze trouwens een lach van hier tot Sjanghai
De laatste voorbereidingen worden genomen om het huis schoon achter te laten en dan kunnen ze vertrekken!
Nadat ze naar het vliegveld gereden zijn hebben ze een rit van 13 uur achter de rug, Jacky heeft in het vliegtuig geslapen en is goed uitgerust als ze in Peking aankomt!
En dan zijn ze echt aangekomen! Gavin heeft een kamer gehuurd, in een gratis verblijf kamp, Jacky en Gavin kunnen niet wachten om het huis te gaan verkennen!
Ze gaan de vele trappen op...
Eenmaal boven zien Jacky en Gavin hoe mooi het hier is! Ze hebben een mooi verblijfsplaatsje en nog eens een heel mooi uitzicht! Jacky knuffelt Gavin helemaal omdat ze zo blij is!

'
Daarna gaan ze een mooi monument bekijken! Namelijk het stenen leger van de keizer van vroeger! (naam vergeten

)
Dan ziet Jacky opeens een trap die naar beneden loopt? Ze roept voor de zekerheid even Gavin erbij!
Gavin kijkt ook en hij zegt ""zullen we er
samen in gaan?"" "ja!" zegt Jacky die doodsbang is!
Eenmaal beneden is er niks bijzonders, een tafeltje (rode vlak onder in beeld

), een kist die niet te openen is en een doorgang waar je een soort vorm-steen voor nodig hebt. Gavin heeft geen zin om te zoeken en gaat samen met Jacky naar de binnenstad! Ook wel de "verboden stad"!
Als ze er zijn kijken ze even rond en dan beginnen ze toch wel honger te krijgen! Gavin bestelt 2 porties loempia's en samen eten ze het op het terras op!
Gavin had honger en heeft het al op terwijl Jacky pas aan haar 2e loempia begint

!
Als ze nog even nagepraat hebben over hoe mooi China wel is en hoe lekker warm het hier is gaan ze naar huis! Eenmaal thuis zijn ook de andere bezoekers aangekomen! (er zijn er nog meer) Jacky begroet ze even en Gavin doet hetzelfde!'
En dan vallen ze allebei dolgelukkig in slaap!

Ik hou het nog wel even vol met al die lieve reacties van jullie! En jullie doen het elke keer weer en daar wil ik jullie ook voor bedanken, dat jullie mij de steun geven om dit vol te houden. Ook op momenten als het niet gaan blijven jullie altijd positief en ook als ik zit te zweten om af en toe een up er op de krijgen weet ik gewoon dat ik het hiervoor doe, en dat is gewoon echt heel erg fijn!
Dankjulliewel hiervoor!
En natuurlijk vind ik het zelf ook leuk om te doen
Laatst gewijzigd door markos op wo 15 mei 2013, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.